Siis, kuinka kauan oon palstaillu?

kuin.kauan

Täälhän on tullu oltuu jo vuodenpäivät...

13

371

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noeihäntuo

ole mitään. Minä olen ollut täällä jo vuosia 😳

• Varmaan

jotain 7 kuukautta. Järki nyt on alkanut palautuun päähän ja tiedä mitä sitä täällä vielä pyörii? Näitä kun lukee tekee oikeastaan vain hallaa itselleen. :) Alkaa vain yksinäisyys kalvaa mieltä.

• älyllinen

Pitääkö kaikessa olla järkeä? Jotenki tulossa siihen tulokseen, että pelkkä järkevyys ei oliskaan tie onneen...

• ajatteletoisiakin

Kannattaa katsoa omia ajatuksiakin peiliin aina jos on töitä ja töihin lähtemässäkin että: mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstä sitten töissäkin... oletko joku hirvittävä kasvo- tai hiushirviö kuten joku Sting tai vastaavat?

• etteikukaanpahastuis
        ajatteletoisiakin kirjoitti:

Kannattaa katsoa omia ajatuksiakin peiliin aina jos on töitä ja töihin lähtemässäkin että: mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstä sitten töissäkin... oletko joku hirvittävä kasvo- tai hiushirviö kuten joku Sting tai vastaavat?

Ajattelin katsoa telkkarista ton Kaiken teorian. Ehkä siitä selviää millainen kampaus olis hyvä olla.

• Loppukesästä

• Elluhalloyb

Mä oon ollut...
      About...neljästä ..viiteen vuotta...😀😘

• ihanhyvällä

Sulle jo apua riippuvuuteen.

• kevätmuistoja

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen.

• syöisäsiaamiaiseksi

Muutamia vuosituhansia on tainnut tulla palstailtua.

Mitä helvetin sopimuksia tulikin taas tehtyä, no jaa kun loma-ajat ovat tiedossakin.... kavereiden tapaamisia.... Minulla tuollainen on että tuli tuli sitten sovittua sellaisia....

Tietysti hauskempaa kuin laiskotella jotain netflixiä katsellen tuollaiset...

• lkdflskhd

Kaikki on surrealista.. by now..

Knulla på skansen..

Yap mi Dear.

crystal ball dont lie

• samamyösminulla

Suunnilleen vuoden verran olen minäkin ollut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti.

• OoOoOoO

Vuosi taitaa tulla täyteen näilä näppäimillä. Minkäs teet, kun ei muutakaan kanavaa ole :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      80
      3219
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      375
      1197
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      836
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      805
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      270
      689
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      155
      655
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      620
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      598
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      555
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      30
      528
    Aihe