Farilaga Ingles

Matkustajaa

Onko kukaan lähiaikoina ollut ko. hotellissa, onko kokemuksia?

11

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baminami

Poikkea ihmeessä Kuparipannussa syömässä herkullisia kaalikääryleitä.

• tavallinen_rellu

olen poikennut. olivat gutaa..

• ex_opas

Samanlainen kolhoosi hotla kuten kaikki vanhemmat Inglesissä. Jumbo ostariin lyhyt matka mutta Jumbossa on hinnat nousseet riittävösti. En kyllä Farilagaa hotelliksi ottaisi sillä valinnanvaraa löytyy. Kylmä Kanarian puitteissa alkaa olemaan ja ei ole lämmitystä hotelleissa.

• Matkustajaa

Yumbo on kyllä nähty eikä tarkoitus ole siellä pyöriä, eikä me matkailla säästöbudjeteilla, joten hinnat on yhdentekeviä,kään kylmä ei ole vielä haitannut vaikka monenlaisissa/tasoisissa hotelleissa tullut oltua, kunhan jossain yöpyy, tarkoitus ei ole hotelleissa päivää pyöriä.

• antiqueEPkait

Ompa idiootit olleet taas asialla. On se niin hauskaa, että.....

• Pienipää.ORG

On idioottimaista kieltää homojen valta asema Inglesissä. Heitä on satoja jopa tuhansia ja me suomiuroot nautimme joka hetkestä lomillamme.

• NytkinJoLiikaa
        Pienipää.ORG kirjoitti:

On idioottimaista kieltää homojen valta asema Inglesissä. Heitä on satoja jopa tuhansia ja me suomiuroot nautimme joka hetkestä lomillamme.

Onneksi ei sentään satojatuhansia....

• pysytään.asiassa

Lukekaapas lukutaidottomat aloittajan kysymys uudestaan, ihan ajatuksella jos kyvykkyyttä riittää.

• Pienipää.ORG

Kykyä riittää kyllä. Onko sinussa miestä tulla omia kykyjäni mittailemaan Inglesiin. Saisit sellaista kyytiä, että vaihdat taatusti leiriä poikarakkauden auvoiseen maailmaan.

• Matkustajaa
        Pienipää.ORG kirjoitti:

Kykyä riittää kyllä. Onko sinussa miestä tulla omia kykyjäni mittailemaan Inglesiin. Saisit sellaista kyytiä, että vaihdat taatusti leiriä poikarakkauden auvoiseen maailmaan.

Mistä päättelet että olen mies? Veikkauksesi ei nimittäin osunut oikeaan, ihan hienossa parisuhteessa elävä nainen olen ja perheeni kera matkustelen. Etsi kaverisi puuhiisi muualta kuin täältä keskustelupalstoilta, mene ihmeessä sinne Yumboon vaikka.

• Antique---tässähei

Olet oikeassa, ystäväni eläkepapparainen on vaikeasti zikasairas ja trollaus on hänen ainoa harrastuksensa. Aika hyvin on Inglesin asioista perillä, vaikka todellisuudessa ei ole koskaan koko saarella käynytkään. Eipä muillakaan saarilla ole häntä nähty, ainoastaan Ahvenanmaalla kerran 60 vuotta sitten apukoulun luokkaretkellä.
        Hyvä ehdotus tuo maskottijuttu!

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe