Kuubaanko ?

SattunnainenMatkustaja

Kirjoittelen myös tänne :-) Onko täällä Kuuban käviöitä ? Olen katsellut tota Matkavekan 12 pv:n matkaa. Kuubaan. Karibialle tahtoisin päästä ja Kuuba kiinnostaisi nähdä. Luin tältä palstalta koke-
muksia Kuubasta ja haluaisin kuulla lisää! Vai kannattaako varata vain lento ja yöpyä Casa Particularessä/AirBnB ? Tossa han on hotelli Havannasssa aamiaisella ja Jibocoassa all inclusive.
Onko kukaan kokeillut noita WiFi-hotspotteja ? Onnistuuko niistä VoWiFi puhelut ruuhka ajan
ulkopuolella ? Sisältää osittain valmiiksi palveluja esim. kuljetus lentokentältä Havannaan etc.
Suositteletteko Kuubaa ? Lähtö aikasintaan v.2020. Vinkkejä/ohjeita otetaan vastaan :-)

3

270

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SattunnainenMatkustaja

Meni väärälle palstalle, piti olla Kuuba palstalla :-) Mutta ei taida haitata mitään :-)
      Vielä vähän lisää mietteitä :-) Kiinnostaa vielä tuo WiFi verkko, ei taida olla kauhean kova
      sensuuri netissä siellä ?? Soittelisin sieltä VoWiFi puheluita Suomeen jos vaan onnistuu ??
      Vai kannataako suosiolla valita joku toinen kohde Karibialla ?? Esim. Dominikaaninen/
      Meksiko (Jukatanin niemimaa)/Jamaika etc. ?? Finnairilla taitaa ainostaan olla suora lento
      Havannaan Suomesta ?? Haluan että muutamana päivänä pääsisi nettiin. Mutta ilmankin
      tulee kyllä toimeen.! Kokemuksia otetaan vastaam mielellään! Kiitos !!

• Tärkeää

Eikö tulisi halvemmaksi matkustaa jonkun linkkitornin juurelle soittelemaan wifipuheluita?

• SattunnainenMatkustaja

Varmaankin niin :-) Mutta kuten varmaan tiedät ei tarvitse olla linkkitornia vaan toimiva WiFi-yhteys että voi soittaa WiFi-puheluita :-) Saan kyllä ihan kotona soittaa WiFi-puheluita. Olen yleesä hyödyntänyt kännyä aina kun pääsen ulkomaille! Viimeksi Israelissa. Kuubassa vielä rajoittaa netin käyttöä ettei kaikkialla ole WiFi-hotspotteja. Muttaa Kubahan avaa muihinkin kuin roamaaviin 3G- datan vuodenloppuun mennessä. Mutta kerkeää tekemään paljon muutakin kun vaan kännyllä :-) Sattuu vaan kiinnostamaan tämä tekniikka :-) Mutta vielä tohon matkaan: Ei kukaan täällä ole käynyt noilla 11/12 pv:n Matkavekan matkoilla ?? Kannataako menää Jibacoaan vai Varaderoon ?? Eikö ole molemman Atlantin puolella eikö Karibian meri ole myöskin Atlantia ?? Sikarin voisi hyvin vuoksi yhden tuprutella :-) Olen jonkin verran matkustellut mutta ensimmäinen kerta olisi Karibialle. Mutta kommentteja kiitos !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe