Avast Cleanup Premium

Luulinfiksuksifirmaksi

Minä latasin äskettäin tämän ym. ohjelman koneelleni (koska luulin sitä päteväksi) ja innoissani kokeilin puhdistaa koneeni "roskista", mutta jälkeen päin huomasin, että ohjelma oli ilmeisesti poistanut tietokoneeni asennusohjelmat eri ohjelmista roskatiedostoina.

Mitä helvettiä! Eihän tuollaisia "filejä" saa missään tapauksessa poistaa, ainakaan ilman että asiasta erikseen ilmoitetaan tai varoitetaan.

Otin yhteyttä Avastiin ja siellä valiteltiin, että niitä ei muka enää pystytä palauttamaan! Ei helvetti! Ne pitää pystyä jotenkin palauttamaan. Aivan uuden koneeni kiintolevyllä on ilmeisesti ohjelmia, joita en ole vielä edes ehtinyt asentaa. Jos ne eivät enää "asennu", kuka maksaa? AVASTko!?!?!?

Nämä tietokonenörtit ovat olevinaan niin fiksuja, mutta eivät ymmärrä alkeellisimpia asioita. Tällaisessakin tapauksessa olisi pitänyt erikseen varoittaa, mitä voi tapahtua, mutta ei... Idiootteja kun ovat!

7

3875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksaa....?

Tekemistäsi varmuuskopioistahan ne löytyy?

• Luulinfiksuksifirmaksi

No joopa joo... :)

Mistä ihmeen varmuuskopioista?!

Kukaan ei ole neuvonut, että pitäisi ottaa jotain varmuuskopioita eikä miten niitä tehdään.

Minä juuri olin ostanut tämän uusimman tietokoneeni enkä arvannut, että heti alkuunsa pitäisi jotain varmuuskopioita ottaa. Mutta onhan se tietysti ymmärrettävää, että tämä tietokonemulkkujen maailma on ihan erilainen kuin oikeiden ihmisten maailma, jossa minä olen suurimman osan elämästäni viettänyt,,,

Mutta pahinta tässä on se, että jokin asiakkaita väitetysti (oik. väittävä) puolustava firma itse aiheuttaa asiakkaalle ongelmia. Se kertoo vain siitä, että keneenkään ei voi luottaa tässä nörttimaailmassa...

• kopiottärkeitä
        Luulinfiksuksifirmaksi kirjoitti:

No joopa joo... :)

Mistä ihmeen varmuuskopioista?!

Kukaan ei ole neuvonut, että pitäisi ottaa jotain varmuuskopioita eikä miten niitä tehdään.

Minä juuri olin ostanut tämän uusimman tietokoneeni enkä arvannut, että heti alkuunsa pitäisi jotain varmuuskopioita ottaa. Mutta onhan se tietysti ymmärrettävää, että tämä tietokonemulkkujen maailma on ihan erilainen kuin oikeiden ihmisten maailma, jossa minä olen suurimman osan elämästäni viettänyt,,,

Mutta pahinta tässä on se, että jokin asiakkaita väitetysti (oik. väittävä) puolustava firma itse aiheuttaa asiakkaalle ongelmia. Se kertoo vain siitä, että keneenkään ei voi luottaa tässä nörttimaailmassa...

Tärkeistä tiedostoista otetaan aina varmuuskopio. Tämä on ihan maalaisjärjellä pääteltävä asia eikä sitä kenenkään tarvitse kertoa.

Tiedostot eivät ole tärkeitä jos niistä ei ole otettu varmuuskopioita.

Ja muutenkin Avastin ohjelmia kannattaa välttää. Niissä on paljon turhaa roinaa mukana jotka saattavat sekoittaa konetta.

• saastainen_windows

Windows on sangen saastainen.

• winshit

Nuo "siivousohjelmat" on yhtä tyhmiä kuin käyttäjänsä.

• Anonyymi

Hyvä winshit
        Asenteesi on loistava. Kun on vanha, etkä ole "nörttinä kasvanut", niin oma vikahan se on, kun ei tiedä kaikkea (edes kaikkia perusasioita).
        Lohduksesi voin sanoa, että tämä corona virus saattaa ratkaista tämänkin ongelman tappamalla meidät yli-ikäiset. Te nuoret ja fiksut saatte sitten elää hyvää elämää, kun me tyhmät kalkkikset emme pyöri jaloissa.
        Onneksi olkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä winshit
        Asenteesi on loistava. Kun on vanha, etkä ole "nörttinä kasvanut", niin oma vikahan se on, kun ei tiedä kaikkea (edes kaikkia perusasioita).
        Lohduksesi voin sanoa, että tämä corona virus saattaa ratkaista tämänkin ongelman tappamalla meidät yli-ikäiset. Te nuoret ja fiksut saatte sitten elää hyvää elämää, kun me tyhmät kalkkikset emme pyöri jaloissa.
        Onneksi olkoon

Kannattaa muistaa että kaikki 1900 syntyneet ihmiset ovat kuolleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe