Onko kukaan lähiaikoina ollut ko. hotellissa, onko kokemuksia?
Farilaga Ingles
11
570
Vastaukset
- Baminami
Poikkea ihmeessä Kuparipannussa syömässä herkullisia kaalikääryleitä.
- tavallinen_rellu
olen poikennut. olivat gutaa..
- ex_opas
Samanlainen kolhoosi hotla kuten kaikki vanhemmat Inglesissä. Jumbo ostariin lyhyt matka mutta Jumbossa on hinnat nousseet riittävösti. En kyllä Farilagaa hotelliksi ottaisi sillä valinnanvaraa löytyy. Kylmä Kanarian puitteissa alkaa olemaan ja ei ole lämmitystä hotelleissa.
- Matkustajaa
Yumbo on kyllä nähty eikä tarkoitus ole siellä pyöriä, eikä me matkailla säästöbudjeteilla, joten hinnat on yhdentekeviä,kään kylmä ei ole vielä haitannut vaikka monenlaisissa/tasoisissa hotelleissa tullut oltua, kunhan jossain yöpyy, tarkoitus ei ole hotelleissa päivää pyöriä.
- antiqueEPkait
Ompa idiootit olleet taas asialla. On se niin hauskaa, että.....
- Pienipää.ORG
On idioottimaista kieltää homojen valta asema Inglesissä. Heitä on satoja jopa tuhansia ja me suomiuroot nautimme joka hetkestä lomillamme.
- NytkinJoLiikaa
Pienipää.ORG kirjoitti:
On idioottimaista kieltää homojen valta asema Inglesissä. Heitä on satoja jopa tuhansia ja me suomiuroot nautimme joka hetkestä lomillamme.
Onneksi ei sentään satojatuhansia....
- pysytään.asiassa
Lukekaapas lukutaidottomat aloittajan kysymys uudestaan, ihan ajatuksella jos kyvykkyyttä riittää.
- Pienipää.ORG
Kykyä riittää kyllä. Onko sinussa miestä tulla omia kykyjäni mittailemaan Inglesiin. Saisit sellaista kyytiä, että vaihdat taatusti leiriä poikarakkauden auvoiseen maailmaan.
- Matkustajaa
Pienipää.ORG kirjoitti:
Kykyä riittää kyllä. Onko sinussa miestä tulla omia kykyjäni mittailemaan Inglesiin. Saisit sellaista kyytiä, että vaihdat taatusti leiriä poikarakkauden auvoiseen maailmaan.
Mistä päättelet että olen mies? Veikkauksesi ei nimittäin osunut oikeaan, ihan hienossa parisuhteessa elävä nainen olen ja perheeni kera matkustelen. Etsi kaverisi puuhiisi muualta kuin täältä keskustelupalstoilta, mene ihmeessä sinne Yumboon vaikka.
- Antique---tässähei
Olet oikeassa, ystäväni eläkepapparainen on vaikeasti zikasairas ja trollaus on hänen ainoa harrastuksensa. Aika hyvin on Inglesin asioista perillä, vaikka todellisuudessa ei ole koskaan koko saarella käynytkään. Eipä muillakaan saarilla ole häntä nähty, ainoastaan Ahvenanmaalla kerran 60 vuotta sitten apukoulun luokkaretkellä.
Hyvä ehdotus tuo maskottijuttu!
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845077Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.223436Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j272745Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581790- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2401306Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935