Jostain luin että normisti lähtee päästä100-150 hiusta päivässä, häh, voiko olla totta?
Tein viikon mittaisen kokeen. Laskin kaikki hiusharjasta nyppimäni hiukset sekä lisäsi kylppärin lattiakaivon sihdinssä olevat ja imurin mattosuulakkeeseen juuttuneet ja saldo oli keskimäärin 18 hiusta per päivä. Montakaan hiusta ei muualle ole putoillut sillä pidän pitkät hiukseni aina kiinni, myös öisin letillä.
Paljonko teiltä lähtee hiuksia?
9
268
Vastaukset
- Lemmenkäinen
Lähteehän niitä ylä ja alakerrasta :D
Oletpas tehnyt tarkkaa tutkimusta hiuksistasi.
Kyllä hiuksia joskus lähtee ihan kunnolla,
mutta olen vuosia jo syönyt piitä ja kalkkia
niin aika hyvässä kunnossa ovat niiden avulla pysyneet.
Uusiutumista ne hiuksetkin vaativat ja
Hyvä leikkaus pelastaa jos on suurempi sulkasato menossa.- Itse.leikannut
Harjaan joka aamu (joskus iltakin) aidolla harjalla muutaman sukauksen tukka alaspäin ja minäkin taipuneena. Ajoittain huomaan että harja on ihan täynnä hiuksia. Pesen harjan laittamalla siihen pesuainetta ja hankaamalla piikkiharjaa siihen, siinä lähtevät hiukset. En usko 100-150 hius/pv. Ehkä tuo 18 hiusta päivässä on järkevämpi. Tuli mieleen suuresta kirjasta: "Ei hiuskarvakaan päästäsi lähtisi herran sitä tietämättä" tai jotain sinne päin.
Kyllä tuo 100-150 hiusta päivässä irtoaa, on ihan ´´virallinen´´ luku. Verrattuna pään hiuslukumäärään, tuo on pieni luku. Normaalia uusiutumista.
Enemmän jos lähtee, voi olla kyse jostain sairaudesta.
Vanhemmiten kyllä hiuksissa harvenemista tapahtuu.- siistisonsiisitiä
TV:n tähtihuippumestarikokkiohjelmissa ei koskaan näy hiuksia putoilevan ruoan tai edes raaka- aineiden sekaan, on se vaan siistiä!!!!!!!!!!!!!!
- mimmimum-..mi
Kaksi hiusta päässä ja kampaaja kysyi miten laitetaan .....sanoin jakaus keskelle päätä...seuraavaksi voikin jo sanoa että kiillotetaan vaan ....niinkuin Kekkonenkin sanoi...
Uskoitteko?Minä olen tuon kuullut niin, että kolmesta hiuksesta pyysi tekemään letin, kahdesta nutturan ja sitten yhdestä hiuksesta sanoi, että annetaan olla valtoimenaan. Tuota kiillotusta en ollut aikaisemmin kuullut, mutta hyvä tietää sekin vastaisuuden varalle, kun vaikuttaa vain ohenevan ja ohenevan minulla.
Mahtaako niitä enää edes olla niin montaa.
- Kaikki-tallessa
Tukka pois ja linnaan.
Noo enpäs olekaan laskenut hiusteni/tukkani määrää.
Koko ajan kasvaa lisää ja lisää, parturin pakeille olisi asiaa, vaan enpä piä kiirettä.
Viimeistään keväällä kello aamu kymmenen.
Jokunen hius lähtee aina, tutkailemaan maailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275