MAAILMAN PARAS AUTO

mutta miksi juuri Toyota on maailman paras auto? miksi vastaavasti skoda on maailman huonoin auto?

11

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hybridiholisti

      Tohjota on maaliman paras avto.
      Tohjota on maaliman paras avto.
      Tohjota on maaliman paras avto.
      Tohjota on maaliman paras avto.
      Tohjota on maaliman paras avto.
      Tohjota on maaliman paras avto.

      tsori, mutta en osaa kirjoittaa mitään muuta

    • Makuasia

      Tämähän on vaan Pentin mielipide ei voi antaa suurta painoarvoa, kun kansasta suuri osa on toista mieltä..

    • Simply.Clever

      ei ihmekkään miksi toyota on suomen suosituin auto.

    • ajan.kysymys

      Holistilla on jo noita persoonallisuushäiriöitä vähän turhankin paljon ja usein. Ennuste on todella huono. Milloinkahan se alkaa kuvitella olevansa nainen.

      • Atkerkki2

        mitä tuumaisit parin kolmen vuoden jaksosta niuvanniemessä? ihan mukavaa siellä on...


      • SullahanOnKokemusta
        Atkerkki2 kirjoitti:

        mitä tuumaisit parin kolmen vuoden jaksosta niuvanniemessä? ihan mukavaa siellä on...

        No sinä jos kuka sen tiedät!!


      • Likainentusia

        Isolla komeili lehdessä, että taas henkisesti sairas tojo kuski tarvi sähkö hoitoa paikan päällä, tämä ei ole normaalia!


      • langaton.lataus
        Likainentusia kirjoitti:

        Isolla komeili lehdessä, että taas henkisesti sairas tojo kuski tarvi sähkö hoitoa paikan päällä, tämä ei ole normaalia!

        Ladattava Tojo sai ihan uuden merkityksen, sähköä annetaankin kuskille.


    • Toyota_Hybrid1

      ilta sanomissa oli juuri juttua kun joensuulainen mies oli ostanut lastulla viritetyn 2006vm 3.0 TDI audi A4 quatron aj. mittarin mukaan 265tkm joka oli saksasta tuotu, tehomittaus oli paljastanut järkyttävän totuuden, audista puuttui 70 hevosvoimaa vaikka audia oli viritetty. öljyt vaihdettu 30tkm välein eli ajettu likaisilla hiontaöljyillä, männänrenkaat niin kuluneet että tehonpuute oli jo valtava. autokauppa oli peruttu ja Trafin tietojen mukaan audi paalattu ruostevaurioiden takia.

      • ratpit

        Toytoa kuskit tarvitsevat myös sähköä, autonsa lisäksi, se on kamalaa!!!


      • Jossakin.raja

        Tässä tapauksessa voisi syyttää tyhmää ostajaa ei paalauskuntoista mittariruuvattua vanhaa autoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe