Aikaa on kulunut paljon. Ikävöin sua paljon. Toivottavasti kohdataan pian. 😍Näin viime yönä unta meistä. Se oli ihana uni 😴. Pusuja 💋😘.
Juha kaipaan sua.
10
420
Vastaukset
- varmalempi
Miksi anonyymipalstalla kaivataan aina Juhaa tai Satua tms. Miksei vaikka Wilhelmiä, Frederikaa, Taunoa tai Uunoa.
- Juhanomajuu
Kun Juha on niin ihana. 💓
- kaipaatkoiäti
Juhanomajuu kirjoitti:
Kun Juha on niin ihana. 💓
Miksette yhdessä oo?
- Kuka-minä
Juhaa on kaivatttu jo ainakin 2004 vuodesta lähtien tällä palstalla. Joku Juha kaipaili Tarjaa. Lieneekö samat kaipailijat? Ihanan kaunis asia, jos näin...
- Juhanomajuu
Ei ole sama. Tätä Juhaa kaipaillut 2007 vuodesta.
- Juhasiko
Juhanomajuu kirjoitti:
Ei ole sama. Tätä Juhaa kaipaillut 2007 vuodesta.
Missä ja milloin tavattiin ensimmäisen kerran? Millaisissa " kemuissa"?
- hauskankammottavia
Unijuttuja ja muitakin höpötyksiä... joo gallup-tyttö sekä ohjelmoijatytöt olisivat jossain minun mökillä... sitten alkaisi jo väsyttämään, mutta tytöt haluaisivat vielä katsoa jotain elokuvaa: istumaan minun päälle sitten kun itse jo nukuttaa :D
Sitten olisi jalat puutuneina aamulla jos tytöt ovat katsoneet jotain istuessaan jalkojen päällä :D - Juu1
kiitti sitten kun nähdään...
- ehkäpäkuitenkin
Juha täs. Jos oot J pohjois-savon alueelta niin sit.
mua tuskin muut kaipais.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683