Aki on viriilimpi Espanjan lämmössä

tgihd

31

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois.näkyviltä

      Palsanmäki on hirvittävän ruma mies.

      • Minusta tällainen keskustelutyyli on täysin asiatonta. Sanoisitko noin kasvotusten? On kummallista että netissä kaikki käytöstavat tuntuvat unohtuvan. Kenestäkään ei saa puhua tuohon tyyliin, koskaan. #pienipalarakkautta


      • heltta-aki.returns

        Siellä heltta läiskyy auringon alla..


      • Aisankannataja.markku

        Tuo huijari pari sais jäädä ulkomaille.


      • kaula.värisee

        Se on hyvä välillä etelän lämmössä helttoja tuulettaa.


      • Porsas-aki

        Heltat täytyy rasvata etteivät ne pala auringossa ja tulehdu.


    • Oioijoooo

      Sopii Helille täydellisesti!

    • Emännälle-vähä-lepoo

      Saakohan Markku käskyn kontalleen?

      • huijariJuntit

        Markku on valmiina !


      • Tiki-Taka

        Pilates-Aki tikkaa ku singeri!!!


    • Aki-puhuu-vaan

      Onkohan ne nyt viimein lapsemteko puuhissa vaiko vain huvitteelee nää rasvapallerot

      • rjurh

        Kuinka vanhoja ne on elionko rouva vielä hedelmällisessä iässä?


    • kalsa

      Paljonkohan tuon villan vuokraaminen maksaa, vai meneekö tuotantoyhtiön piikkiin?
      Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska mieluummin tuollaisessa asuisi kun kerrostalossa , jos Espanjaan talveksi muuttaisi.
      Onkohan siellä niin, että jos ulkona on 12 lämmintä, sama myös sisällä asunnoissa, eli ei ole keskuslämmitystä vaan erilliset sähkölämmittimet tai ei mitään ja sähkö kallista? Ei siellä aina lämmintä ole.

      • fjfhe

        Kuulemma kosteita kämpät siellä talvisin kun on sadekeliä ja viileämpää kuin kesällä.


      • Malagan-lentokenttä
        fjfhe kirjoitti:

        Kuulemma kosteita kämpät siellä talvisin kun on sadekeliä ja viileämpää kuin kesällä.

        Fuengirolan alueelta saa varsin edullisia kämppiä.


      • fjgo
        Malagan-lentokenttä kirjoitti:

        Fuengirolan alueelta saa varsin edullisia kämppiä.

        Onko ne kostean homeisia?


      • Malagan-lentokenttä
        fjgo kirjoitti:

        Onko ne kostean homeisia?

        Ei, sillä kuiva merituuli ja läheiset suolajärvet pitävät ilman raikkaana.


      • gifh
        Malagan-lentokenttä kirjoitti:

        Ei, sillä kuiva merituuli ja läheiset suolajärvet pitävät ilman raikkaana.

        Talvellakinko kun sataa?


      • läskiHuijari
        fjgo kirjoitti:

        Onko ne kostean homeisia?

        Jaa ne heltat !? :0)


    • Gilipollas

      Ei voisi mistään muusta maasta löytyä tuollaista julkkisparia kuin Suomesta. Suomi on todella maailman kummallisin junttila.

      • mukavatihmiset

        Voi voi kyllä tuo pariskunta on mukavimmasta päästä, kun ruvetaan vertaamaan ketä hyvänsä.


      • JuntturatPalvooJuntteja

        juntteja kuitenkin ovat


    • TaistoJumula

      Espanjan lämmössä Aki se pamputtelee, sielunsa kyllyydestä.

      • heli163kg

        Heltat heiluu tuulessa.


    • puuroako

      Mutta mitä on kaulapussin kätköissä ?

    • aikasmoinenuros

      On tää vaan juntti. Junteista juntein. Ei pitäs kyllä päästää mihinkään sieltä Hirvaskankaalta.

    • Prkl-ku-ottaa-hermoon

      Markun pöllönsilimä kippee..

    • 5698715

      No kun kaikki muu on kerrottu pitää ns.intiimielämään siirtyä. Ihminen on utelias otus sen suhteen miten sänkyhommat toimii. En vaan keksi mikä siinä viiskymppisen seksielämässä kiinnostaa, sama mulle saapiko vaiko ei.

      • Härskejäkö.virikkeitä

        Väijyykö kundit salaa homopornoo?


      • Vatos_locos-Aki

        ChupaChupachuuuu!!


    • Keisari_ilman_vaatteita

      Jöpöttäiskö Akilla kumminkin?
      Vaikka ei koskaan ennen.
      Tai joutuuko idiootti Markku hoitamaan hommat.
      Ihmetyttää tuo Huutokauppakeisari-realityn henkilökemia ; ....Miksi heikkolahjaiselta vaikuttava Markku roikkuu mukana kaudesta toiseen ....Olisko Heli tässä sanonut painavan sanansa.... ?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe