Taas yksittäistapaus

kylnäio

44

703

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylnäio

Sorry, siis Angolalainen.

• numerotonsuvakki

Yksittäistapaus!!1!!!1!!1!

• Lemmikit.vauhdissa

Ei se mitään, nämähän on wuppiksen mukaan niitä parempia raiskaajia. Ja joukkoraiskaa suomalaisetkin! Niin kerta!
      Ei vain löydy nyt yhtään tapausta tähän linkitettäväksi :(

• niitä-riittää

Käsidesiraiskaajista tuli juuri näköjään aloitus. Jotenkin arvaisin, että ehtoja suomipoikiahan ne. Raiskaavat kädellä, kun ei ole varmaan seissyt enää vuosiin.

• Huh.huh
        niitä-riittää kirjoitti:

Käsidesiraiskaajista tuli juuri näköjään aloitus. Jotenkin arvaisin, että ehtoja suomipoikiahan ne. Raiskaavat kädellä, kun ei ole varmaan seissyt enää vuosiin.

Olen niin pahoillani, mutta linkki kylläkin vie angolalaisten hiv-raiskaajien tekemään rikastukseen :(
        Mutta mitä nyt yhdestä suomitytön elämästä vaikka vituksi menikin. Uhraamme hänetkin monikulttuurin alttarilla. Vai mitä wuppis sanoo?

• niitä-riittää
        Huh.huh kirjoitti:

Olen niin pahoillani, mutta linkki kylläkin vie angolalaisten hiv-raiskaajien tekemään rikastukseen :(
        Mutta mitä nyt yhdestä suomitytön elämästä vaikka vituksi menikin. Uhraamme hänetkin monikulttuurin alttarilla. Vai mitä wuppis sanoo?

Olen pahoillani, jos linkki ei toimi, mutta googlaamalla toimii. Itse sen sain luettua, nyt ei enää toimi linkissä. Ai niin, sinua ei "jostain syystä" tämä raiskaustapaus taida kiinnostaakaan.. Wuppis tullee kommentoimaan, kunhan huomaa aloituksen, hänen aatoksistaan en tiedä. Raiskaus on minusta aina paha, ihonväristä viis.

• niitä-riittää kirjoitti:

Käsidesijuomarien raiskaustapaus noudattaa varmaan hyvin perinteisen kotimaisen seksuaalirikoksen ja ehkä laajemminkin väkivaltarikoksen sääntöjä. 1. Ollaan päihtyneitä. ja 2. Rikoksen tekijä ja uhri tuntevat toisensa erittäin hyvin.

Tämän ketjun tapauksessa taas mitä ilmeisemmin tekijä ja uhri eivät tunteneet aiemmin ja paremman kulttuurin edustaja tuskin edes on ollut päihtyneenä.

Suvakkilogiikalla tällaista erittelyä ei saa tehdä, koska se poistaa mahdollisuuden syyttää kaikesta ns. han-suomalaista taikka valkoista lihaa syövää mutta ei käsidesiä juovaa heteromiestä.

Pitäisitte naiset housut jalassa ja pään selvänä! Tai sitten vaihtoehtoisesti nussikaa vapaaehtoisesti niin paljon näiden savanniastujien kanssa, että niillä pysyy kassit tyhjänä.

• parempaakulttuuria

Nainen tunsi varmaankin olonsa seuraavana aamuna tosi rikkaaksi kun hiv-mulkkua oli työnnelty väkisin joka reikään. Hän varmaan kiitteli mielessään kaikkia jotka mahdollisti tämän ihanan kulttuurikohtaamisen, kun meni ylpeänä estolääkitystä apteekista hakemaan.

• hullumiesolet

Miten on ätmin seksuaalisuus mennyt sellaseiksi että raiskauksilla hekumoidaan?

• Horolan.Elina

Miksi ottaa persekännit?
      Miksi lähteä vieraiden kanssa kotiin?
      Oletko liian perso katteettomille kehuille?
      Oletko narkomaani?

Kyllä Suomalaisennaisen moraalin rappeutuminen on se josta nuo ulkomaalais jutut kumpuavat, ihan laidasta laitaan.

Pitäisiköhän siveysoppi ottaa tytöille pakolliseksi oppiaineeksi peruskouluihin?

• hyi helvetti mikä juttu taas mutta mikä laittaa aikuisen naisen(vaikkakin kännissä)lähtemään jatkoille 3 (!) tuntemattoman miehen kanssa,vielä ulkomaalaisen. Luulisi että olisi jotain itsesuojeluvaistoa,varsinkin täällä PK-seudulla.

• eivoitietäää

Tyrmäystipatkin mahdollisia tällaisissa.

• Cvb

Kun on riittävän kovassa kännissä, ei pysty kontrolloimaan mitä tapahtuu. Sellaista onnistuu kuka tahansa taluttamaan ihan mihin tahansa. Ei tuollaista voi välttää kuin pysymällä kohtuu selvänä.

• eivoitietäää kirjoitti:

Tyrmäystipatkin mahdollisia tällaisissa.

Totta,ne helvetin tipat on kovassa käytössä varsinkin täällä ja sä meet ihan tillunlillun vaikka olisit ollut selvä. Se varmaan jätti lasinsa pöydälle,ikinä ei saa jättää lasia pöydälle edes minuutiksi. On tää touhu menny helvetiksi..Ihmettelen eikö naisella ollut kavereita mukana,kukaan ei sit kysyny minne menee?

• Cvb kirjoitti:

Kun on riittävän kovassa kännissä, ei pysty kontrolloimaan mitä tapahtuu. Sellaista onnistuu kuka tahansa taluttamaan ihan mihin tahansa. Ei tuollaista voi välttää kuin pysymällä kohtuu selvänä.

Tämän takia nykyään jos harvoin lähden ulos,en ikinä ryyppää känniin. sellanen tasanen hiprakka on paras,hyvät fiilikset mut aistit pelaa.

• trollli
        peppupupu kirjoitti:

Tämän takia nykyään jos harvoin lähden ulos,en ikinä ryyppää känniin. sellanen tasanen hiprakka on paras,hyvät fiilikset mut aistit pelaa.

Mä en ollut juonut, kun mulle tehtiin baarissa drinkki, silmieni edessä siinä odotellessani.
        Hetken kuluttua alkoi maailma pyöriä... huimas ja nukutti. Mulla oli ollut koko ajan se lasi kädessäni, missä vaiheessa joku sai siihen tiputettua jotain huumaavaa, en käsitä!

Jokatapauksessa... mä halusin heti kotiin ja seuralaiseni vei minut taxilla, jonka kuljettajalle sanoin osoitteeni tai vaihtoehtisesti poliisilaitokselle tai ensiapuun. Pääsin kotiini ja omaan sänkyyni jonne lopulta simahdin.

Mulle siis ei käynyt kuinkaan pahasti, paitsi hirveä huimaus joka vaivas toista vuorokautta, jysäri särkyä ym.pientä! Oon miettinyt ett jos oisin ollut yksin liikenteessä... mä oisin ollut helppo uhri, koska se olotila tuli täysin yllättäin... ilman ett oisin oikeesti ollut humalassa... siis alkoholista!

Joten se on erittäin helppoa näköjään saada pari tippaa, nestemäistä ... lasiin kuin lasiin, vaikka se ois uhrin kädessäkin. Eli olkaa naiset tarkkana, kun ympärillänne on tuntemattomiakin ihmisiä, maailma on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana -> eikä parempaan suuntaan ainakaan! Tästä maasta on tullut turvaton, verrattuna menneisiin vuosiin, ainakin naisille!

• varokaa.myrkkyjä
        trollli kirjoitti:

Mä en ollut juonut, kun mulle tehtiin baarissa drinkki, silmieni edessä siinä odotellessani.
        Hetken kuluttua alkoi maailma pyöriä... huimas ja nukutti. Mulla oli ollut koko ajan se lasi kädessäni, missä vaiheessa joku sai siihen tiputettua jotain huumaavaa, en käsitä!

Jokatapauksessa... mä halusin heti kotiin ja seuralaiseni vei minut taxilla, jonka kuljettajalle sanoin osoitteeni tai vaihtoehtisesti poliisilaitokselle tai ensiapuun. Pääsin kotiini ja omaan sänkyyni jonne lopulta simahdin.

Mulle siis ei käynyt kuinkaan pahasti, paitsi hirveä huimaus joka vaivas toista vuorokautta, jysäri särkyä ym.pientä! Oon miettinyt ett jos oisin ollut yksin liikenteessä... mä oisin ollut helppo uhri, koska se olotila tuli täysin yllättäin... ilman ett oisin oikeesti ollut humalassa... siis alkoholista!

Joten se on erittäin helppoa näköjään saada pari tippaa, nestemäistä ... lasiin kuin lasiin, vaikka se ois uhrin kädessäkin. Eli olkaa naiset tarkkana, kun ympärillänne on tuntemattomiakin ihmisiä, maailma on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana -> eikä parempaan suuntaan ainakaan! Tästä maasta on tullut turvaton, verrattuna menneisiin vuosiin, ainakin naisille!

En tiedä mitä olet saanut lasisasi, mutta stokolamiini on ryöstäjien ja raiskaajien käyttämä myrkky.. Se saa uhrin suostuvaiseksi mihin tahansa ja ylipäätään alttiiksi suggestiolle.

Etelä-Amerikassa käyttävät sitä mm. kokonaisten kotien tyhjentämiseen. Uhri auttaa jopa kantamaan tavaransa rosvojen autoon, eikä muista kuin hataria hetkiä seuraavana päivänä.

Stokolamiinia saa eräästä tropiikin kasvista, ja sitä usein nykyään lisätään myös hipstereiden harrastamaan ayahuasca-juomaan E-Amerikassa..jotta saadaan länsimaisille itsensä etsijöille kunnon elämys..

Myös CIA on käyttänyt aikoinaan stokolamiinia aivopesu-kokeiluissaan.

Aine ei ole lainkaan niin turvallinen, mitä monet luulevat. Pahimmillaan se voi aiheuttaa sydänpysähdyksen ja kuoleman.

PS. Eräissä reseptillä myytävissä silmätipoissa on stokolamiinia, siitä varmaankin juontuu käsitys silmätipparaiskauksista.

• peppupupu kirjoitti:

Totta,ne helvetin tipat on kovassa käytössä varsinkin täällä ja sä meet ihan tillunlillun vaikka olisit ollut selvä. Se varmaan jätti lasinsa pöydälle,ikinä ei saa jättää lasia pöydälle edes minuutiksi. On tää touhu menny helvetiksi..Ihmettelen eikö naisella ollut kavereita mukana,kukaan ei sit kysyny minne menee?

Joo, ihan viaton impi jätti lasinsa pöydälle, lasissa oli teetä:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6f43dacd-e2e2-49bd-89fe-bfc405426ae7

"Miesten mukaan nainen oli ollut aloitteellinen. Baarissa nainen ei syytettyjen mukaan ollut puhunut mistään muusta kuin seksistä.

Nainen oli ollut syytettyjen mukaan aloitteellinen myös asunnossa."

"Oikeuden mukaan se, että asiaomistaja on aiemmin illalla sanonut haluavansa seksiä, ei oikeuta sukupuolisia tekoja joskus myöhemmin."

• trollli
        varokaa.myrkkyjä kirjoitti:

En tiedä mitä olet saanut lasisasi, mutta stokolamiini on ryöstäjien ja raiskaajien käyttämä myrkky.. Se saa uhrin suostuvaiseksi mihin tahansa ja ylipäätään alttiiksi suggestiolle.

Etelä-Amerikassa käyttävät sitä mm. kokonaisten kotien tyhjentämiseen. Uhri auttaa jopa kantamaan tavaransa rosvojen autoon, eikä muista kuin hataria hetkiä seuraavana päivänä.

Stokolamiinia saa eräästä tropiikin kasvista, ja sitä usein nykyään lisätään myös hipstereiden harrastamaan ayahuasca-juomaan E-Amerikassa..jotta saadaan länsimaisille itsensä etsijöille kunnon elämys..

Myös CIA on käyttänyt aikoinaan stokolamiinia aivopesu-kokeiluissaan.

Aine ei ole lainkaan niin turvallinen, mitä monet luulevat. Pahimmillaan se voi aiheuttaa sydänpysähdyksen ja kuoleman.

PS. Eräissä reseptillä myytävissä silmätipoissa on stokolamiinia, siitä varmaankin juontuu käsitys silmätipparaiskauksista.

Sitähän minäkin epäilin saaneeni... (juttua kun siitä sairaalassa työskennellessäni olin huhupuheina kuullut), tiedä sitten mitä se lasissani ollut oikeesti oli. Vai oliko ainoastaan jokin verenkiertohäiriö.
        Nukuttuanikin, mua vaan väsytti ja oikeapuolella päätäni oli paineentunne ja särkyä, mikä paheni jos päätä käänsi, eli vuorokauden verran käänsin koko kroppaa kun halusin katsoa tiettyyn suuntaan. Helpointa oli vain maata ja ikkuna auki... sai raitista ilmaa, mikä ainakin sillä hetkellä oli mulle tarpeen.(mielestäni)

Mun drinksu oli valkoviinipohjainen, limeä ja mintunlehtiä, jäämurskaa ja tilkka vaaleaa rommia, muistaakseni. Baarimikko oli ammattilainen; joka osas hommansa ja teki drinkin mun nenäni edessä eli siinä vaiheessa vielä ei ollut hämminkiä! Tosin se maistui hieman tunkkaiselle, ajattelin sen johtuvan niistä nuutuneista mintunlehdistä.
        Mä vain maistelin sitä hitaasti, pillillä... enkä imaissut sitä mitenkään ahnaasti. Yli puolet siitä juomastani jäi onnekseni juomatta.... kun jo hetken kuluttua... alkoi musiikki kuulua sumuiselta ja mua huimas, laskin lasin ikkunalaudalle tai oikeastaan sellaiseen ikkunanasyvennykseen ja halusin ulos -> heti paikalla ulos sieltä ja kotiin.

Se oli paniikin omainen ajatus mun päässäni varmaan, ulos raittiiseen ilmaan, mutt ei siitä oikeastaan apua mulle ollut.
        Mutt seuralaiseni toimitti minut kotiin, koska ehdottomasti niin tahdoin, vaikka pelkäs kyllä reaktiota mitä siitä jälkikäteen seuraisi... hän tuntee mun kummatkin vanhempani hyvin.
        Hän on tehnyt vanhemmilleni töitä, ja tuntee myös Faijan kiivaan luonteen...

Siitä sitt olikin mulla ja Faijalla kova vääntö.... Mä olen aikuinen nainen ja ei todellakaan kuulu hänelle, vaikka munt kannettaisiin kotiin umpihumalassakin, tai huumattuna... kun vika ei ollut varmaankaan mun seuralaiseni, eikä myöskään minun. Niin vaan sattui tapahtumaan ja koska mä en mennyt lääkärin kautta labraan, ja poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta, niin silloin ei myöskään syyttelyitä esitetä; hatusta vetämällä! Asia tuskin koskaan selviää, epäilen.
        Käsittääkseni mun ois itse pitänyt olla se aktiivinen osapuoli sen syyttelyn suhteen, eikä isäni!

• HuoliHuomisesta

Harmittavia tapauksia, hyvä kuitenkin, että lehdet tuovat näitä julki. Ymmärrys ja kunnioitus toista kohtaan voi olla toisenlaista, johon aiemmin on totuttu? Nämä näyttävät olevan raakoja ja raukkamaisia tapauksia, jotka verrattavissa huumehörhöjen toilailuihin. Ei huolta huomisesta, eletään hetkessä, välittämättä tulevasta.

• Meniköputkeen

Pelkästään tällä viikolla olemme joutuneet lukemaan ulkomaalaisten tekeminä:

- 1kpl sarjaraiskaaja
      - 1kpl joukkoraiskaus
      - 1kpl joukkoraiskaus

Miten on viikko mennyt suvaitsevaisen mielestä?

• YksKaxPax

Ainakin sinulle on riittänyt kauhisteltavaa ja oman vihamielisen maailmankuvasi rakennusaineita.

• Asia-selvä
        YksKaxPax kirjoitti:

Ainakin sinulle on riittänyt kauhisteltavaa ja oman vihamielisen maailmankuvasi rakennusaineita.

Ahaa. Näitäkö pitäisi siis rakastaa?

• N31hki

Mä näin kesällä kun kaksi mahdollisesti irakilaismiestä talutti erittäin juopunutta naista baarin terassilta kohti tuntematonta. Jälkeenpäin on käynyt mielessä että mitenkähän sekin ilta päättyi.

• juopothuutaa

Tollasiinkin jos menet väliin niin se juoppo käy päälle ja huutamaan vaikka yrität auttaa.

• Kaisanoasaa

Suomesta tulee mamulandia eikä naiset ole turvassa missäään.

• ätmittykkääpaskoista

On kyllä aika perseestä että palstan ätminkäiset vähättelevät suomalaisten tekemiä rikoksia. Aivan kuin kotimaisen paskan tekemänä asiat olisivat parempia mutta mitä tapauksia muistaa niin usein ovat lisäksi tappaneet.

• Kiitoskuntodistittaas

On kyllä perseestä että palstan suvakit rakastaa niin paljon näiden ulkkisten tekemiä rikoksia, etenkin joukkoraiskauksia, että nousevat valtavaan huutoraivoon jos niistä puhuu.

• pelleätmit
        Kiitoskuntodistittaas kirjoitti:

On kyllä perseestä että palstan suvakit rakastaa niin paljon näiden ulkkisten tekemiä rikoksia, etenkin joukkoraiskauksia, että nousevat valtavaan huutoraivoon jos niistä puhuu.

Te ätminkäiset muna pystyssä niitä ihannoitte kun jatkuvasti heistä jauhatte, varmasti haluaisitte olla samanlaisia.

• Jos tätä asiaa miettii vähän syvemmältä. Olisivatko miehet kuitenkin voineet luulla, että nainen oli mukana vapaaehtoisesti?

Ei ole aivan tavatonta, että suomessa naiset lähtevät baarista panemaan älyttömässä humalassa

Ei ole ensimmäinen kerta, kun raiskausilmoitus tehdään, kun on jääty töppäilyistä kiinni poikaystävälle.

Ei ole ensimmäinen kerta, kun nainen kiihottuu asian edetessä, mutta katuu sitten jälkeen päin.

Ainoa todiste vastentahtoisesta seksistä oli mustelmat. Ei ole ensimmäinen kerta, kun ihmiset saavat mustelmia kännipäissään kompuroidessa.

Mene ja tiedä.

• "Jos tätä asiaa miettii vähän syvemmältä. Olisivatko miehet kuitenkin voineet luulla, että nainen oli mukana vapaaehtoisesti?"

No eipä ei ainakaan tuon mukaan:

"Miesten mukaan nainen oli ollut aloitteellinen. Baarissa nainen ei syytettyjen mukaan ollut puhunut mistään muusta kuin seksistä.

Nainen puolestaan kertoo:

"Naisen mukaan hän oli mennyt asunnolle miesten kanssa, koska hänellä oli ollut baarissa niin hauskaa heidän seurassaan.".

"Nainen kertoo olleensa humalassa. Asunnolla nainen oli kertomansa mukaan pyytänyt miehiä käärimään hänelle marihuanasätkän, koska asunnolla ei ollut alkoholia."

Oikeus lausuu:

"Oikeuden mukaan se, että asiaomistaja on aiemmin illalla sanonut haluavansa seksiä, ei oikeuta sukupuolisia tekoja joskus myöhemmin."

Miksiköhän nuo ulkkikset noita suominaisia niin herkästä "raiskaa"?

• Harmaaritari kirjoitti:

"Jos tätä asiaa miettii vähän syvemmältä. Olisivatko miehet kuitenkin voineet luulla, että nainen oli mukana vapaaehtoisesti?"

No eipä ei ainakaan tuon mukaan:

Nainen puolestaan kertoo:

"Naisen mukaan hän oli mennyt asunnolle miesten kanssa, koska hänellä oli ollut baarissa niin hauskaa heidän seurassaan.".

"Nainen kertoo olleensa humalassa. Asunnolla nainen oli kertomansa mukaan pyytänyt miehiä käärimään hänelle marihuanasätkän, koska asunnolla ei ollut alkoholia."

Oikeus lausuu:

Miksiköhän nuo ulkkikset noita suominaisia niin herkästä "raiskaa"?

No pojat oppivat, että Suomessa naisella on mahdollista sanoa ei, vaikka jälkikäteenkin.

• Kysyjäeieksytieltä

Olivatko afrikkalaisia?

• Jep-jep

Joudun kertomaan että kyllä olivat. Angolan hiv-poikia.

• kaunista.niin

Näistähän sitä ei saisi palstallakaan puhua. Aika hyvin on valtamedia tapaukset piilotellut mutta onneksi jotkut muut ottaa asioista selvää. Mustaa valkoisella ei jätä spekulaatioille tilaa.
        Tulisi vain kunnolla julkisuuteen niin näkisimme suvakeiden kootut selitykset.

Päivänselvä skandaalihan toi on eikä mikään muu.

• Lhtb
        kaunista.niin kirjoitti:

Näistähän sitä ei saisi palstallakaan puhua. Aika hyvin on valtamedia tapaukset piilotellut mutta onneksi jotkut muut ottaa asioista selvää. Mustaa valkoisella ei jätä spekulaatioille tilaa.
        Tulisi vain kunnolla julkisuuteen niin näkisimme suvakeiden kootut selitykset.

Päivänselvä skandaalihan toi on eikä mikään muu.

Täytyy muistaa että jokaisella raiskatulla lapsella on todennäköisesti vanhemmat ja muitakin läheisiä jotka tuskin ovat hiljaa tapauksista.
        Sen minkä valtamedia piilottaa, päätyy rummutettavaksi puskaradioihin ja tällaisiin. Viisainta olisi kertoa heti ja suoraan totuus vaikka se ruma onkin.

• hirttotuomiot.takaisin
        Lhtb kirjoitti:

Täytyy muistaa että jokaisella raiskatulla lapsella on todennäköisesti vanhemmat ja muitakin läheisiä jotka tuskin ovat hiljaa tapauksista.
        Sen minkä valtamedia piilottaa, päätyy rummutettavaksi puskaradioihin ja tällaisiin. Viisainta olisi kertoa heti ja suoraan totuus vaikka se ruma onkin.

Sananvapaudestaan tunnetussa USAssa on annettu raiskattujen lasten vanhemmille ns. gag-ordereita viime vuosina.

Siis kielletään tapahtuneesta rikoksesta ja oikeudenkäynnistä puhuminen, vaikka tuomio on riollisille jo annettu. Eli käytännössä vanhempia rankaistaan erittäin isoilla sakoilla (satoja tuhansia) jos kertovat lapseensa kohdistuneesta rikoksesta.

Rikoksia, joihin on yhdistetty viattomien rankaiseminen gag-orderilla, yhdistää se, että rikoksentekijöinä ovat olleet kehitysmaista tulleet 'turvapaikanhakijat'.

Mieleeni on erityisesti jäänyt afrikkalaislähtöisten teinipoikien tekemä joukkoraiskaus. Uhri oli 5-vuotias lievästi kehitysvammainen tyttö. Tyttö leikki kotitalonsa edustalla, kun nuorisojoukko nappasi hänet ja vei viereisen talon pesutupaan raiskattavaksi. Raiskaajat vielä virtsasivat tytön päälle raiskauksen jälkeen, kuvasivat homman ja naureskelivat iloisina.

Kukaan raiskaajista ei saanut vankilatuomiota, vaan he saivat alle vuoden mittaisia yhdyskuntapalvelu-velvollisuuksia. Vanhemmille lätkäistiin gag-order, sen lisäksi että oikeudenkäyntiin ei päästetty yleisöä.. Yksityiskohdat tapauksesta vuotivat muista lähteistä (tutkijoilta).

Näin USAssa vuonna 2017.

• 0hot

Johtuu erilaisesta kulttuurista.
      Suomen lainsäädäntöä pitää muuttaa.
      Ulkomaalaisen kyseessä ollessa ehdonalainen ja reilut sakot riittää.

• tautisia.apinoita

Toivottavasti uhri sai estolääkityksen lisäksi myös hepatiittirokotteet.

Hepatiitit vat erittäin yleisiä oikeastaan kaikkialla muualla, paitsi amerikoissa, euroopassa ja australiassa. Euroopassakin poikkeustapaus on Puola, jossa hepatiittia on paljon.

• Hhjgcx

Moni nainenhan olisi nauttinut käsittelystä. Olivat varmaan pojat aiemmin onnistuneet hyvällä prosentilla mutta nyt vain akalle tuli morkkis jälkikäteen.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe