Talviurheilukausi on jo täydessä vauhdissa!

fdgdfgd

Talvi alkaa Suomessakin pikkuhiljaa lähestyä ja talviurheilukausi 2018-2019 onkin jo potkaistu hyvään vauhtiin!

Keskustelu Urheilufoorumilla kiihtyy kauden edetessä, kun lähestytään Seefeldin, Östersindin ja Åren MM-kilpailuja! Liity sinäkin aktiivisesti mukaan keskusteluihin! Joukossa on mukavampi katsoa kisoja kuin yksin!

Osallistu myös foorumin ampumahiihtoveikkaukseen, koko kilpailun voittajalle luvassa 100 euroa puhtaana käteen! http://urheilufoorumi.foorumi.eu/viewtopic.php?f=60&t=3756

http://urheilufoorumi.foorumi.eu/

1

1077

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettätympii

Yhdistetyn seuraamisen pilaa totaalisesti kommentaattori Vähäsöyrinki. Tämä 25 vuotiiaana mitättömän uransa llopettanut, jatkuvasti äänessä oleva kommentoi käsittämättömästi hypääjien tekemisiä vaikkei itse aktiiviaikanaan edes uskaltanut ponnistaa, vaan varovasti ojentautui ylös hyppyrin keulalla. Selostajan tehtävä on kertoa kilpailun kulusta metrit, pisteet jne. Kommentaattori kommentoi jos jotani erkoista tapahtuu. Ilmaiseksiko nämä nk. asiantuntijat tuppautuvat hupajamaan ylen ohjelmii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe