Onko jollain tuoretta tietoa mitä maksaa taksi lentokentältä Hurghadan hotelliin, n. 4 km. ?
Taksin hinta nykyään Hurghadassa?
9
1549
Vastaukset
Niin...
Riippuu kuinka hyvin onnistut tinkaamaan....Lähet käveleen niin jo huutaa perään alkaisempaa hintaa..
Veikaan et 5 ekee halvimmillaan tai 10 luokkaa...Ei enempi ainakaan alkuun , lopuks tinkaat lisää kun pääst vauhtiin..Mennään tostaina el gounaan viikoksi...Makee loma tiedossa, toivon niin..
Meres hienoja fisuja kattooon, miksei rannallakin, saa kattoo..- Uber
Kentältä Marriot hotelliin johon matkaa noin 6-7 km , Uber hinta 2-2,5 euroa, eikä tarvi tinkiä eikä säätää.
Kentältä El Gounan Sheratoniin Uber kustantaa 6-7 euroa. - taisto7788
ollaan lähdössä helmikuun lopussa 12, 7 ja 6 v Hurghadan lähellä sijaitsevaan lomakohteeseen. Kokemuksia?
- Hurgadaassa
Jos et saa taksia tilattua itse kentälle niin luulisin että vähintään sata puntaa maksaa. Uberit ja taksithan vaatii paikallisen liittymän, muuten voi tulla kallis taksi matka 😊 muutenhan taksi ei hurghadassa maksa juuri mitään, ainoastaan tuo lentokentältä pois pääsy on kallista.
- Uber
Jos Hurghadan kentällä ei ole ilmaista wifiä niin uberin tilata laittamalla puhelimen datayhteyden hetkeksi päälle. Elisan data roaming hinta Egyptiin on 0,149 EUR/ Mt. Se ei uberin tilaus montaa Mt ehdi viemään. Pitää roaming päällä sen aikaa että Uber kuittaa tilauksen ja lähtee liikkeelle. Sitten nappaa vaikka kuvakaappauksen autosta ja rekisterinumerosta. Tämän jälkeen roaming pois päältä. Itse matkan aikana mobiilidataa ei tarvita, ei myöskään perille päästyään eikä itse maksuun. Toinen vaihtoehto on laitaa 0,29 EUR maksava sms kaverille Suomeen joka tilaa sulle sen uberin. Kaveri voi laittaa Uber sovelluksen kautta viestin kuljettajalle ketä hakee kentältä ja mistä. Sen jälkeen kaveri ilmoittaa sulle auton tiedot ja arvioidun saapumisajan.
- Ghyj
Eikö lentokentällä ole takseja ihan vapaasti valittavissa? Joutuuko aina tilaamaan etukäteen?
- Hurgadaassa
Ei tarvitse tilata etukäteen. Pointti oli se että mikäli haluaa edullisimman vaihtoehdon, niin om muitakin kun kentältä taksin ottaminen. Itse kyllä maksaisin sen sata puntaa ja ottaisin taksin kentältä, ennemmin kun alan säätämään mobiilidatan ym. Kanssa. Mutta jokainen toimii parhaaksi katsomallaan tavalla 😊 kyllä sieltä kentältä pois aina pääsee 😁 Telialla 0,61€/mt.
- Uber
Jos tuo sata puntaa on etukäteen sovittu hinta tai se on lentokenttätaksien flat rate tietylle matkalle tai alueelle niin se on ihan ok. Mutta jos sulta alkujaan pyydetään kaksin tai kolminkertaista hintaa ja puolen tunnin 30 asteessa seisoskelun ja väittelyn/tinkaamisen jälkeen joku lähtee sut viemään sillä satkulla , niin kyllä mä ennemmin istahdan lennon jälkeen ilmastoituun saapumisaulaan ja tilaan sen uberin.
- Anonyymi
Kellään tuoreita kokemuksia Uberin toimivuudesta Hurghadassa, vaikka tänä vuonna 2020? Sovelluksen mukaan autoja on ainakin saatavana kentän läheisyydessä. Ja tosiaan, kuten tuossa ylempänä on mainittu, ainakin Elisalla on hyvinkin edullinen roaming Egyptille, ja Uberin tilaaminen vie korkeintaan 3-4Mt, eli noin 0,5 euroa.
Jos joutuu ottamaan kentältä perus taksin, niin voiko maksaa euroilla? Kentällä lienee myös rahannostoautomaatteja, joista saa paikallista rahaa suomalaisella visa kortilla?
Kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882