Miltäs Akin uus levy kuulostaa?

Jaksu

Kovasti itse odotin levyä. Kauniita lauluja, pari rokahtaa ja iskee hyvin.. Ehkä olen kuitenkin itse jämähtänyt alkutuotannon soul - säveliin. Eihän sille mitään voi, että biisitkin muuttuu artistin ikääntyessä.

Sanoituksista löytyy kuitenkin niitä Akin taattuja kysymyksiä herättäviä sanoituksia :)

Hiljennä, Siiri on wow!

85

37712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkasen

kuolleelta soundilta...

• sanoisi

haudantakaiselta.

• huhhahhei
        sanoisi kirjoitti:

haudantakaiselta.

ja torvet soimaan, kuten muutkin jotka ulkomailla on lomamatkoillaan kuolleet... Tasaista on ihmisen elo kaikilla!!!! Ja ennenkaikkea tasa-arvoista...

• mummeli
        huhhahhei kirjoitti:

ja torvet soimaan, kuten muutkin jotka ulkomailla on lomamatkoillaan kuolleet... Tasaista on ihmisen elo kaikilla!!!! Ja ennenkaikkea tasa-arvoista...

eikö Aki itsekin ollut vankka tasa-arvon kannattaja. Lehdistä joskus lukenut jotakin sellaista ja mitä tulee lauluihinsa, niin kyllä, kyllä, hyvin tehty ja vaivaa nähty. Vanhakin mielellään kuuntelee. Kauniitakin.

• on jotenki

Vetisii...

• kyllä

kuulostaa Akilta, tosin hieman meno rauhoittunut. Hieman vaikea levy, vaatii paljon kuuntelua.

• Regina

Ihan erilainen kuin mitä odotin mutta tosi hyvä.
      Kuulosti keski-ikäiseltä mutta positiivisessa mielessä ehdottomasti.
      Olen pitänyt jokaisesta Akin levystä todella paljon eikä tämä tehnyt poikkeusta.
      Itku tulee,voi mitä menetimmekään =(

• Huihai.

Absoluuttista. 100 %:sta. Alkukantaista. Rohkeaa. Aikuista Akia. Uskalsit! Onnistuit! Siis 3 x huraahuuto kaikukoon. Kaukaa, kaukaa yks onneton kantapäitä katselkoon! Huraa! Huraa! Huraa!

• levyä

Mitä enemmän kuuntelee, sitä enemmän tykkää!

• Nimetön

Ei Akista kyllä mitään legendaa saa vaikka kuinka hehkuttais uutta plattaa...kuolema lisää arvostusta ihan turhaan :P

• Boy
        Nimetön kirjoitti:

Ei Akista kyllä mitään legendaa saa vaikka kuinka hehkuttais uutta plattaa...kuolema lisää arvostusta ihan turhaan :P

Aki on legenda. Piste.

• katsin

Minä tykkäsin tosi paljon Akin levystä, jota odotinkin jo. Voihan se olla,että joku kokee sen niin, että Thaimaan tapahtumat nostattavat jotenkin levyn arvostusta - mutta jos se jätetään nyt pois arvostelusta, niin minusta ainakin Akin musiikki on hienoa, kuunneltavaa, tarttuvaa, sanoissa ajatusta...kaikkea mitä hyvältä musiikilta voi odottaa. Elämä jatkaa kulkuaan ja vaikkei Akia ole, niin musiikki elää! Sanasta miestä!

• toijalasta lähtöisin

Ostin tänään Akin uuden CD:n ja yllätyin todella positiivisesti.Toki tunsin jo entuudestaan Akin musiikkia,mutta tästä tykkään todella paljon.On hienoa että levy julkaistiin,se on varmasti merkittävä teko kaikille Akin ihailijoille.Musiikki auttaa meitä ja lohduttaa...Kiitos siitä omaisille ja muille asiaan vaikuttaneille!

• Sirke

Voivoi! Ei se kuolema tee musiikista yhtään sen parempaa, sitä samaa se on mitä aikasemminkin. Tekohienoa paskaa. Jos ostat levyn sen takia, että artisti on jääny aallon alle, niin voivoi!
        Hei, Jamppa Tuominenkin on kuollu, osta sen levy!

• Jokainen tyylillään.
        Sirke kirjoitti:

Voivoi! Ei se kuolema tee musiikista yhtään sen parempaa, sitä samaa se on mitä aikasemminkin. Tekohienoa paskaa. Jos ostat levyn sen takia, että artisti on jääny aallon alle, niin voivoi!

Musiikkimakuja on onneksi monenlaisia. Ehkä sinäkin joskus ymmärrät elämästä syvällisesti kertovaa, kun olet tarpeeksi täällä talsinut.

• Akin fani
        Sirke kirjoitti:

Akin levyn ostin siks kun on sen aikasempiakin levyjä itselläni. Ja jos pelkän kuoleman takia pitäs valita, niin edelleen ostaisin Akin levyn enkä Jamppa Tuomisen. Akille luonto näytti voimansa ja vei miehen mennessään, Jamppa joi ittensä hengiltä! Että semmosta.

• dia
        Sirke kirjoitti:

kuule..vähän kunnioitusta kuolleita kohtaan..törkeää tekstiä sulta..et ole tainnut ikinä saada kunnon kasvatusta..kehtaatkin.itse olen tosi surullinen ollut 2 kuukautta,aasian turman jälkeen..häpeä ruokoton..

• pohjan akka
        Akin fani kirjoitti:

Akin levyn ostin siks kun on sen aikasempiakin levyjä itselläni. Ja jos pelkän kuoleman takia pitäs valita, niin edelleen ostaisin Akin levyn enkä Jamppa Tuomisen. Akille luonto näytti voimansa ja vei miehen mennessään, Jamppa joi ittensä hengiltä! Että semmosta.

Jos et osaa parempaa, lennä bittiavaruuteen.
        Oletko tietoinen Jampan kohtalosta ulkomailla.Syyttä tuomittuna. Jos et itse ratkeis, niin hyvä, mutta pidä mölyt mahassas.
        Niin Aki kuin Jamppakin on menneet manan majoille ja kummallakin oli sanomaa kappaleissaan. Anna heidän levätä rauhassa.

• elvispresleynpoika
        pohjan akka kirjoitti:

Jos et osaa parempaa, lennä bittiavaruuteen.
        Oletko tietoinen Jampan kohtalosta ulkomailla.Syyttä tuomittuna. Jos et itse ratkeis, niin hyvä, mutta pidä mölyt mahassas.
        Niin Aki kuin Jamppakin on menneet manan majoille ja kummallakin oli sanomaa kappaleissaan. Anna heidän levätä rauhassa.

aki ja jamppa ei ole millään tavalla vertaulukelpoisia. åki yritti jotain, jamppa teki mitä halus ja vaikka sen ongelma oli alkoholi niin mitä sitten??? akin ongelma oli se ettei se ollut mitään...

• Anonyymi
        dia kirjoitti:

kuule..vähän kunnioitusta kuolleita kohtaan..törkeää tekstiä sulta..et ole tainnut ikinä saada kunnon kasvatusta..kehtaatkin.itse olen tosi surullinen ollut 2 kuukautta,aasian turman jälkeen..häpeä ruokoton..

Aki klemmari on täyttä tuubaa, Torvi torvien seassa.

• Janski

Akin uusi levy on ihana! Oli pakko ostaa se heti.. Paras tapa muistella hienoa miestä...

• varmalla

Tarkotettu typerille naisille !

• kateeksi

Mä ostin, enkä ole mielestäni yhtään tyhmä. Se on se Akin herkkyys, joka vetoaa erityisesti naisiin. Ja se herkkyys löytyy lyriikoista, ymmärsitkös? Ei kaikkia tarvi aina yleistää, se se vasta tyhmää onkin.

Hyvä levy, vaikka aluksi kuulostikin erikoiselta. Mutta sehän Akin salaisuus onkin ollut, ei taida muita vastaavia Suomen maasta löytyä..

• minä

ehdottomasti samaa mieltä...tosi ankeita "biisejä"

• Sentenced

Seuraavaksi odotetaankin sitten jo Sentencedin Huhti-Toukokuussa ilmestyvää bändin viimeiseksi jäävää levyä.

• Ovimikko

suun pieksäjiä liikenteessä. Tupaan vaan, jos helpottaa.

• saija

KUULOSTAA HELVETIN MOISELTA MÄÄKIMISELTÄ. ÄLKÄÄ VAIN OSTAKO TUOLLAISTA PASKAA. HYVÄ ETTÄ PÄÄSTIIN SIITÄKIN K...PÄÄSTÄ

• mieltä

aalto osasi ainakin siinä kohtaa huuhdella oikeasta kohtaa. voisi verrata vessan huuhteluun sen isomman asian jälkeen.

• Tsemppiä tylleröille!

Tämän levyn ymmärtämiseen ja arvostamiseen tarvitaan enemmän kuin kaksi puhuvaa, mutta ei ajttelevaa päätä. Ehkä onnistuu teiltäkin vielä joskus tässä elämässä tai sitten seuraavassa elämässä.

• olisi

jos päästäisiin sinun kaltaisista mölöturvista eroon. Tosi mahtavaa kun uskaltaa täällä solvata kuollutta ihmistä. Juma, että oot raju tyyppi.

• vapaa
        olisi kirjoitti:

jos päästäisiin sinun kaltaisista mölöturvista eroon. Tosi mahtavaa kun uskaltaa täällä solvata kuollutta ihmistä. Juma, että oot raju tyyppi.

jos jostain musiikista ei pidä, niin eikö senkin täällä saa sanoa. sama kait koskee myöskin artistia. hehän ovat julkisuuden henkilöitä, joista on aika monella jokin mielipide. eikä mielipiteensä sanomiseksi tietääkseni tarvitse olla mitenkään raju?! kunhan on sana hallussa.

• Sanoja
        vapaa kirjoitti:

jos jostain musiikista ei pidä, niin eikö senkin täällä saa sanoa. sama kait koskee myöskin artistia. hehän ovat julkisuuden henkilöitä, joista on aika monella jokin mielipide. eikä mielipiteensä sanomiseksi tietääkseni tarvitse olla mitenkään raju?! kunhan on sana hallussa.

Sanomisella ja sanomisella on vissi ero ja mitä tyhjänpäiväisempää sanominen on sisällöltään sitä suurempaan ääneen se silloin suolletaan ulos!!!Tason paljastumiseen ei montaa sanaa tarvita. Piste.

• pieruille
        Tsemppiä tylleröille! kirjoitti:

Tämän levyn ymmärtämiseen ja arvostamiseen tarvitaan enemmän kuin kaksi puhuvaa, mutta ei ajttelevaa päätä. Ehkä onnistuu teiltäkin vielä joskus tässä elämässä tai sitten seuraavassa elämässä.

Kukaan ei varmasti kaikkea ymmärrä, eikä tarvitsekkaan. Se että sattuu ymmärtämään ko. levyn ei varmasti tee kenestäkään muihin nähden "parempaa" ihmistä. Meillä kaikilla on vain omat erilaiset vahvuutemme.

• the heckler

Aika kuollutta menoa tolla levyllä.

• Tosi on

jolle ei aukea, niin ei aukea. Rautalankaa vaan vääntämään.

• ellu

Ostin kun ilmestyi ja kuuntelin vasta eilen. Kerran. On vieläkin paha olla, ja itku tuli kuunnellessa. Vielä en pysty lohduttautuun kuuntelemalla Akin musiikkia.. Ensimmäinen ja viimeinen kappale levyltä kosketti kovimmin. Tuntuu ihan kamalalta. En minä kovin kummonen fani ole ollut, aina vain kovasti tykännyt Akista musiikista ja esiintyjänä... Tiedä sitten miksi edelleen on pala kurkussa, typeräksi on minuakin haukkunut yksi elämän besserwisseri. No, kernaasti saa haukkua, tunnen mitä tunnen...

• "Toinen tomppeli"

Ilmoittaudun myös tähän "tommpelien" joukkoon, jota jotkut innolla tykkäävät tökkiä. Myötäelämistä.

• äääplö

hommo

• Jetsulleen

mahtuu populisteja ja äääplöjä, sillä onhan se niin, että kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia! Terve vaan ja terveydeksi!

• Hemuli

Mielestäni Akin uusin levy oli kerrassaan loistava, joka paranee kuuntelukertojen myötä! Surullista ettei Akin levyille tule enää jatkoa.

• SAATANA

Valehdelko, se levy ei voi parantua kuuntelukertojen myötä. Aina kun cd levyjä käsitellään niihin tulee naarmuja. ja ne kyllä kuuluvat vaikka soittimissa onkin virheen korjaus
        järjestelmät. Eivät ne täydellisiä kuitenkaan ole, hävinnyt mikä hävinnyt. No ei sitä kaikki peltikorvat kylläkään kuule, varsinkin jos siellä soittimessa soi jotain Sirkesalon levyn kaltaista sontaa.

• Yks ostaja
        SAATANA kirjoitti:

Valehdelko, se levy ei voi parantua kuuntelukertojen myötä. Aina kun cd levyjä käsitellään niihin tulee naarmuja. ja ne kyllä kuuluvat vaikka soittimissa onkin virheen korjaus
        järjestelmät. Eivät ne täydellisiä kuitenkaan ole, hävinnyt mikä hävinnyt. No ei sitä kaikki peltikorvat kylläkään kuule, varsinkin jos siellä soittimessa soi jotain Sirkesalon levyn kaltaista sontaa.

Ruma sana on vissiin saatava sanotuksi niinku se on, vaikka ei muuta sanottavaa sitten olisikaan. Helpottiko? Älppäri on upea. Vaikka legioona sitä täällä kiroilisi ei asia siitä muuksi muutu.

• hifisti
        Yks ostaja kirjoitti:

Ruma sana on vissiin saatava sanotuksi niinku se on, vaikka ei muuta sanottavaa sitten olisikaan. Helpottiko? Älppäri on upea. Vaikka legioona sitä täällä kiroilisi ei asia siitä muuksi muutu.

Nimimerkki Yks ostaja jauhaa nyt kyllä täyttä paskaa, älppäreinä ei levyjä enää julkaista. ja tuo edellä ollut kirjoitus cd- levyjen naarmuista oli kyllä täyttä totta.

• Sanasta .....
        hifisti kirjoitti:

Nimimerkki Yks ostaja jauhaa nyt kyllä täyttä paskaa, älppäreinä ei levyjä enää julkaista. ja tuo edellä ollut kirjoitus cd- levyjen naarmuista oli kyllä täyttä totta.

Jos oikein kässäsin, niin mun mielestä tuossa Yhden ostajan viestissä moitittiin enemmän kiroilemista. Joskus olen kuullut, että jos ei muuta osaa sanoa, niin kiroilee. Ei kannattaisi kiinnittää huomiota sivuseikkoihin. Joo. Ja naarmuja levyissä on - kaikissa.

• pauli K.
        Sanasta ..... kirjoitti:

Jos oikein kässäsin, niin mun mielestä tuossa Yhden ostajan viestissä moitittiin enemmän kiroilemista. Joskus olen kuullut, että jos ei muuta osaa sanoa, niin kiroilee. Ei kannattaisi kiinnittää huomiota sivuseikkoihin. Joo. Ja naarmuja levyissä on - kaikissa.

Mut saatanallahan oli paljon asiaa sanottavana, osasi sen vielä ilmaista niin että sen varmasti jokainen ymmärsi. Tarvitseeko siitä yhdestä voima sanasta nyt sitten noin hernettä nenäänsä vetää?

• Kolauttelija
        pauli K. kirjoitti:

Mut saatanallahan oli paljon asiaa sanottavana, osasi sen vielä ilmaista niin että sen varmasti jokainen ymmärsi. Tarvitseeko siitä yhdestä voima sanasta nyt sitten noin hernettä nenäänsä vetää?

..myönnetään jos kolahtaa oikeassa paikassa, oikeaan aikaan, oikealle asialle eikä kilahtele kroonisesti ainoastaan kiroilijan omaksi iloksi. Sen nimittäin kyllä heti huomaa kenenkä iloksi kolauttaa tai kilauttaa.

• ei ikinä

mä en ostaisi ikinä akin levyä enkä huolisi edes ilmateeksi.mun mielesti se jätkä on kun neiti ja mulvi kun kun sika mutta vaikka en tykkää en halunnut silti että se kuolee siellä ulkomailla perheensä kanssa.rauha hänen sielulleen.toivottovati löytyy perheensä kans elävänä jostain sairaalasta

• olis

ihan ok mikäli joku toinen ne laulais...tulkinta on aina ollut ihan p.....stä.

Silti rauha Akin muistolle.

• Ihailija

Onneksi - makuja on monenlaisia, eikä niistä voi kiistellä.

• Mutta millaista hänen musiikkinsa oli?
      Hirveä polemiikki enkä kuitenkaan tiedä millaisesta musiikista on kyse. Tämä viimeisin cd taitaa olla jota yli-inhimillistä.

• skeidaa

ku muutkin.....

• Ihailija

Minun mielipiteeni hänen musiikistaan on se, että ensinnäkin hänen laululyriikkansa on riimitykseltään erittäin hyvin toimivaa, tekstit puhuttelevia, arkielämään ja ihmissuhteisiin tiukasti pureutuvia. Mitä tulee taas sävellyspuoleen, niin niistä kyllä huomasi, että asiaan/taustoihin oli todella paneuduttu. Vankkaa musiikkimaailman/musiikkityylien osaamista/yhdistämistä, tarkkaa käsityötä, tiukkarytmistä, hyvinsointuvaa, ei monotonisesti toinen toisiaan toistavaa vaan herkullisen kekseliästä, vilisee upeita ääniefektejä. Joo. Uniikkeja. Hän teki lopuksikin aika paljon itse tietääkseni molemmilla puolilla ja siinä sivussa taisi sorvata muillekin.
        Hän myös tahtoi tarjota "kaikki keitokset" yleisölleen aina "lämpimänä" ja siksi hänellä oli laatua keikoilla varmistamassa mukanaan oma, upea huippubändinsä, Lemmenjättiläiset.
        Helpommallakin olisi päässyt, jos olisi halunnut. However, ei mikään yli-ihminen kuitenkaan. Luulen, olisi ollut peräti joku kirous hänelle. Hän oli vaan Aki Sirkesalo, yks lahjakas, yritteliäs, sitkeä ja sympaattinen musiikkimies viimeisen päälle from Nurmijärvi.

• seku50

Kunnioitus heidän muistolleen, en minäkään tunne musiikkia en kuuntele, mutta jokin kunnioitus pitäisi ihmisellä olla kun lukee näitä kirjoituksia niin itku melkein tulee suomen kansan puolesta. Suomen kansa rukoili paljon sodan aikana,(olen lukenut ja kuullut)mutta nyt tuntuu, että kaikki(uskottiin Jumalaan) kunnioitus on monelta unohtunut.

• Soulman69

pirun hyvälle... Onhan noita levyjä tullut kuunneltua. Tämä on "aikuisin"... kai artistikin kypsyy, aikuistuu elämään. Levy avautuu kunnolla muutaman kuuntelukerran jälkeen. Uskomattoman hienoja sanoituksia ja tulkintaa...mm. parempaa elämää, mullonikäväsua, tule nyt jne...
      Mun mielestä hyvä että levyllä on eri vaikutteita, soulia, rokkia, "regeetä"... ;) Iso harmi ettei tälle levylle tule jatkoa...

Rauha Akin ja perheen sielulle. Hänen musiikki elää aina!!!

• Iiris

Telepatiasta tulee varmasti hitti! Muutkin biisit hyviä.. tyyli pikkasen muuttunut mutta ehkä jopa parempaan suuntaan! Aikaisempia levyjä kuunnellassa tuli järjetön ikävä miestä, surullinen olo, kyyneleet! Tällä uudella levyllä sain omalla tavalla Akin takaisin! Tätä tulee kuunneltua aivan erilaisella fiiliksellä ja siitä tulee jopa hyvä olo!

• levy

Erityisesti raita 11. tuuli tuo, vesi vie.

• kuuntelija

Aki oli sympaattinen ja hyvä esiintyjä, hyvät muistot jäi.......

• dia
        kuuntelija kirjoitti:

Aki oli sympaattinen ja hyvä esiintyjä, hyvät muistot jäi.......

olen samaa mieltä..olen käynyt miltei jokaisella akin keikalla,ja kun tunsin akin paremminkin,voin sanoa,että lämmin ihminen...monet naurut naurettu yhdessä..vain suuri suru jäi...

• SAMAA
        dia kirjoitti:

olen samaa mieltä..olen käynyt miltei jokaisella akin keikalla,ja kun tunsin akin paremminkin,voin sanoa,että lämmin ihminen...monet naurut naurettu yhdessä..vain suuri suru jäi...

mieltä olen, aki oli jo eläessää naurettava pelle,oikea kuuma kalle.

• Täysin palkein
        SAMAA kirjoitti:

täynnä omaa itseäsi ja erinomaisuuttasi. Suorastaan, natiset jo liitoksistasi. tok! tok!

• elämässä paljon nähnyt
        SAMAA kirjoitti:

sanat kertoi paljon, joku aavistaa lähtönsä. Emme puhuisi pahaa menetyistä.Uusia hyviä kuulostaa olevan. Koska näkyy?

• Yksvaan

En tiedä missä tuo elämää kokenut? palloilee, mutta fanina seurasin Akia paljon ja se oli tosi fiksu ja sympaattinen ihminen ja sen biiseissä on aina sanomaa. Tämä uusi älppäri on mahtava. Sääli, jos ei niitä nyt kukaan pysty esittämään. No ei varmasti niinkuin Aki, mutta kuitenkin.

• KAKE
        Yksvaan kirjoitti:

En tiedä missä tuo elämää kokenut? palloilee, mutta fanina seurasin Akia paljon ja se oli tosi fiksu ja sympaattinen ihminen ja sen biiseissä on aina sanomaa. Tämä uusi älppäri on mahtava. Sääli, jos ei niitä nyt kukaan pysty esittämään. No ei varmasti niinkuin Aki, mutta kuitenkin.

Joopa joo, vittu joo. Aki on sitä ja aki on tätä. Blaah blaah blaah ... KUINKAKOHAN PALJON TÄTÄKIN LEVYÄ OLISI MYYTY JOS TSUNAMI OLISI JÄÄNYT TULEMATTA ? Niinpä niin, ehkäpä se muutama tuhat kappaletta niinkuin sirkesalon aikaisempiakin levyjä. Ei olisi ei kuitattu mediassa että "sirkesalo pukkaa levyä ulos...". Sirkesalon musiikki oli ja on keskinkertaista suomalaista iskelmämusiikkia, joka ei kyllä Tsunamin myötä tästä paremmaksi muutu. Ihan samaa sarjaa kuin nämä samisaaret ja veetit. Pinnallista ja paperinmakuista. Turhaa musiikkia !

• Makustelija
        KAKE kirjoitti:

Joopa joo, vittu joo. Aki on sitä ja aki on tätä. Blaah blaah blaah ... KUINKAKOHAN PALJON TÄTÄKIN LEVYÄ OLISI MYYTY JOS TSUNAMI OLISI JÄÄNYT TULEMATTA ? Niinpä niin, ehkäpä se muutama tuhat kappaletta niinkuin sirkesalon aikaisempiakin levyjä. Ei olisi ei kuitattu mediassa että "sirkesalo pukkaa levyä ulos...". Sirkesalon musiikki oli ja on keskinkertaista suomalaista iskelmämusiikkia, joka ei kyllä Tsunamin myötä tästä paremmaksi muutu. Ihan samaa sarjaa kuin nämä samisaaret ja veetit. Pinnallista ja paperinmakuista. Turhaa musiikkia !

Monta pinnallista ja paperinmakuista sanaa sulla nyt liikenteessä....Makuasioista ehkä turha kiistellä kuitenkaan kovin suureen ääneen. Tsemppiä vaan sun musallesi!
        ps. onneksi AS ei ollut kovin ahdas näissä asioissa.

• Fanfan

Joo, symppis ukko, hyvät biisit, reipas ja reilu meininki keikkapaikoilla. Yes!

• Olla
        Fanfan kirjoitti:

Joo, symppis ukko, hyvät biisit, reipas ja reilu meininki keikkapaikoilla. Yes!

Aika kuollutta menoa Akin keikoilla nykyään

• Irse
        Olla kirjoitti:

Anna Akin levätä rauhassa.Häntä ei kannata solvata.Hän aavisti lähdön hetkensä,koska yksi hänen lauluistaan levyllä puhuu aalloista.
        Hän oli hyvä ihminen.

• dia
        Irse kirjoitti:

Anna Akin levätä rauhassa.Häntä ei kannata solvata.Hän aavisti lähdön hetkensä,koska yksi hänen lauluistaan levyllä puhuu aalloista.
        Hän oli hyvä ihminen.

olen samaa mieltä kanssasi..antaa hänen levätä rauhassa...mulla suuri suru,tunsin akin hyvin,vaikken omainen olekaan..monet naurut naurettu yhdessä.keikat käyty läpi...rakastan sinua aki..pysyt sydämessäni aina...

• Stigu
        SAMAA kirjoitti:

että joidenkin pitäis tässä paskasessa maailmassa olla niin täydellisiä, niin täydellisiä, varsinkin julkisuuden henkilöiden ja jos eivät ole, niin mistä vaan tempaistaan mitä törkyjä vaan parantamaan omaa krapulaa. Että silleen.

• Anonyymi
        SAMAA kirjoitti:

Akin musiikki on kuolettavan hauskaa. Naurattaa jo ennen julkasua.

• Anonyymi
        Olla kirjoitti:

Aki samuli nousee navetasta uudeksi tähdeksi, ei ihan annikiksi , vaan... ammuksi

• Vihreä Lyyli

Mikä siinä Siirissä nyt sitten niin wow! on?

• Liz

Tää on paras. Oikein tihkuu.

• Jaksu

Se Siiri sai wow: nsa siitä, kun siinä on munaa ja ensimmäisellä soittokierroksella se jäi parhaiten mieleen. Nyt kun levyä on veivannut usemman kerran, niin sieltä löytyy todellisia helmiä :)

Nuo surumieliset kappaleet on todella kauniita, muttei niitä oikein pysty kuuntelemaan tässä tilanteessa. Telepatiaa ja Sanansa mittainen mies on tämän hetkisiä suosikeitani.

