Seurustelusuhteista?

Utelias

Kuinka pitkä on pisin naissuhteesi? Mikä sai teidät yhteen ja mikä erotti...tai mikä pitää teitä vieläkin yhdessä? Rakkaushan se on kaiken perusta, mutta suhteessa tarvitaan muutakin kun arki tulee vastaan.

Niin ja minkä ikäisiä olette olleet tai olette?

Pisin naissuhteeni on vasta vähän yli vuoden pituinen, sillä aloin ihastua naisiin vasta päälle kolmekymppisenä. Minä olen 35 ja rakkaani on 20 ja suhde siis kukoistaa edelleen:)

7

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bumba

...seurustelin ensirakkauteni kanssa melkein kolme vuotta, mutta oltiin tosi nuoria, tyttöystävä vielä mua nuorempi ja sit se särki mun sydämen sanomalla, että ei se ehkä sittenkään voi kuvitella olevansa naisen kanssa loppuelämäänsä...

Koska olen kovasti tunteilla elävä yksilö, niin musta on jotenkin surullista ettei sitä ensirakkauden ainutkertaista uskoa siihen tunteeseen voi saada takasin sen jälkeen kun sydän on särkynyt... Sitä sokeaa uskoa siihen ettei se rakkaus ikinä lopu... Tai ehkä se nainen ei vielä oo vaan tullut mun elämään, se joka saa mut taas uskomaan täysin varauksettomasti omiin ja hänen tunteisiinsa...

• Catsy_666

"Kuinka pitkä on pisin naissuhteesi? Mikä sai teidät yhteen ja mikä erotti...tai mikä pitää teitä vieläkin yhdessä? Rakkaushan se on kaiken perusta, mutta suhteessa tarvitaan muutakin kun arki tulee vastaan.

Niin ja minkä ikäisiä olette olleet tai olette?"

1 kk.

Älyllisyys yhdisti ja kai se, että me olimme molemmat neitsyitä lesboudessa, kyllästyneet miehiin, feministejä.
      Erotti se, että hän pelkäsi suhteen muuttuvan liian vakavaksi ja käveli siitä sitten ulos! Lopulta paljastui ettei hän lesbo ollutkaan aidosti.

Minä 35, hän 20.

• Hansi

Ensimmäinen suhteeni kesti n. 3 vuotta. Uskonnoliset näkemykset erottivat.

Pisin ja tämänhetkisin on 12 vuotta ja voit kuvitella että siihen mahtuu kaikkea maan ja taivaan väliltä. Vihaa ja rakkautta.

Rakkaus sanan varsinaisessa merkityksessä on pikkuhiljaa enempikin muuttunut ystävyydeksi ja toisen "olemassaolon" kunnioittamiseksi.

Ja näin ollen yhdessä pysytään ei ainoastaan yhteisen elämän vuoksi vaan myös yhteisten velkojen (talo, auto sun muut hilavitkuttimet) ja "lapsien" takia.

Mutta toisinaan yllätän itseni unelmoimasta jotain ihan muuta...

Hansi 33v.

• pisin

on tämä 7 vuotta. Sitä ennen oli 3 vuotta oleva hiukan on ja off suhde ja sitten on on ollut lyhkäisempiä.

Mutta tämä pisin ja toimii. Iät on 34 ja 27.

Yhteen sai luonteiden vetovoima ja yhdessä pitää rakkaus, ja että kuolisi ilman toista, muuttuisi vihannekseksi.

• Pisin naissuhteeni oli ensimmäisen tyttöystäväni kanssa.

olin 17 ja hän 21. Sitä kesti viisi vuotta ja sitten tuli taas yksi tavanomainen kriisi joita jokaisessa suhteessa tulee, ja siihen se loppui.
      Tunsin olevani suhteessa yksin ja annoin periksi.
      Olin myös ihastunut toiseen naiseen..

• Uteliasko

Niimpä niin...ihastunu..kröhm :D Toinen osapuoli tais luulla jotain vähä enemmän. Ilmankos se niin takkusta olki... :D :D :D nim. mitä helv mä tänne exysin

• poikatyttö

Tämän hetkinen suhteeni on pisin, kestänyt
      5 vuotta ja ollaan molemmat 22v. Ystävyys
      yhdisti ja ajo pikkuhiljaa tähän tilanteeseen.
      Ite tiesin tunteistani koko ajan, mutta toinen
      osapuoli "heräs" vasta hetken päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      349
      2471
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      422
      2410
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1381
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1094
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      66
      853
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      813
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      811
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      795
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      742
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      709
    Aihe