Täälhän on tullu oltuu jo vuodenpäivät...
Siis, kuinka kauan oon palstaillu?
13
371
Vastaukset
- noeihäntuo
ole mitään. Minä olen ollut täällä jo vuosia 😳
- Varmaan
jotain 7 kuukautta. Järki nyt on alkanut palautuun päähän ja tiedä mitä sitä täällä vielä pyörii? Näitä kun lukee tekee oikeastaan vain hallaa itselleen. :) Alkaa vain yksinäisyys kalvaa mieltä.
- älyllinen
Pitääkö kaikessa olla järkeä? Jotenki tulossa siihen tulokseen, että pelkkä järkevyys ei oliskaan tie onneen...
- ajatteletoisiakin
Kannattaa katsoa omia ajatuksiakin peiliin aina jos on töitä ja töihin lähtemässäkin että: mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstä sitten töissäkin... oletko joku hirvittävä kasvo- tai hiushirviö kuten joku Sting tai vastaavat?
- etteikukaanpahastuis
ajatteletoisiakin kirjoitti:
Kannattaa katsoa omia ajatuksiakin peiliin aina jos on töitä ja töihin lähtemässäkin että: mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstä sitten töissäkin... oletko joku hirvittävä kasvo- tai hiushirviö kuten joku Sting tai vastaavat?
Ajattelin katsoa telkkarista ton Kaiken teorian. Ehkä siitä selviää millainen kampaus olis hyvä olla.
Loppukesästä
- Elluhalloyb
Mä oon ollut...
About...neljästä ..viiteen vuotta...😀😘- ihanhyvällä
Sulle jo apua riippuvuuteen.
- kevätmuistoja
Jo joutui armas aika ja suvi suloinen.
- syöisäsiaamiaiseksi
Muutamia vuosituhansia on tainnut tulla palstailtua.
Mitä helvetin sopimuksia tulikin taas tehtyä, no jaa kun loma-ajat ovat tiedossakin.... kavereiden tapaamisia.... Minulla tuollainen on että tuli tuli sitten sovittua sellaisia....
Tietysti hauskempaa kuin laiskotella jotain netflixiä katsellen tuollaiset... - lkdflskhd
Kaikki on surrealista.. by now..
Knulla på skansen..
Yap mi Dear.
crystal ball dont lie - samamyösminulla
Suunnilleen vuoden verran olen minäkin ollut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti.
- OoOoOoO
Vuosi taitaa tulla täyteen näilä näppäimillä. Minkäs teet, kun ei muutakaan kanavaa ole :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654