Ei näillä palstamiehillä

kiireinenelämä

ole aikaa rakastaa. Joko ovat töissä, harrastamassa, nukkumassa tai baarissa. Yhden illan pikapanoon jää ehkä viikossa aikaa noin vartin verran.

15

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottaon

      Palstalla ne on vahtimassa. Aina. Jopa töissäkin.

    • Knainen

      Kiireinen elämänrytmi aiheuttaa vaikeuksia varmasti monilla aikuisilla löytää aikaa ja jaksamista kaikelle mitä haluaisi tehdä.

      Mutta kun täällä poraa ku viimestä päivää suhteen perään pitää jo olla suunnitellut valmiiksi että miten aikaa sille järjestää.

      Mulle on täällä tullut tunne et monille täällä suhde on ns. Turva-ajatus. Se on kiva ajatuksen tasolla olla mutta välttämättä ei olla valmiit uhraan sille aikaa ja vaivaa muuten. Se vain lämmittää ajatuksena et sellainen on tuolla jossain.

      Oikeat suhteet nyt ei kauaa toimi niin. Täälläkin kannattais miettiä valmiiksi kun suhdetta toivoo että pystyykö sille järjestään aikaa ja katsooko sen tärkeämmäksi kuin baarit, harrastukset jne.

      Usein kun elämään tulee uusi asia niin jostain muusta joutuu luopuun tai jättään vähemmälle

      Sinkut nyt joutuu luopuun esim. Siitä baarissa uusien saaliiden metsästyksestä jos meinaa suhteessa pärjätä pidempään kuin viikon.

      Harrastuksia joutuu karsiin ja vähentään. Kavereillekin joutuu jättään vähemmän aikaa. Työ usein vie suuren osan aikuisen ihmisen päivästä. Loppu aika olisi sitten muulle kuten harrastuksille, kavereille jne. Jos niillä täyttää sen 4 tuntia työn jälkeen ennen unille siirtymistä niin ei olekaan aikaa enää suhteelle.

      Vielä vähemmän on aikaa suhteelle jos sattuu jo olemaan lapsia!

      Nämä kaikki pitää ottaa huomioon kun toivoo täällä suhdetta.

      Mahtuuko se todella kaipailijan maailmaan?

      Onko valmis luopuun jostain tai vähentään jotain jotta sen sais mahtuun ?

      Aikuisen elämä on vähän sellasta monimutkaista. Työ ja varsinkin vuorotyö vie ihan hullun paljon aikaa päivistä

      Itsekin teen nyt kolmivuoroa. Aamu, väli ja iltavuoroa ja paljon viikonloppuja menee töissä. Välillä tuntuu kun tekee varsinkin iltaa että työ valloittaa päivistäni koko elämäni.

      Sain työtarjouksen pidempi aikaiseen työhön tällaisessa työssä ja mietin pitkään mitä vastaan. Itselle kuitenkin on tärkeää raivata aikaa muuhunkin. En voi elää työn ehdoilla niin et päivät on työmatkaa ja työssä oloa ja nukkuun

      Perinteinen päivätyö on parempi minulle jotta löydän aikaa muuhunkin. Mut nämä on niitä vaikeita aikuisen valintoja. Minäkin jouduin valitseen ja itse tein uhrauksia jotta saan elämääni muutakin sisältöä mahtumaan kuin työn. On rankkaa tehdä päivää jossa tekee työtä klo 12 -20 ja työmatkat päälle. Töihin lähtee siis klo 11 ja kotona on illasta vasta klo 21!

      Mitä saat mahtuun päivääsi ? Et mitään. Jotain uhrauksia on tehtävä jotta sinne jotain muutakin sisältöä saa!

      Kukin vain joutuu tekeen sen henkilökohtaisen arvo ja tärkeysjärjestyksen.

      Kaikkee ei voi saada

      • huohtaas

        Ja vuoden tylsimmän kommentoijan palkinto menee...?


      • Knainen
        huohtaas kirjoitti:

        Ja vuoden tylsimmän kommentoijan palkinto menee...?

        Vuoden teini on siinä!

        Et sinä ainakaan seurustelukumppania tarvi. Tarvit vaippasi vaihtajan.

        Toiset ei aikuistu koskaan

        Nolooo

        No mutta ehkä löydät jonkun joka jaksaa pomppia kanssasi trampoliinilla, mennä vesisotaa, piirrellä seiniin kirkkoveneitä ja haistatella aikuisilla jotka on ihan tyhmiiii!

        Mä kuolisin tylsyyteen ja häpeään jos joutuisin äidin rooliin aikuiselle teinille suhteessa. Vois olla et eka kerta kun kakru mies piirtää seinään hekotellen kirkkoveneen niin ero tulisi

        Hävettäis niin vitusti ja kaikki seksihalut menisi!


      • hänsuomensi
        Knainen kirjoitti:

        Vuoden teini on siinä!

        Et sinä ainakaan seurustelukumppania tarvi. Tarvit vaippasi vaihtajan.

        Toiset ei aikuistu koskaan

        Nolooo

        No mutta ehkä löydät jonkun joka jaksaa pomppia kanssasi trampoliinilla, mennä vesisotaa, piirrellä seiniin kirkkoveneitä ja haistatella aikuisilla jotka on ihan tyhmiiii!

        Mä kuolisin tylsyyteen ja häpeään jos joutuisin äidin rooliin aikuiselle teinille suhteessa. Vois olla et eka kerta kun kakru mies piirtää seinään hekotellen kirkkoveneen niin ero tulisi

        Hävettäis niin vitusti ja kaikki seksihalut menisi!

        Napakkaa tekstiä! Komppaan!


      • Ei-ei-mia-ei-ei-ap
        Knainen kirjoitti:

        Vuoden teini on siinä!

        Et sinä ainakaan seurustelukumppania tarvi. Tarvit vaippasi vaihtajan.

        Toiset ei aikuistu koskaan

        Nolooo

        No mutta ehkä löydät jonkun joka jaksaa pomppia kanssasi trampoliinilla, mennä vesisotaa, piirrellä seiniin kirkkoveneitä ja haistatella aikuisilla jotka on ihan tyhmiiii!

        Mä kuolisin tylsyyteen ja häpeään jos joutuisin äidin rooliin aikuiselle teinille suhteessa. Vois olla et eka kerta kun kakru mies piirtää seinään hekotellen kirkkoveneen niin ero tulisi

        Hävettäis niin vitusti ja kaikki seksihalut menisi!

        Aika noloo kirjoittaa tollasta tekstiä palstalla mitä Knainen kirjoittaa. Täällä pääosa kirjoittajista on aikuisia ja heidänkin joukossaan hyvin vähän miehiä. Kirjoitus sopii johonkin teinipalstalle isoäidin neuvoksi jos ottaa nuo seksiviitteet pois.

        Toinen hyväkäs on vielä komppaamassa


      • kiteytit
        Ei-ei-mia-ei-ei-ap kirjoitti:

        Aika noloo kirjoittaa tollasta tekstiä palstalla mitä Knainen kirjoittaa. Täällä pääosa kirjoittajista on aikuisia ja heidänkin joukossaan hyvin vähän miehiä. Kirjoitus sopii johonkin teinipalstalle isoäidin neuvoksi jos ottaa nuo seksiviitteet pois.

        Toinen hyväkäs on vielä komppaamassa

        Ajatukseni erittäin hyvin. Mitä sanot siihen jos minä ehkä satun tuntemaan tuon Koon vieläpä :o tai no.. tuntemaan ja tuntemaan.. paremmin sanottuna voisi sanoa että ehkä tiedän kyseisen henkilön enkä niinkään tunne. Nostattaa aika usein myötähäpeää kun luen hänen kirjoituksia.


      • Knainen
        kiteytit kirjoitti:

        Ajatukseni erittäin hyvin. Mitä sanot siihen jos minä ehkä satun tuntemaan tuon Koon vieläpä :o tai no.. tuntemaan ja tuntemaan.. paremmin sanottuna voisi sanoa että ehkä tiedän kyseisen henkilön enkä niinkään tunne. Nostattaa aika usein myötähäpeää kun luen hänen kirjoituksia.

        Sulla sitten tosiaan on kova ikävä anonyymiä kirjoittajaa eli minua, kun ihan laitoit trollia tuleen niihin aikoihin kun sanoin että töistä kotona olen. Ei helvetti. Oikeesti. :D

        Vähän on mennyt sun tunnistuksilta uskottavuus kun edelliset meni niin heikosti.

        Muistaakseni olin mukamas jostain ”lahkosta” joku narkkari yksinhuoltaja Katja taikka joku Pohjanmaalainen Kati.

        Vielä heikommin meni kun K-kirjainta yritettiin lykätä sukunimeeni ja etunimeksi vääntää S alkuun..

        Painokin on nyt 44 kg joten sekin veikkaus että olen ylipainoinen meni pieleen.. ai jai jai

        Oon aika pettynyt ollut näihin tunnistus yrityksiin.


        Jos edes kaupunki menisi oikein (olen sen täällä kertonut mistä kaupungista olen )

        Niin plussaa tulisi mut nyt on heikkoo tää juttu

        Hienoo silti et noin tarkasti luit juttuni että ihan tikkana olit työpäiväni päätyttyä ja kotiin tulo aikaani valmiudessa jutteleen mulle mukavia palstalla toivoen et käyn täällä :D


    • Palstalla ovat, käyttävät aikansa siihen.

    • ostaelämäpoju

      Oletko noin tyhmä että luulet baareista löytäväsi elämkumppaniasi, ANNA MINUN NAURAA SIHNULLE, PELLE :D

      • homoksiko

        Luulet aloittajaa? Vai mistä tuo poju tuli? Pörrin olisi aika hankkia silmälasit tai käydä vähintään näöntarkastuksessa... ja tuskinpa pääkopan sisällön tarkistuksesta olisi haittaa myöskään.


      • Aina ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta aina voi kuitenkin valita sanansa niin ettei loukkaa muita. Vai mitä? #pienipalarakkautta


      • armeijanPOJU

        Mistäkö tuli poju-nimitys, tyypillinen kansainvälinenkin nimitys armeijan vääpeleille: armeijan "poju" :D


      • suorapuheparasta
        LovebotBlue kirjoitti:

        Aina ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta aina voi kuitenkin valita sanansa niin ettei loukkaa muita. Vai mitä? #pienipalarakkautta

        Tarvitseeko sitä aina hyssytellä ja pehmentää sanomisiaan? Koittakaa heiveröiset pehmoperseet kestää joskus rankkaakin palautetta. Kovin on heikoksi käynyt ihmiskanta, pitäs kaikki sanominen filtteröidä jonkun vaaleanpunaisen hattarapilven läpi,


    • Ensanoloppuja

      Sellaiseksi on mennyt nyky elämä.

      Hetken helpotuksen hakemiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe