Intian eVisasta tuli pelkkää tekstiä sisältävä vahvistusviesti sähköpostiin, että hakemus on hyväksytty. Sekö pitää printata ja esittää passintarkastuksessa vai pitäisikö sähköpostiin tulla liitetiedostona joku hieno viisumi-dokumentti tai pitäisikö hakemuskoodilla mennä jonnekin sivustolle printtaamaan hyväksytty viisumi valokuvineen päivineen, kuten jossain vanhemmassa keskustelussa on mainittu? En vaan viisumi-sivustolta sellaista kohtaa löydä.
eVisa, mitä printataan
5
223
Vastaukset
- 20ihana54
Saat ensin s.p. jossa kiitetään hakemuksesta ja toisen s.p. jossa on rivi: -Please confirm that your ETA status is shown as GRANTED on our official website (https://indianvisaonline.gov.in/visa/tvoa.html) prior to commencement of your journey. Klikkaa sulkeissa oleva osoite. Siitä avautuu sama sivu, kun aloittaessasi hakemuksen. Mene kohtaan visa status, sieltä saat tulostettua viisumisi ID numerollasi. Huomio, että siinä on tekstin päällä n. 10cm halkaisijaltaan oleva ympyrä (vesileiman kaltainen). Hyvää lomaa. Erja
- alkup
Kiitos!
- goallemenossa
alkup kirjoitti:
Kiitos!
Täytyykö printattu viisumi oll värituloste vai kelpaako mustavalkotuloste? Kun kotoa löytyy vaan mustavalkolasertulostin.
- Vexipe
Tuota samaa tässä pohdittu. Että pitääkö olla värituloste.
- JackTheBag
En osaa sanoa pitääkö olla värikopio, itsellä kanssa huono tulostin. Meillä sai kirjastossa tulostettua 20centtiä per tuloste. Hain kopiot sieltä. Suosittelen samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876