• Pappa-Tunturin omistaja
        Jaksu kirjoitti:

Se Siiri sai wow: nsa siitä, kun siinä on munaa ja ensimmäisellä soittokierroksella se jäi parhaiten mieleen. Nyt kun levyä on veivannut usemman kerran, niin sieltä löytyy todellisia helmiä :)

Nuo surumieliset kappaleet on todella kauniita, muttei niitä oikein pysty kuuntelemaan tässä tilanteessa. Telepatiaa ja Sanansa mittainen mies on tämän hetkisiä suosikeitani.

On se Siiri munkin mielestä aika "wow". Aki oli kai asiaa aatellut iltapuhteella. Haava ottaa kuitenkin eniten munkin syämmestä.

• Kaitsu

Haava on surullinen, mutta myös ehdottomasti kaunein, puhuttelevin ja koskettavin biisi.

• Paha juttu

kuuluu, että ukko taisi olla elämänsä vedossa! Ei voi kuin ihailla. Muuten, kuinka moni meistä tavallisista pulliaisista osaa/saa heittää hanskat tiskiin yhtä huikealla hetkellä. Se oli vaan paha juttu, kun kävi muullekin perheelle pahasti. Paha juttu joo. Se on musta hienoin se Kun stoppaa rakkaus vai mikä se nyt oli.

• Sixten

Ei auta muuta kuin ihmetellä. En ole pahemmin fäneillut, mutta nyt olisi tietty voinut... Muuten, kuullostaa siltä, kuin ukolla mukava feelis vetää biisiä. Rummut alussa pelkkää rautaa ja rattaita...yes.

• Tintti

Kukaan ei enää sano mitään tästä levystä.
      Minä sanon. KERTAKAIKKISEN UPEA LEVY.
      Kaikki kohdallaan. Ja jos minulta kysytään, mikä on paras, en osaa sanoa. Kovat lataukset ovat kaikissa kohdallaan. Pitikin olla viimeinen, kun juuri tuntui päässeen todella vauhtiin ja löytäneen todella jotakin.

• Maximus

Ei kai enää tuu niin symppistä ja hienoo piisintekijää ku Aki, näki paljo vaivaa, että olis musa ok ja ku lähti keikalle, ihmiset myös ilosii...oli Sanansa mittanen, mun mielestä komein piisi.

• ...kimaltavat onnellisten p...

Kerta kerran jälkeen Sanasta Miestä kuunneltuna -aika jokaiselle, kaikelle annettu - hymyä jo hiukan kyynelten läpi - Eläköön! Eläköön! Eläköön! Aki,now and ever.

• Unissakävelijä

Vieläkö kerran pojat, Lemmenjättiläiset jaksaisivat/motivoituisivat tarttumaan härkää sarvista ja Sanasta miestä ja niin pois päin? Prinsessat, kaikenikäiset, heräisivät tuhatvuotisesta unosesta.

• Magdalena -75
        Unissakävelijä kirjoitti:

Vieläkö kerran pojat, Lemmenjättiläiset jaksaisivat/motivoituisivat tarttumaan härkää sarvista ja Sanasta miestä ja niin pois päin? Prinsessat, kaikenikäiset, heräisivät tuhatvuotisesta unosesta.

Olisi nasta kuunnella niitä biisejä livenä. Mun mutsikin tykkäsi siitä, vaikka muuten musiikkimaku ei kuljekaan samassa suunnassa.

• Tytti
        Unissakävelijä kirjoitti:

Hiljasta ollut tässä postissa, vilkaissut sitä aina joskus, mutta nyt kun vähän vipinää niin tiedoksi niille, jotka eivät jo tiedä, että konsertteja on lähiaikoina Toijalassa ihan pian tässä elokuussa ja Hesassa muistaakseni syyskuussa, tarkemmat näkee Akin vieraskirjasta.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3787
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1885
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1731
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      123
      1264
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      95
      1251
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      35
      1209
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      69
      1134
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      68
      1014
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      985
    Aihe