Kertokaahan omaishoitajat miten tämä valtakunnallinen omaishoitajaviikko on vaikuttanut elämäänne?
Muten yhteiskunta on muistanut talkootyötänne?
Valtakunnallinen omaishoitajaviikko
2
164
Vastaukset
- vienoht
Lähinnä suututtaa liiton haluttomuus ottaa kiinni omaishoitajien todellisiin ongelmiin.
Kuvottaa tämä liiton tyyli kaunistella ja romantisoida omaishoitajien arki.
Onko liitto koskaan kuunnellut meitä?
Omaishoitajaviikolla ainakaan itselleni ole yhtään mitään merkitystä, ei meitä kukaan huomioi eikä meistä välitä.
Miksi meillä on näin järkyttävän pieni korvaus tekemästämme raskaasta työstä, suuri määrä omaishoitajia taistelee talousongelmien kanssa.
Missä omaishoitajien oikeudet ihmisarvoiseen elämään?
Miksi meitä kohdellaan kuin roskaa? - siismitä
Ai koska tällainen omaishoitajaviikko on ollut? Itse olen ihan virallinen omaishoitaja ja nyt vasta ensimmäistä kertaa kuulen tästä viikosta ja nyt sentään eletään jo tammikuuta 2019. Just joo.
Tämähän käy hyvästä esimerkistä siinä ettei omaihoitajaliitosta ole mitään hyötyä, ei apua eikä mitään muutakaan kuin muutamalle politikolle suojatyöpaikka.
siinähän se omaishoitajien liiton määritelmä tulikin: luuseripolitikkojen suojatyöpaikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661