Syksyn 2018 yo-kokeiden tulokset...

olenpettynytitseeni

Olenko ainoa, jolla meni omasta mielestä huonoti kuluneen syksyn yo-kokeet?
Sain ruottista, jonka kirjoitin pitkänä niin I:n eli hylätyn ja mun on vähän niinku pakko uusia se ensi keväänä, koska kirjoitan sen pakollisena. Ärsyttää niin paljon ku ruotti ei mennyt läpi, koska oon mielestäni hyvä ruottissa, mutta se itse koe oli niin sairaan vaikea et siksi se meni ihan huonosti. Luulin että pääsisin sen edes läpi, mutta ei sit näköjään.. Ja kirjoitin sen siksi pitkänä, koska osaan ruottia paremmin kuin englantia. Ja sit nää kaks muuta ainetta mitkä kirjoitin niin terveystieto ja psyka niin nekin meni aika huonosti ku miettii et mun tavoite oli saada niistä hyvä arvosana, mutta enpä tietenkään saanut. Nimittäin terveystiedosta sain C:n ja en oo tyytyväinen siihen, koska tavoiteeni oli E. Sit vielä sekin, kun se oli 3 pisteen päästä M:stä, niin ärsytttää kyl paljon. Ja sit psykasta sain B:n ja tavoitteeni oli L. Taisin luulla itestäni liikoja, kun aattelin et saisin nuista hyvän arvosanan, mut ei sit näköjään. Vois vaan uusia noi kaikki ens keväänä, mutta sitten mulla ois tuplasti enemmän kirjoitettavaa jos uusin. :( :/

3

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruotsistaL

      Kyllä menikin sinulla huonosti, ei vain omasta mielestäsi vaan ulkopuolisenkin silmin katsottuna. Ruotsin A:han olisi tarvittu vain 110 pistettä 299 pisteestä. Koe ei edes ollut oikeasti vaikea. Ja psyka ja terveystieto meni sinulla surkeasti.

      Sinulla oli liian suuret luulot itsestäsi.

      Kirjoitin saman ruotsin. Kouluarvosanat 8-9, mutta L tuli. Tosin luin lujaa kaksi viikkoa ennen koetta ja kokeessa pinnistin äärirajoille. Yritä sinäkin ensi kerralla enemmän, ala lukea jo jouluna.

    • Niivarmaaa

      Mitä lukioo kävit. Sillä uskokaa pois lukioiden arvosteluissa on eroa, siinä missä esim. Lumossa voisi saada pitkästä ruotsista kymppejä niin tyyliin Ressussa voisi saada jonku seiskan tai kutosen.

    • Olenpettynytitseeni

      Oon yhessä aika pienessä lukiossa, Lapissa. Olen samaa mieltä, että arvosteluissa voi olla lukiokohtaisia eroja.
      Ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      101
      2140
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1635
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1333
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1163
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      78
      1137
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1075
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      182
      1022
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      283
      1021
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      989
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe