Siis mulla joskus 3-4viikkoo sitte tuli semmosta ruskeeta, ei ees punaruskeeta mönjää mun alapäästä ja aattelin et mul on varmaa vaa vatsa sekasin tai jotai. Mut ny mul taas alko tulee sitä samana viikonpäivänä. Ja täl kertaa tulee myös verta välillä, mut tosi paljon sitä ruskeeta ja en tiiä et onks noi menkat vai onks mul joku vika??
Ja äitillä alko tosi myöhää menkat ja oon itekki vast 12, koht 13.. helpp
Alkoko mulla menkat? D:
1
237
Vastaukset
- Vemppa22
Varmaan joo, itellä sama ongelma menkat nyt myöhässä 4kk ja oon nyt 14v ja nii että en tiiä mitä pitäis tehä tarttisin vähä apui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344492Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752914- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 191128
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874