Täälhän on tullu oltuu jo vuodenpäivät...
Siis, kuinka kauan oon palstaillu?
13
321
Vastaukset
- noeihäntuo
ole mitään. Minä olen ollut täällä jo vuosia 😳
- Varmaan
jotain 7 kuukautta. Järki nyt on alkanut palautuun päähän ja tiedä mitä sitä täällä vielä pyörii? Näitä kun lukee tekee oikeastaan vain hallaa itselleen. :) Alkaa vain yksinäisyys kalvaa mieltä.
- älyllinen
Pitääkö kaikessa olla järkeä? Jotenki tulossa siihen tulokseen, että pelkkä järkevyys ei oliskaan tie onneen...
- ajatteletoisiakin
Kannattaa katsoa omia ajatuksiakin peiliin aina jos on töitä ja töihin lähtemässäkin että: mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstä sitten töissäkin... oletko joku hirvittävä kasvo- tai hiushirviö kuten joku Sting tai vastaavat?
- etteikukaanpahastuis
ajatteletoisiakin kirjoitti:
Kannattaa katsoa omia ajatuksiakin peiliin aina jos on töitä ja töihin lähtemässäkin että: mitä muut ajattelevat minun ulkonäöstä sitten töissäkin... oletko joku hirvittävä kasvo- tai hiushirviö kuten joku Sting tai vastaavat?
Ajattelin katsoa telkkarista ton Kaiken teorian. Ehkä siitä selviää millainen kampaus olis hyvä olla.
Loppukesästä
- Elluhalloyb
Mä oon ollut...
About...neljästä ..viiteen vuotta...😀😘- ihanhyvällä
Sulle jo apua riippuvuuteen.
- kevätmuistoja
Jo joutui armas aika ja suvi suloinen.
- syöisäsiaamiaiseksi
Muutamia vuosituhansia on tainnut tulla palstailtua.
Mitä helvetin sopimuksia tulikin taas tehtyä, no jaa kun loma-ajat ovat tiedossakin.... kavereiden tapaamisia.... Minulla tuollainen on että tuli tuli sitten sovittua sellaisia....
Tietysti hauskempaa kuin laiskotella jotain netflixiä katsellen tuollaiset... - lkdflskhd
Kaikki on surrealista.. by now..
Knulla på skansen..
Yap mi Dear.
crystal ball dont lie - samamyösminulla
Suunnilleen vuoden verran olen minäkin ollut täällä epäsäännöllisen säännöllisesti.
- OoOoOoO
Vuosi taitaa tulla täyteen näilä näppäimillä. Minkäs teet, kun ei muutakaan kanavaa ole :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656295
- 635679
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1314748- 613967
- 143845
- 353269
- 693041
- 602874
- 772669
- 481995