No voi juupeli

äkäpussi

Leskenin meni mummupalstalle. 70-vee. Näyttää jotkut saavan hieman pöllytystä.

10

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwZZZ

      Eikös hän vannonut, ettei hänellä ole vanhusten joukosa mitään tekoa?

      • yksvaan2

        Enköhän sinne mene minäkin , siellä, kun on mielyttävämät vanhukset, kuin tällä palstalla.


      • näit.väärin
        yksvaan2 kirjoitti:

        Enköhän sinne mene minäkin , siellä, kun on mielyttävämät vanhukset, kuin tällä palstalla.

        Tällä palstallahan ei vanhuksia olekaan.


    • Taitaa olla lesken sitä maata luonteeltaan, että pöllyyttää ihmisiä vain selän takana.
      Jos ne pöllyytettävät kerta ovat tällä palstalla, niin mitä hänen hyövää pöllyytellä niitä toisella palstalla.

      • nythämähokasin

        Minä kun luulin että ihmiset asuvat ja ovat kotonaan, mutta tosiaankin muutamat OVAT palstalla, sillä toisella ja tällä.


      • nythämähokasin kirjoitti:

        Minä kun luulin että ihmiset asuvat ja ovat kotonaan, mutta tosiaankin muutamat OVAT palstalla, sillä toisella ja tällä.

        Mutta eihän ne pois sulje toisiaan.
        Minä olen niitä, jotka juurikin vain kotona ollessani olen näillä palstoilla.
        Jos väliaikaisesti asuisin muualla kuin tässä kotonani, niinkuin keväällä tulee tapahtumaan, niin sitten käyn palstalla sieltä käsin missä asun.


    • Heikunkeikku

      Jokainen menkööt mihin tahtoo mennä. Minä en koskaan mene 70 palstalle lueskelemaan mitään. Kun en ehdi täälä kuuskymppisissäkään lueskella. Muutamaan ketjuun voin nakata sanarivistöjä, jos huvitusta riittä. Viime aikoina ei ole riittänyt, kun on puuttunut mulle sopivia positiivisia aloituksia.
      Nyt kun on vuoden pimein aika, niin tahtoisin ruokkia itseäni vain hurjan positiivisilla ja kivoilla asioilla. Mutta ehkä muillakin on ajatukset ristissä ja känkkäränkkyys astuu sormien sisälle. Onneksi mun sormeni ovat maltillisia, melkein voisin sanoa suloisen sopuisat :)

    • Olen käynyt 70 palstalla ja kirjoitellutkin.
      Siellä on miellyttäviä ystävällisiä kirjoittajia.
      Tykästyin.

    • hocipero

      Ikimaailmassa ei voi olla noin, Leskenin, sillä jos kantamuoto on lesken, taipuu leskeniin tai leskeneen.

    • Hyvä, että ilmoitat tuon asian, en olisi muuten huomannutkaan.

      Siitä tämä palsta on mukava. Jokainen menee minne haluaa,
      Joskus tuolla seuraavalla palstalla pyöri mukava musiikkijuttu,
      jonne muutamalla perusteella sai lisätä omat mielitiettynsä,
      muuten jäänyt otsikkojen vilkaisuun.

      kerrohan taas kun joku menee sinne pöllyttelemään,
      niin pysyn edes jotenkin ajan tasalla tälläkin osastolla..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe