Opetettiin tällaista asiaa kuin suunnittelijan tyyli, onko tuo joku yleinen käsite vaiko vain opettajan oma sanapari?
No kuitenkin, opetettiin sellaista, että pitäisi käyttää murrettuja, harmonisia värejä ei kirkkaita värejä; tämä uskottavuuden lisäämiseksi. Ja kuinka pitää karsia: ei saa käyttää koristeellista muotoa ja väriä yhdessä, täytyy suosia yksinkertaisia muotoja.
Onko tämä yleinenkin oppi vai vaan opettajamme näkemys?
Mielestäni suomalainen tyyli on liiankin pelkistettyä. Itse pidän valtavasti muiden maiden koristeista, väreistä ja täyteläisyydestä. Muualla käytetään runsaammin koristeita ja Suomi on tyyliltään askeettisemmasta päästä, on tietysti shakers-tyyli.
https://www.google.fi/search?q=indian design interior&tbm=isch&ved=2ahUKEwjY6czOmfzeAhUCsioKHY6rDKQQ2-cCegQIABAB&oq=indian design interior&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3..0i7i30l3j0i8i30l2.7892.8711..9417...0.0..0.111.292.2j1......0....1.........0i8i7i30.tMLDZgLs98U&ei=EjgBXNiYCoLkqgGO17KgCg&client=ms-opera-mobile&prmd=imvn&biw=360&bih=564#imgrc=wyvAyWz_Zu8I8M
https://www.shakerworkshops.com/shaker-workshops-photography-competition/shaker-photography-gallery-nash.htm
Tarkoittaako tuo, että ollakseen pro suunnittelijan tyyli, pitää tehdä yksinkertaista ja pelkistettyä, vaikka oma tyyli ja innoitus tulisi nimenomaan runsaudesta? Luennossaan hän esitti, että vain karsittu tyyli olisi suunnittelijan tekemää ja muut suurinpiirtein jotain harrastelijaräpeltelijöitä.
Suunnittelijan tyyli?
Kuukkeli5
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079193
- 936950
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355816Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665593- 553611
- 503425
- 513233
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573232- 562992