Kehtaisitko edes liikkua mun

kanssa

missään? Ootko ajatellu sitä?

55

1201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KulkuriMatkaa

Miksen kehtaisi, ei ole ollut tarvetta. Samaa voisin kysyä sinulta :)

• ilomielenniintekisin

Tottakai, se olisi suorastaa kunnia asia :)

• minkäsmahtaa

Minä en ollut tarpeeksi hyvännäköinen ja suhteemme kaatui siihen. Ei se kivalta tuntunut, mutta mikä ei tapa niin se vahvistaa.

• kevätystävä-

Oli pakko vastata kun näin tämän. Tämä ei pidä nyt paikkansa, taisin jopa kehaista sinulla oleen yksi parhaista pukeutimistyyleistä mitä olen nähnyt.

• passaggr

Se on passiivis aggressiivista haukkumista, jossa kieltäytymällä kokonaan kommentoimasta toisen ulkonäköä kerrotaan, ettei siinä ole mitään sellaista jota voisi kehua.

• jdkkvvv

Pidätkö itseäsi jotenkin viallisena? Vai miksi yleensä kyselet tuollaista?

• tosivähäntäälläenää

Amisviiksetkö täällä kyselee tämmöstä...
      Vähän luottamusta ja rispektiä häneen jolta ootat vastausta.
      Hyvvii unnii...

• sarjakuviakin

Yliopistonviikset niitä kyselee yleensä :D
        - Yliopistojen naimattomat nuoret miehet :D

... aika huvittavaa kun jos joku kuvienkin piirtäjä sarjakuvamaisistakin, piirtäisi minusta kuvan: tulee töihin lujaa ja vihaisena, mustat varusteet päällä pakkasessakin... sanoisi että Wow the demon is here :D

• outoalotus

Miksi tuommoista miettiä. Onko jollain alemmuuskompleksi. Tietyssä tilanteessa tuollainen voi tietyllä tapaa olla vaikeaa.

• SweetestTabu

Miksi en kehtaisi? Hän näyttää mun mielestäni hyvältä. Varsinkin nykyään. Ainakin mun silmissä. Mistä moinen ajatus?

• sämokasitkommentissasijo

Mä vähän opetan nyt sua sweetisttabus: kommentistasi saa käsityksen, että tykkäät näyttäytyä vain hyvännäköisten ihmisten kanssa ja toisaalta tykättysi näyttää nyt hyvältä, mutta ei ole aiemmin näyttänyt. Tässä tulee esimerkki erään miehen sanoin, että naisen kanssa voi joutua tilanteeseen, jossa ei ole oikeaa ja sooivaa ratkaisua ja hänen esimerkkinsä on tällainen: nainen ja mies on lähdössä yhdessä juhliin nainen sovittaa upeaa punaista paitaa ja kysyy mieheltä, että näyttääkö se hyvältä. Mies vastaa rehellisesti, että näyttää. Nainen on tyytyväinen, mutta päättää sovittaa vielä sinistä paitaa. Jälleen hän kysyy mieheltä näyttääkö se hyvältä? Mies sanoo rehellisesti, että näyttää. Nainen on tyytyväinen, mutta alkaa tivaamaan mieheltä, että mikä siinä punaisessa paidassa sitten on vikana.

• SweetestTabu

Sinisessä paidassakaan ei ollut vikaa, mutta nykyään hän käyttää paitaa, joka todella saa mut heikoksi. Metaforaa siis vaan nämä paidat. Hän kyllä ymmärtäisi, jos olisi eksynyt tänne.

• sämokasitkommentissasjo

Nyt ei tainnu ihan osua, en mä usko että mun kaipaus mistään metamorfooseista täällä kirjottelis. Hyvää yötä nyt kuitenkin.

• Ihmekysymys

Jos henkilö sinusta oikeasti välittää niin tuskinpa hän tuollaisia ajattelisi.

• varjoakinnopeampi

Ei kannata liikkua lainkaan jos vastustaja on valoa nopeampi, kuten Lucky Luke.

• peruskysäri

Hellanen aika,mitäkohan nuo hellanen aika ihmiset ajattelees jos ma pikkurillini tosi röyhkeesti ihan varppina kaikki tiettää ojjennan woeh

• Löytyylöytyy

Mullahan sitä katu-uskottavuutta on huomattavasti enemmän :) Oon ollut bänditouhuissa koko ikäni. Et sä nainen niin hyvän näköinen ole, vaikka mallin mitoissa oletkin.

• Kummanvaa

Kirjoitukset tuskin olivat kaltaisellesi narsistille.

• Löytyylöytyy

Siis useimmathan täällä, tässäkin ketjussa ovat narsisteja, kun heti olettavat, että se on juuri se toinen puoli, joka häpeäisi liikkua itsensä kanssa! Mähän käänsin tän toisin päin, itselleni ikäväksi. Varmaan jotain naisten logiikkaa sulla, THUMBS UP!

• Kummanvaa

Ihan vaan noista muutamasta rivistäsi selvisi. Thumbs down.

• tätsöbautät

Niin no mulla ei oo ”seksikästä alapäätä” etkä ihaile mua joten...
      Hyvää yötä!

• Yksinkertaisetihmiset

Tämän kysymyksenhän voi ymmärtää kahdella tavalla 1) hyvän näköinen nainen/mies kysyy joltain mieheltä/naiselta, kehtaisitko edes liikkua mun seurassa? 2) Alemmaksi itsensä tuntevat kysyy "korkeatasoisemmalta", kehtaisitko edes liikkua mun kanssa?

Lukekaa ja ennenkaikkea, ajatelkaa, ja ajatelkaa taas, Suomen kansa.

• Mutikainen

Narsismipalsta on tosiaan muualla. Taisit kirjoittaa väärälle palstalle. Tämä on ikäväpalsta

• haha_
        Mutikainen kirjoitti:

Narsismipalsta on tosiaan muualla. Taisit kirjoittaa väärälle palstalle. Tämä on ikäväpalsta

Mikset sitten laukkaa sinne? Toi oli hyvä pointti. Lähes kaikki kirjoittavat ovat ajatelleet pitäneet toista alempana, ja päätä silitellen vastanneet notta miksi en kehtaisi sun kanssa turhaa pelkäät, vaikka todellisuudessa kysyjä voi kysyä, että oikeastikko yrität minua, kehtaisitko edes liikkua mun kanssa?

Oletko niin tyhmä, ettet ymmärrä?

• osaonvajakkeja
        haha_ kirjoitti:

Mikset sitten laukkaa sinne? Toi oli hyvä pointti. Lähes kaikki kirjoittavat ovat ajatelleet pitäneet toista alempana, ja päätä silitellen vastanneet notta miksi en kehtaisi sun kanssa turhaa pelkäät, vaikka todellisuudessa kysyjä voi kysyä, että oikeastikko yrität minua, kehtaisitko edes liikkua mun kanssa?

Oletko niin tyhmä, ettet ymmärrä?

Osa täällä palstalla tosiaan on niin tyhmiä ettei tajua, että aloituksen voi käsittää kahdella päinvastaisella tavalla, joko alentuvana tai itsesäälisenä.

• EiVaraaTinkiä
        Mutikainen kirjoitti:

Samaa mieltä nimim Mutikainen. Ja huom- vaikka aloitus olisi ns itsesäälinen kuten joku (sellainen köh köh) väitti, se voi olla kirjoitettu siitä kulmasta miten narsisti haluaisi itseensä suhtauduttavan eli "anteeksi kun olen olemassa". Ei kai kukaan, en minä ainakaan alkaisi kerjäämään ihastukselta hyväksyntää. Se on jokaisen oman pohdinnan paikka, kestääkö huomiota tavalla tai toisella herättävän ihmisen rinnalla.

• Sivusta
        EiVaraaTinkiä kirjoitti:

Samaa mieltä nimim Mutikainen. Ja huom- vaikka aloitus olisi ns itsesäälinen kuten joku (sellainen köh köh) väitti, se voi olla kirjoitettu siitä kulmasta miten narsisti haluaisi itseensä suhtauduttavan eli "anteeksi kun olen olemassa". Ei kai kukaan, en minä ainakaan alkaisi kerjäämään ihastukselta hyväksyntää. Se on jokaisen oman pohdinnan paikka, kestääkö huomiota tavalla tai toisella herättävän ihmisen rinnalla.

Ihmiset kylläkin kerjää ihastukseltaan hyväksyntää, eikö tuo ole päivänselvää? Joskus se johtaa tulokseen ja joskus ei.

• Buffalo_bill

Vain aloittaja voi meille kertoa, mitä tämä aloitus tarkoitti, tämän voi ymmärtää vielä useammalla kuin parilla tavalla.

ALOITTAJA?

• EiVaraaTinkiä
        Sivusta kirjoitti:

Ihmiset kylläkin kerjää ihastukseltaan hyväksyntää, eikö tuo ole päivänselvää? Joskus se johtaa tulokseen ja joskus ei.

Ei ole päivänselvää. Ei kannattaisi kerjätä, sillä juttu lähtee epäterveelle linjalle jos näkee itsessään jotain lähtökohtaisesti huonompaa. Jos toinen antaa ymmärtää niin, on kyseessä ihminen joka ei ansaitse sinua.

• ihmissuhdepeli

Tuossa onkin hyvä idea kun jotain sarjakuvahahmoja ja piirreltäviä.... niin ihmissuhteista sellainen joku peli... olisi erinäköisiä hahmoja joita voisi painaa jne.... paljon paremmankin voisin tehdä kuin joku java-hirviö _D

Ei vaan ole aikaa eli rahaa, raha on aikaa :D

• En tiedä, koskapa en tiedä kuka olet!

Kun kirjoitin aiemmassa viestissäni:

"Juu. Mutta Timo on kyllä aika sähköinen pakkaus."

Viestini poistettiin muka asiattomana!

Poistattajana taisi olla, joku Timoon ihastunut

raukkamainen nainen.

• teatteriseuraa

Kyllä minä ainakin haluaisin tulla elokuvaseuraksi, ei haittaisi jos olisi vähän pulleahkokin nainen seurana..... mitähän siellä teattereissa nytkin pyörii...

• anteeksihuonosana

Anteeksi oli huonosti sanottu tuo "pulleahko", jos loukkasi jotain, en tarkoittanut sillä tavoin.

• siitäseojouskinpoistuu

Mikähän olisi hyvä uusi elokuva sitten johon voisit pyytää jotain tyttöä katsomaan kanssasi?
      - Pyydä vain jotain tyttöä niin tulee katsomaan ja hampurilaiset ensin..

• jokuuusielokuva

On niin synkkiä mietteitä maailman hallinnostakain aina ja mitä toisia pitäisi määrätä tekemään.... hirvittävän synkkiä suunnitelmia.

Venom on joku uusi elokuva mutta taitaa olla liian jännittävä alle 40-vuotiaille :__D

Todellakin tyttöjen lempeys ja pehmeys on pehmoittanut minua, en ole ehkä enää niin julma määrääjä kuten joskus. Olen siltikin.

• meksikonlahdellevain

Jos tuollainen ajatus piristäisi naistenkin mieltä: juttelin erään vanhan herran kanssa huviksi kauppareissulla, kertoi että hänellä on astma ja haluaisi asua kanarian saarilla..

Minä sanoin että: eikös se ole pahaa astmalle jos on kosteaa ilmaa, kun bakteereja tulee entistä enemmän sieraimiin?

Bakteerit ovat siis astmaatikoille hyvää.... ehdotin että entä Houston, Texas, siellä olisi lämpöä ja bakteereja kuten Espanjassakin, kun Meksikonlahdella se kaupunki.

... joo aika hyvät jutut oli jonkun vanhan isännän kanssa...

• hahtreffivihjeitä

Niin joku elokuva sitten ja menox, sanoi edesmennyt annie lennox.

Tuollaisessa on kyllä että: tytöt eivät monesti uskalla vetämään hihasta ja pyytämään elokuviin.
      - Jotenkin sanomalla vaikka: minkähänlainen on tämä uusi elokuva jne...

• häneivoisikieltäytyä

kaksi purkillista popcornia ja limut kainalossa tyttönen tuliskini nykimään hihasta: Elokuviin, meennäänkö?

• Kehtaisin🙂

• Nokinokka

Minä en koskaan tekisi noin typerää aloitusta.
      En tunne itsestäni alemmuutta enkä todellakaan häpeä kyseistä miestä kunnioitan häntä.
      Aattelimpa lukaista tämän ketjun joskus tulee muitakin ketjuja luettua.
      Joku kirjoitti minun omasta aloituksestani ikävään sävyyn niin siksi vastasin tähän. Se henkilö joka niin kirjoitti taitaa nähdä jokaisen ihmisen viesteissä narsismia. En omasta mielestäni kerjännyt viestilläni huomiota vaan halusin tavallani kertoa sen että ajattelen häntä ei muuta.

• mnaiseltammiehelle

Sepä se minua askarruttaakin onko tilanne nyt se, etten ole tarpeeksi hyvä sinulle. En minä tunteilleni mitään voi ja siksipä haaveilen vain. Mulla on antaa vain hetkiä ja silloinkin toivoisin, että olisimme rauhassa. Mä tiedän hehkuvani sinun seurassasi ja saan sinusta voimaa. Sinusta en tiedä.

• Nokinokka

Milloinhan pääsen syliisi mies mikä sen edes estää

• saatullasyliin

Ainoastaan uskaltamattomuutesi estää. Minä en estäisi.

• Nokinokka

Olisikohan noin:)

• Nokinokka

Vaikka joskus mietinkin sua niin sen kummemmaksi sen ei tarvi muuttua.

• enkerro

Olen ajatellut.

• Nokinokka

Ei ole pakko kuhan höpötän.

• kuhanhöpötykset

Mitä kuhat höpöttävät? Kerro muillekin mitä salaisuuksia ne kalat kuiskailevat korviisi kalatiskiskillä.

• MiehelleMielessäni

Kyllä kehtaisin, jos olisit hän. Kelpaat minulle juuri tuollaisena, kuin olet. Jos olen antanut muuta ymmärtää, niin olen tehnyt sen sinun parhaaksesi eli terveytesi takia. Siitä olen vähän huolissani.

• ilmanmuuta_mutta

Ulkonäön puolesta kyllä, mutta en tiedä voisinko arvostaa seuralaista joka ei arvosta itseään.

• ehkävoisollamulleki

Mistä päättelet ettei arvosta?

Ps: kokoajan opettelen ja ehkä osaan jo hieman rakastaa itseänikin. Kait mulla sama arvo on kun muillakin ihmisillä tai onkin siis.

• nolottaavieläkin

No en todellakaan kehtaisi. Eiköhän ollut tarpeeksi nöyryttävää että sun naapuri meidät käräytti. Toki baareissa voimme "törmätä. Jospa nyt sulka paremmat naapurit voishan tuota kokeilla. ......

• LeidiOnRakas

En ole näyttäytynyt koskaan seurassasi. Enkä näyttäydy tulevaisuudessakaan. Tahdon viereeni näyttävän naisen, joka on luonteeltaan, kuin enkeli. Odotan innolla huomista pikkujoulua, niin näen tämän enkelin punaisessa mekossa ja korkeat kengät jalassa. Hän on todellinen leidi ja arkena kodinhengetär.

• Olethan

komea pitkä mies, tottakai kehtaisin liikkua kanssasi, miksi edes epäilet moista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      30
      4207
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2211
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1740
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1578
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      83
      1446
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      139
      1285
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1096
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      994
    9. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      969
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      961
    Aihe