Bumstereille kieltoLaki

lomanpilaajat

Gambia hoi! Kieltäkää jo ihmeessä jollain lailla se bumsterointi hotellien ympäriltä ja rannoilta! Hyvänen aika sentään! Sekuntiakaan ei saa kävellä rauhassa. Kun askeleen astut hotellilta pois, niin jo on iholla kasapäin kaikenmaailman kovaäänisiä tunkeilijoita, eivätkä usko kohteliasta kieltäytymistä seurasta ja palveluista. Ei epäkohteliastakaan. Hallaa tekevät maalleen. Minä ainakin seurue syötiin tästä syystä ainoastaan hotellin porttien sisäpuolella, ostokset jäivät tekemättä, juomiset nauttimatta muualla kuin omassa hotellissa. Siellä sentään oli vartiointi, pummeilta pääsy kielletty.

Paras tapa matkustaa Gambiaan, jos todella sinne lomalle aikoo, on ottaa neljän-viiden tähden all inclusive -hotelli, jossa laaja allasalue puutarhoineen ja oma ranta!

6

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertariitti

      Sanokoon kuka mitä sanoo, mutta totta se on, että kävelevänä lompakkona siellä turisti nähdään. Pinnallinen ystävällisys kääntyy kerjäämiseksi. Lopulta aina.

    • buahhaaaaaaaa

      Miksi sitten tungette itsenne sinne. Ja kuka mene elomalle johonkin maahan missä sitten on vaan hotelissa..mitä järkeä edes. En menisi nekrumaihin itse edes ilmaiseksi

    • jokaisellatapansa

      buahahaahaha: kyllä se on kuule niinkin, että sitä joskus menee sinne missä on tasainen lämpö ja just ihan varma lämminvesi meressä uitavaksi, siisti puutarha ja allas. Ihan vaan rentoutumaan esim. työstressit pois. Sitä saa Gambiassa, jos valitsee tasokkaan hotellin ja pysyttelee hotelliALUEEN sisällä. Aina ja jokainen ei kaipaa jatkuvaa biletystä ja menemistä ja nähtävyyksiä nähtävyyksien perään. Piste.

    • totuusontämä

      Pumsperit tekevät hallaa maalleen. Jää euro ja punta jos toinenkin torikauppiailta saamatta, kun pumsterit pakottavat turistit pysyttelemään hotelleissa. Ja hotellithan ovat ulkomaalaisten omistuksessa.

    • Myskihärkä

      Kaikella on hintansa.Gambiassa olet turistina todella turvassa liikut missä tahansa siellä.Onhan se välillä rasittavaa jutella ja kertoa koko ajan -Ei kiitos/En tarvi apua jne jne...Gambiassa silti bumstereista huolimatta on rauhallista ja pitää tajuta kuinka lujilla siellä jengi elää.Mun mielestä siellä on upeeta olla ja viettää aikaa joka paikassa missä kulloinkin liikun.

    • Gambinox

      Moni bumsteri on hieno ja kohtelias tyyppi eikä loppujen lopuksi maksa paljoa. Kertoo paikallisesta elämästä, kierrättää oppaana eri paikoissa ja pelastaa ainakin pahimmilta petkutuksilta. Lapset tykkäsivät Sherifistä ja Star'ista ihan hirveästi. Ns. viralliset bumsterit ovat saaneet jonkinlaisen koulutuksen hommaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      508
      5363
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1881
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      99
      1619
    4. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      68
      1557
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1497
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      56
      1467
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1205
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1134
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      63
      968
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      955
    Aihe