ÄLKÄÄ OSATAKO DNA NETTIÄ

Mun äiti meni katsomaan dna nettejä kun meillä on lopussa elisan 50mb netti sopimus niin äiti meni ostamaan dna 300mb nettin ja dna sano että ei tartte mittän puhelin liittymä paskaa ja dna sano siihen että sen on mokkula ja toimii hyvin mutta näköjään ei vaikka se on sim kortti liittymä niin siitä dna liittymästä niin se on liian iso scammi vaikka sanoo että tänne vanhaan kerros taloon pitäisi tulla 300mb yhteys ei kyllä tullut mun äiti pistikaikki okein ja ei toimi siltikään tulee vaan 15mb kaikki ajat

6

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yueopps

      oot jurrissa?

      • jos oot kysymässä missä asun niin porvoos


    • mittarissavirhe

      Minulle myös DNA:n jantteri soitti ja tarjosi 300 mb nettiä pientä lisähintaa vastaan. Ei millään uskonut kun kerroin, että on jo DNA 100 mb netti mutta hädin tuskin nettinopeus yltää 10 mb nopeuteen. Otti niin pattiin, että vaihdoin operaattoria.
      Kuinkahan paljon nuo operaattorit rahastavat suuria nettinopeuksia lupaamalla mutta nopeus on todellisuudessa jotain muuta. Jos kauppias myy tavaraa 300 g 16,90 euron hintaan ja kotona mittaa tavaran painoksi 10 g niin eikö tuo ole jo huijausta tai mittavirhe?

      • nopeusvaihtelee

        Niissä on aina ilmoitettu nopeuden vaihteluväli eli ei välttämättä ole huijausta. Asiakkaan pitää vain itse älytä katsoa vaihteluväli ja jos nopeus osuu sen sisälle niin kauppa on sitä mitä luvattu


    • mobiililaajakaista

      DNA Kotimokkula 4G WLAN B593S 4 vuosi menossa hyvin toiminu , nurkassa 15cm korkealla lattiasta, siitä elisan viihdeboksiin johdolla ja wi-fillä netti tietokoneeseen.

      Toista on Telian umpisurkean 3-4 G:n kanssa puhelimella (poistuu pian) sitten telian laskutuksen tekee varmaan joku Klovni.

    • sitämisaamitätilaa

      50 Megan yhteys antaa dl runsaat 50 ja ul runsaat 40 Mb:
      https://aijaa.com/12dfjw

      Pellet ei vaan osaa käyttä vehkeitään oikein?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe