Oma tarinani vaippailuun kiinnostumisesta ja sen aloitus

Vaippa_poju_29

Tarina on siis täyttä totta. Olen tällä hetkellä 29v mies joka on kiinnostunut vaipoista ja ajattelin kertoa oman tarinanl sekä miten olen tähän päätynyt.

Ensimmäiset kosketukset vaippaan tahallaan pissaamiseen tuli kun olin noin 6-7v. Löysin kaapistani vanhoja vaippoja jotka olivat jääneet ylimääräiseksi, kuivaksi opetteluni jälkeen. Merkkiä en muista mutta jotain housuvaippoja ne kuitenkin olivat. Jostakin syystä halusin kokea uudelleen vaippaan pissaamisen tunteen. Vaippoja oli kaapissa n.5kpl jotka kastelemisen jälkeen heitin roskakoriin. Tämän jälkeen seurasi useamman vuoden tauko jonka aikana ehdin jo unohtaa koko vaippailun. Kiinnostus heräsi uudestaan kun isosiskoni sai lapsia ja ollessani 13v pihistin heiltä silloin tällöin Libero Comfort Fit 6-7 koon vaippoja ja pissasin niihin. Tätä jatkui n.3v kunnes keräsin rohkeutta käydä ostamassa oman paketin samaisia vaippoja läheisestä kaupasta. Olin siis 16v ja asuin vielä vanhempieni luona. Säilytin vaippoja piilossa kaapissani, mutta erään kerran äitini löysi ne sieltä. Aluksi hän oli hämillään asiata ja kyseli miksi minulla on vaippoja kaapissani, Rehellisesti kuitenkin kerroin että tykkään pitää niitä jalasssa ja silloin tällöin pissata niihin. Keskustelu jäi siihen eikä asiasta enään sen jälkeen mainittu. Kai hän ymmärsi asian tai sitten vain antoi asian olla.

Omaan asuntooni muuttamisen jälkeen ostin lähi Prismasta kokeiltavaksi Drynites, Underjams ja Libero Night Comfort vaippojen suurimpia kokoja. Oma lempparini oli kuitenkin Drynites merkkin X-XL koon housuvaipat joita pääasiassa käytin silloin. Olen aika hoikka joten ne sopivat hyvin päälle eivätkä repeä sivuista. Liberon Comfort Fit 7 kuitenkin ostin silti välillä niiden mukavuuden takia vaikka ne juuri ja juuri päälle sainkin ja sen takia hieman tiukkoja päällä olivatkin. Myöhemmin noin 20v pääsin töihin vanhainkotiin josta pystyin pihistämään eri mallisia aikuisille ja vahuksille tarkoitettuja vaippoja ja niiden myötä lasten ja "teinien yökastelu" vaipat (Libero, Drynites, Underjams yms.) jäivät pois kuvioista, vaikka niiden designistä edelleen pidinkin. Nykyään käytän kotona ollessa aikuisten vaippoija (lähinnä Tenan eri malleja). Silloin tällöin ulos esim. kauppaan tai baariin lähtiessäni laitan vaipat päälleni. En pelkää että tuntemattomat ihmiset kadulla tai baarisa liikkuessani tai ollesani saisivatkin tietää että minulla on vaipat jalassa. Yleensä lähinnä vain pissaan, mutta myös saatan joskus kakatakkin niihin. En tunne olevani mikään perverssi enkä koe että "harrastuksestani" olisi mitään haittaa kenellekkään muille. Kuitenkaan kavereilleni tai lähipiirilleni en ole kertonut asiasta eikä äitinikään ei ole hänelle kiinnijäämiseni jälkeen kysellyt asiasta mitään.

Tulipa hieman pitkä tarina mutta toivon että joku joka on aloittelemassa vaippailua niin löytäisi tästä minun tarinastani joitain yhtäläisyyksiä ja huomaisi että se on kuitenkin ihan normaali asia eikä sen tarvitse kuulua kenellekkään muulle ellet itse sitä tietoa halua jakaa.

Kuulisin mielelläni kommetteja ja kokemuksia muilta vaippailijoilta miten heidän harrastuksensa on alkanut ja kehittynyt. -Vaippa_poju_29

12

3264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaippaIlia

      Mun on muumipeiko

      • Vaippa_poju

        Ei löydy. Laita minulle viestiä Vaippa_poju_29


    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut kokeilemaan vaippoja niin mitä housuvaippoja kannattaisi kokeilla olen 12 vuotias enkä mitenkään laiha niin minkä vaippojen merkin pitäisi mahtua ja mistå niitä saisi mielellään jotain vaippoja joita saisi k-super marketista

      • Anonyymi

        Drynites pyjama pants on 8-15vuotiaille tarkoitettu yö vaippa niitä löytyy k supermarketista


    • Hei kaikille haluaisin käyttää vaippoja mutta en tiedä minkämerkin vaippoja voitteko auttaa minua kertomalla mitä vaippoja kannattaa kokeilla painan 65kg jos viitsitte auttaa niin kiitos?

      • Anonyymi

        Liberon yövaipat taitavat olla sinulle vähän liian pieniä, joten sanoisin että kannattaa kokeilla Tenan pienimpiä kokoja.


    • Anonyymi

      Onko nyky-ajassa vielä vaippaijoita olen itse 14v jos on niin laittakaa viestiä

      • Anonyymi

        Löytyy niitä


    • Anonyymi

      Ite oon 12 vuotias poika ja harrastan vaippailua mutta nyt on ollut pitkä tauko ja en viihdi vielä ostaa mutta jos joku tietää pienen paketin yö vaippoja jotka mahtuu reppuun niin saa kertoa vaikka liberolta

      • Anonyymi

        Dryniteseja saa kaupoista ja mahtuu reppuun. Samoin tena pantsit


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan miten saada vaippoja ilman että vanhemmat ei huomaa
      Oon siis 12v

      • Anonyymi

        Ostat itse kaupasta


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe