Hei
Onko teillä mitään kylppärin pesuun helpottavia/ keventäviä vinkkejä?Kyseessä yleinen tila, suihkut kovalla käytöllä. Tila on melko suuri ja niitä on siis kaksi aina pestävänä. Olen aika väsynyt jatkuvaan hankaamiseen, vaivojakin on. Pesen siis kaiken käsipelillä.
Miten esim uimahalleissa pestään kylppärit?
Kylppärin pesu
1
192
Vastaukset
- ratkaisuja
Siihen on käytännössä yksi toimiva tapa. Kostuta seinät(laattasaumojen vuoksi). Levitä aina järjestelmällisesti jollekin seinäosalle mieluummin geelimäinen pesuaine huolellisesti esim, varrellisella pesimellä, tms. Ekana laitat kahdelle alueelle. Pese sitten eka alue, ja laita kolmannelle valmiiksi aine. Huuhtelet ekan myös toisen alueen pesun jälkeen. Näin edeten homma toimii.
Muistathan, että happojen kanssa sitten nopea huuhtelu heti- ylläkirjoitettu ohje on emäksiselle aineelle- ja happamia aineita ei suositella kuin saostuma-alueille muutenkaan.
itse teen ammatikseni siivousta, ja vastassa on peruspesuja säännöllisesti, teollisuuden pesutiloissa, yms- joten tuttua että kiireessä pitää saada puhdasta.
Kun ensin on pessyt isommat pinnat, on kätevä ottaa jo pehminneet liat hanoista, yms kohdista missä isompi pesin on mahdoton.
Käytän itse semmoista laikkapalaa,/suorakaide, ei karkein, mutta peruspesuun) ja karkeampaa mikroliinaa sitten hapon kanssa hanoihin- aika on kullanarvoista siivoustyössä. sitä ei anneta kiinteästi tehtävissä kohteissa yhtään sen enempää, olipa yp tai perussiivoustarvetta, joten työt on suunniteltava, että esim. osan pukkareita ja pesutiloja ottaa yhdellä vk paremmin, osan seuraavalla.
Mitään hammasharjahinkutuksia ei hyödytä- käyttää sopivia aineita avuksi. Vien tänään ph 2 ainetta erääseen kohteeseen mukana. Vessanpytyt ovat taas oottaneetkin sitä kertaa, samoin teräsaltaat, kun kyseessä on metalliteollisuuden kohde- kun työvaate riisutaan, siitä karisee metallihitusia. ja kun ne näkyvät äkkiä ruosteina niissä vessanpytyissäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829