Onko ihan vitun noloa mennä sinne kannettavantietokoneen kanssa? Asuksen peliläppäri kyseessä, 15 tuumainen, punaiset valonäppäimet. Onko kokemuksia? Tuntuu, ku kattoo koneita, niin kaikilla on pöytäkone mukana, itellä ei ole omaa pöytäkonetta nii en viittis sitä raahata.
Lisäksi haluaisin kysyä, että
Millasta on assemblyillä?
Kuuma, haju?
Ootteko nähnyt mitään hienoja koneita?
Pitääkö olla oma tuoli mukana?
Tuleeko, jotkut juttelemaan?
Mitä ootte pelannu siellä?
Onko teillä ollu kone paikka?
Onko näkynyt alle 16v jotka pelaa K16 pelejä?
Onko läppäreitä näkynyt?
Mikä on teidän koneen tuuma?
Onko näkynyt alle 16v jotka juo enenrgiajuomia?
Winter Assembly ja ylipäätään assemblyt
4
712
Vastaukset
- Uuuuuoo
En ole koskaan itse ollut, mutta tietenkin voit tulla kannettavan koneen kanssa. Ja ainahan kaikki on pelannu siellä just gta tai cs vaikka olisi alle 16 eikä energiajuomien juomista ole kielletty. Huumeet ovat kyllä kielletty.
- navjklsc
Itellä oli läppäri vaan messissä, eikä siihen kyllä kukaan kiinnittäny huomiota: D Tosin oon nainen, niin varmasti saan paljon anteeks xD Eiku oli siellä muitakin läppärien kanssa.
Millasta on assemblyillä? Ihana tunnelma, kaikki pelaa ja sekoilee: D Kerran ollut siis vaan, mutta oli tosi jees<3 ihan kesäassemblyt tosin hartwallilla. Ainut että vähän ärsytti sillon 16v (2009) lyhyt koulutyttöhame päällä kulkevana teinityttönä kun limaset äijät tuli kokoajan iskemään: D
Kuuma, haju? no mitäs veikkaat, kun sellanen määrä äijiä pelaamassa xD En kyllä muista et ois mitenkään tukalat oltavat ollut, aika hyvin ne kai hoitaa ilmastoinnin kun on isolle porukalle tarkotetut tilatkin, muuten vois tulla homeongelmia rakennukseen(joo mun faija on rakennusarkkitehti...)
Ootteko nähnyt mitään hienoja koneita? No hienoja valoja jotkut oli ainaki tunkenu koneisiinsa, youtubesta löytyy hirveesti videoita
Pitääkö olla oma tuoli mukana? tätä en kyllä nyt muista : D Mun mielestä ei tarvi, mut en mee vannomaan
Tuleeko, jotkut juttelemaan? No niinku ylempänä mainitsin, että limaset äijät tuli pokaileen: D Äijillä tuskin on hätää. Ei kyllä muuten, ircissä kaikki sillon jutteli keskenään kyllä x)
Mitä ootte pelannu siellä? Wow
Onko teillä ollu kone paikka? joo
Onko näkynyt alle 16v jotka pelaa K16 pelejä? Aivan varmasti oli, ei kukaan siellä kato että aijai toi on alaikänen tolle pelille :D
Onko läppäreitä näkynyt? tähän vastasin jo
Mikä on teidän koneen tuuma? en muista mikä oli sillon
Onko näkynyt alle 16v jotka juo enenrgiajuomia? No tuolloin sille ei tainnu olla vielä ikärajaa. Mutta tuskin siihenkään kukaan kiinnittää mitään huomiota, Näin jonkun vetävän pirilainitki siinä konepöydällään kaikkien edessä: D - Jönsi
On noloa. Ei siellä käy kuin homonörtit :D
- Assemblyttt
Et tainnut ymmärtää kysymystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157