Suunnittelijan tyyli?

Kuukkeli5

Opetettiin tällaista asiaa kuin suunnittelijan tyyli, onko tuo joku yleinen käsite vaiko vain opettajan oma sanapari?

No kuitenkin, opetettiin sellaista, että pitäisi käyttää murrettuja, harmonisia värejä ei kirkkaita värejä; tämä uskottavuuden lisäämiseksi. Ja kuinka pitää karsia: ei saa käyttää koristeellista muotoa ja väriä yhdessä, täytyy suosia yksinkertaisia muotoja.
Onko tämä yleinenkin oppi vai vaan opettajamme näkemys?
Mielestäni suomalainen tyyli on liiankin pelkistettyä. Itse pidän valtavasti muiden maiden koristeista, väreistä ja täyteläisyydestä. Muualla käytetään runsaammin koristeita ja Suomi on tyyliltään askeettisemmasta päästä, on tietysti shakers-tyyli.
https://www.google.fi/search?q=indian design interior&tbm=isch&ved=2ahUKEwjY6czOmfzeAhUCsioKHY6rDKQQ2-cCegQIABAB&oq=indian design interior&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..0i7i30l3j0i8i30l2.7892.8711..9417...0.0..0.111.292.2j1......0....1.........0i8i7i30.tMLDZgLs98U&ei=EjgBXNiYCoLkqgGO17KgCg&client=ms-opera-mobile&prmd=imvn&biw=360&bih=564#imgrc=wyvAyWz_Zu8I8M

https://www.shakerworkshops.com/shaker-workshops-photography-competition/shaker-photography-gallery-nash.htm

Tarkoittaako tuo, että ollakseen pro suunnittelijan tyyli, pitää tehdä yksinkertaista ja pelkistettyä, vaikka oma tyyli ja innoitus tulisi nimenomaan runsaudesta? Luennossaan hän esitti, että vain karsittu tyyli olisi suunnittelijan tekemää ja muut suurinpiirtein jotain harrastelijaräpeltelijöitä.

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
        Ikävä
        107
        9193
      2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
        Ikävä
        93
        6950
      3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
        Ikävä
        66
        6685
      4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
        Ihastuminen
        35
        5816
      5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
        Ikävä
        66
        5593
      6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
        Ikävä
        55
        3611
      7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
        Ikävä
        50
        3425
      8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
        Ikävä
        51
        3233
      9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
        Perhe
        57
        3232
      10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
        Ikävä
        56
        2992
      Aihe