Kerrostalon vanhukset olivat keksineet miten saa tehtyä tupatarkastuksia naapureiden asuntoihin, tai ainakin luulivat keksineensä.
Taloon oli kerhohuonekieroilujen jäljiltä päätetty asentaa jokaiseen huoneistoon taloyhtiön paristokäyttöinen palovaroitin, jonka paristonvaihdon verukkeella pääsisi halutessaan kenen tahansa asuntoon.
Ala-aulaan oli taas laitettu lappunen seinään että turvalukot pitää jättää auki jotta asuntoihin päästään vaihtamaan paristo, minähän vaihdan itse paristot enkä kaipaa pyllynpyyhkijöitä.
Nyt ollaan sitten nyreissään, mutinaa kuuluu että mitähän salattavaa sillä on :D
He vetoavat paloturvallisuuteen kun heitä pelottaa (menisivät terapiaan pelkojansa setvimään), mutta minä vetoan kotirauhaan ja yksityisyyteen.
Hehän voivat koittaa hakea paikalliselta käräjäoikeudelta apua jotta saisivat määräyksen poliisin virka-avusta kotiimme pääsemiseksi.
Eipä taida onnistua :D
"Ovelat" naapurit riesana
TosiKätevää
2
199
Vastaukset
- taas_onnistui
Ovela palstan aktivointialoitus tältä kerrostalokyttääjän naapurilta!
- Jotainrajaa
Tuttu juttu sitä vaan harrastavat nuoremmatkin mikä syy milloinkin. Pääasia että sisälle pääsevät minäkin koen sen kotirauhan rikkomisena. Yksi kaheli vielä ilmoitti että täytyy pitää kauhun tasapainoa yllä. Oikein acksonia oltava muuten ei päivästä tule mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275363
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1561762
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849