Lentäjä ässältä uutta

64NumBall64

Kerroin teille viimeksi kodinturvaksi rakentelemistani elektronisista turvalaitteista, jotka ujeltaa heti jos joku muu kuin minä himoitsee riisipussiani sisätiloissa.
Kerroin myös pölyionisaattorista joka syö pakteerit ilmasta.
Luennoin teille myös taloni kylmää taltioivista seinistä, varsinkin makuuhuoneissa. Sähkö on tehty säästettäväksi meillä miljoonamiehilläkin. Mulla juoksee dynamossa kolme marsua, Kossu, Vissy ja Yrjö.

Valistin teitä terveellisestä suomalais-thaimaalaisesta terveestä perusruokavaliosta, johon kuuluu spagetti, lenkkimakkarakeitto ja pussillinen nuudeleita. Nuudelit on hyväksi aivoille. Sitten sivelen vanhasta purkista jotakin rasvaa itseeni, en tiedä mitä, koska vaimoni ajelee Forzam intiaanilla tällä kertaa.
Ilmoitin go go baarien tarkan määrän Thaimaassa, koska olen käynyt niissä kaikissa ja jokaisessa kaupungissa.

Nyt on ihan uutta juttua! Muistattehan että minut tunnetaan Kapteeni Hydrona tikka koskella, koska olen lentänyt kaikilla laitteilla. Hydrokopterilla yli sentin korkeudessakin? Muistattehan te! Heh!
Uutuutena lennän nykyään Golf-virran mukana ympäri Atlanttia linkoradalla kitkattomasti ympäri maailman viritetyllä superporpelilla. Maksoi jonkin verran mutta maksakoon!

Lentoteeman tiimoilta insinöörikapteenina olenkin perustanut Hua Hiniin Gravitaarion, joka kunnioittaa tieteitä ja minua. Siellä on vanhoja valokuvia minusta erilaisten vimpaimien selässä 80 luvulla ja mersu. Gravitaariossa voit heittää kolikkoja onnenlähteeseen, josta menee suppilo suoraan alakerran pubiin meikämannen piikkimukiin.

Gravitaariossa on kartta, josta näkyy lentoreittieni historia. Kerran kävin polkupyörällä tikka koskelta melkein Palokassa saakka, kun läksin suunnistusvirheen vuoksi 180 astetta väärään suuntaan. Huomasin sen siitä kun ystäväni everstiluutnantti ajoi autolla ohi ja kysyi että mitähän se sinäkin reppana täällä pyöräilet, että äitee on oottannu sydän syrjällään kun piti vaan maitokannu viiä laiturille.

terve tuloa

11

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sensei--
    • 63NumBall64

      Onko resupetteri pahaolo kun taas lainaat tunnustani, mutta jos se sinua reppanaa auttaa elämään ja tuo siihen sisältöä jatka vaan reppana... minulla sille ei ole väliä, täällähän pattayarakas yleensä kirjoittaa mitä sylkisuuhun tuo.

      • Sensei--

        Pojulla on kilahtanu kunnolla ja päivä päivältä enemmän.

        Ilmakitkaa.......

        Mitä seuraavaksi ???????????????????

        Poju on varmaan korkona hutsuttelustaan jo kirjoittanu noita tarinoitaan 10.000 sanaa.


      • 63NumBall64
        Sensei-- kirjoitti:

        Pojulla on kilahtanu kunnolla ja päivä päivältä enemmän.

        Ilmakitkaa.......

        Mitä seuraavaksi ???????????????????

        Poju on varmaan korkona hutsuttelustaan jo kirjoittanu noita tarinoitaan 10.000 sanaa.

        Tervo ihmettelin että oksennus oli niin lyhyt, hoidin hommani huonosti eilen, vaikka olinkin 100% oikeassa, ei vanhaa ilmailuässää tälläisessä pattayan poju päihitä, tiiätkö että töissä mua sanottiin ressuksi, koska minusta oli mukavaa istua koirankopin katolla lentäjänlasit silmillä, ja kuvitella olevani vaalean punainen paroni, laitoin kevennyksesi https://www.youtube.com/watch?v=DP9UjLeLN5A Neil Young - Four Strong Winds mutta ylläpito poisti sen.


      • Sensei--
        63NumBall64 kirjoitti:

        Tervo ihmettelin että oksennus oli niin lyhyt, hoidin hommani huonosti eilen, vaikka olinkin 100% oikeassa, ei vanhaa ilmailuässää tälläisessä pattayan poju päihitä, tiiätkö että töissä mua sanottiin ressuksi, koska minusta oli mukavaa istua koirankopin katolla lentäjänlasit silmillä, ja kuvitella olevani vaalean punainen paroni, laitoin kevennyksesi https://www.youtube.com/watch?v=DP9UjLeLN5A Neil Young - Four Strong Winds mutta ylläpito poisti sen.

        Jepjep dingdong.

        Pattaya on ykkönen.

        Jatka Poju, se on sun kohtalos.


      • 64NumBall63
        63NumBall64 kirjoitti:

        Tervo ihmettelin että oksennus oli niin lyhyt, hoidin hommani huonosti eilen, vaikka olinkin 100% oikeassa, ei vanhaa ilmailuässää tälläisessä pattayan poju päihitä, tiiätkö että töissä mua sanottiin ressuksi, koska minusta oli mukavaa istua koirankopin katolla lentäjänlasit silmillä, ja kuvitella olevani vaalean punainen paroni, laitoin kevennyksesi https://www.youtube.com/watch?v=DP9UjLeLN5A Neil Young - Four Strong Winds mutta ylläpito poisti sen.

        no ni resut... Tällä ressulla sai eturauhanen kylmää jäähuuruisen koirankopin katolla ja tiiätte mitä se tarkoittaa.. tip tip tip.. hoitsut taas ihan kuumana.. Tenat menee mun kuukausipäivärahasta kun itse aiheutettu. Sain tetanus rokotuksen kans ku ei tuo suomen pystykorvakaan arvostanut lentäjän uraani..
        https://www.youtube.com/watch?v=dgX7gIV8XA8


      • 63Numball64
        64NumBall63 kirjoitti:

        no ni resut... Tällä ressulla sai eturauhanen kylmää jäähuuruisen koirankopin katolla ja tiiätte mitä se tarkoittaa.. tip tip tip.. hoitsut taas ihan kuumana.. Tenat menee mun kuukausipäivärahasta kun itse aiheutettu. Sain tetanus rokotuksen kans ku ei tuo suomen pystykorvakaan arvostanut lentäjän uraani..
        https://www.youtube.com/watch?v=dgX7gIV8XA8

        tuota juuri reppana tarkoitin laitas tulee vielä jerry kotton... sama veltto virtanen, sekopää.


    • Senseinpoika--

      Moikka Numba! Isi sanoi että kun täytän 8 niin pääsen sun gravitaarioon, jos en oo mäkkärissä silloin yövuorossa.

    • Sensei--

      Tekaisin tässä Parakodissa terveellistä suomalaista perusruokaa, joka on hyväksi aivoille.
      Pätkin raakat spagettitangot viiden sentin pätkiksi ja työnsin niitä neljä kappaletta nakeille jaloiksi ja tein niistä sellaisia ikäänkuin nakkilehmiä.
      Sentin pätkät sarviksi ja kolmen sentin pätkät hänniksi. Poikalehmillä on sitten vielä pienet pippelit, heheh!
      Ne on tossa uunipellillä ikäänkuin laitumella ja odottaa vuoroaan uuniin kun siellä on nyt Utare-hilkan pannukakku valmistumassa.

      Meillä on pitkäveto siitä, mikä nakkilehmä lysähtää uunissa ekana. Veikkaan ite tota jolle annoin nimeksi Keke Ruusperi. Sillä on kaikkein suurin kikkelssi noista lehmistä.
      Voittaja saa sätkäpapereita ja vilttereitä.

      • Lerpanlaiffia

        Lerppa on taas lukenut niksipirkasta ohjeita ja päättänyt tällä kertaa tehdä nakkilehmiä.
        Lerpassa on sen verran lentäjän vikaa että jutut on lennokkaita ja mielikuvitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe