Että kylmät väreet juoksevat kutittaen kehoni lävitse kun ajattelenkin sinua. ❤
Olet todella tärkeä minulle, voi hyvin, vielä minä tulen sivelemään vahvoja käsivarsiasi. ❤
Olen niin rakastunut sinuun mies
12
989
Vastaukset 12
- miehesiviiksekäs
Kiitos, et tiedäkkään kuinka paljon merkitsee kuulla että tunnet samoin. Joka ilta ennen nukahtamista kuvittelen sinut vierelleni.
Hienoa, että ap. löysi kaipaamansa!
Minun miehelläni ei ole viiksiä
enkä ole koskaan ihastunut
viiksekkääseen mieheen!
- Masasiivoja64
Voi kun oli hieno kun olis häneltä minulle
- voitasko
Olla aikailematta enää asian kanssa?
- voihavee
se on tuo kaaiippuuu.mut odottaakaa oikeeta!se tulee muualtakautta.ei minkään muun kautta!ku oikeis ihmis suhteiden.?eikä aina sieltäkään.mut jotkut Käyttää Hyväkseen teitä Likkoja-VAROKAA.mie en Ymmärrä!!pedofiilit ON Totta ja näitä muita ÄLkää lähestyä ku isi EI ole mukana.jumankauta.
- mekaksi_
Ajattelisipa joku nainen minusta noin kauniisti ja hellästi, olisin myytyä miestä sen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va491454Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831279Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai277930- 51917
- 78908
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 127834
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 62719
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu11688