Ei mitään "joo"

Kertokaapas vanhemmat kun sanotte jotain vaikkapa nukkumaan ja lapsi vastaa "joo" mutta kuitenkin vastaatte siihen että ei mitään joo. Mitä haluatte sitten kuulla? Ei? Valaiskaa minua koska tämä on todella vituttavaa.
Ilmoita

Ei siihen tarvitse mitään vastata. eihän se ole edes kysymys. menet vain nukkumaan. jos on epäselvää mihin aikaan vanhemmat toivovat sinun menevän nukkumaan niin kysy. ja sitten vain yksinkertaisesti menet nukkmaan siihen aikaan. säilyy hyvät välit vanhempiin ... sinäkin voitat pitkässä juoksussa. ja jos jonain päivänä oikein kovasti tekee mieli kyseenalaistaa omien vanhempien yleensä ihan fiksuja sääntöjö jotka ovat omaksi parhaaksesi laadittu... voithan vaikka näpytella kännykkääsi salaa pomeässä peiton alla....
Ilmoita
Meillä oli homma hiukan toinen, Äitini komensi minua ja oli vitsan kanssa minuutin päästä ohjaamassa kersan sänkyyn. Eli kun se komensi minua oli parempi totella heti eikä vain tuumata että "kohta".
Meillä oli siihen aikaan kova koti kuri, Sopis hyvin tämänkin päivän kersoille.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ei mitään "joo"

Kertokaapas vanhemmat kun sanotte jotain vaikkapa nukkumaan ja lapsi vastaa "joo" mutta kuitenkin vastaatte siihen että ei mitään joo. Mitä haluatte sitten kuulla? Ei? Valaiskaa minua koska tämä on todella vituttavaa.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta