Taksin hinta nykyään Hurghadassa?

lomalle

Onko jollain tuoretta tietoa mitä maksaa taksi lentokentältä Hurghadan hotelliin, n. 4 km. ?

9

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin...
      Riippuu kuinka hyvin onnistut tinkaamaan....Lähet käveleen niin jo huutaa perään alkaisempaa hintaa..
      Veikaan et 5 ekee halvimmillaan tai 10 luokkaa...Ei enempi ainakaan alkuun , lopuks tinkaat lisää kun pääst vauhtiin..Mennään tostaina el gounaan viikoksi...Makee loma tiedossa, toivon niin..
      Meres hienoja fisuja kattooon, miksei rannallakin, saa kattoo..

    • Uber

      Kentältä Marriot hotelliin johon matkaa noin 6-7 km , Uber hinta 2-2,5 euroa, eikä tarvi tinkiä eikä säätää.
      Kentältä El Gounan Sheratoniin Uber kustantaa 6-7 euroa.

    • taisto7788

      ollaan lähdössä helmikuun lopussa 12, 7 ja 6 v Hurghadan lähellä sijaitsevaan lomakohteeseen. Kokemuksia?

    • Hurgadaassa

      Jos et saa taksia tilattua itse kentälle niin luulisin että vähintään sata puntaa maksaa. Uberit ja taksithan vaatii paikallisen liittymän, muuten voi tulla kallis taksi matka 😊 muutenhan taksi ei hurghadassa maksa juuri mitään, ainoastaan tuo lentokentältä pois pääsy on kallista.

    • Uber

      Jos Hurghadan kentällä ei ole ilmaista wifiä niin uberin tilata laittamalla puhelimen datayhteyden hetkeksi päälle. Elisan data roaming hinta Egyptiin on 0,149 EUR/ Mt. Se ei uberin tilaus montaa Mt ehdi viemään. Pitää roaming päällä sen aikaa että Uber kuittaa tilauksen ja lähtee liikkeelle. Sitten nappaa vaikka kuvakaappauksen autosta ja rekisterinumerosta. Tämän jälkeen roaming pois päältä. Itse matkan aikana mobiilidataa ei tarvita, ei myöskään perille päästyään eikä itse maksuun. Toinen vaihtoehto on laitaa 0,29 EUR maksava sms kaverille Suomeen joka tilaa sulle sen uberin. Kaveri voi laittaa Uber sovelluksen kautta viestin kuljettajalle ketä hakee kentältä ja mistä. Sen jälkeen kaveri ilmoittaa sulle auton tiedot ja arvioidun saapumisajan.

    • Ghyj

      Eikö lentokentällä ole takseja ihan vapaasti valittavissa? Joutuuko aina tilaamaan etukäteen?

    • Hurgadaassa

      Ei tarvitse tilata etukäteen. Pointti oli se että mikäli haluaa edullisimman vaihtoehdon, niin om muitakin kun kentältä taksin ottaminen. Itse kyllä maksaisin sen sata puntaa ja ottaisin taksin kentältä, ennemmin kun alan säätämään mobiilidatan ym. Kanssa. Mutta jokainen toimii parhaaksi katsomallaan tavalla 😊 kyllä sieltä kentältä pois aina pääsee 😁 Telialla 0,61€/mt.

    • Uber

      Jos tuo sata puntaa on etukäteen sovittu hinta tai se on lentokenttätaksien flat rate tietylle matkalle tai alueelle niin se on ihan ok. Mutta jos sulta alkujaan pyydetään kaksin tai kolminkertaista hintaa ja puolen tunnin 30 asteessa seisoskelun ja väittelyn/tinkaamisen jälkeen joku lähtee sut viemään sillä satkulla , niin kyllä mä ennemmin istahdan lennon jälkeen ilmastoituun saapumisaulaan ja tilaan sen uberin.

    • Anonyymi

      Kellään tuoreita kokemuksia Uberin toimivuudesta Hurghadassa, vaikka tänä vuonna 2020? Sovelluksen mukaan autoja on ainakin saatavana kentän läheisyydessä. Ja tosiaan, kuten tuossa ylempänä on mainittu, ainakin Elisalla on hyvinkin edullinen roaming Egyptille, ja Uberin tilaaminen vie korkeintaan 3-4Mt, eli noin 0,5 euroa.

      Jos joutuu ottamaan kentältä perus taksin, niin voiko maksaa euroilla? Kentällä lienee myös rahannostoautomaatteja, joista saa paikallista rahaa suomalaisella visa kortilla?

      Kiitoksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe