Pielisen Ajot kesäkuun

alussa

Kai Pielisen ympäriajo on tänäkin vuonna kuten aina, eli kesäkuun ensimmäisenä lauantaina.
Monesko kerta tänä kesänä, 34. vai 35. jos kerran yhtäjaksoisesti vuodesta 1971 alkaen?
Jos ei telttailu enää kiinnosta, niin missä voi tehdä majoitusvarauksen sinne iltaviettopaikan lähellä olevaan opiskelija-asuntolaan (hostelli?). Mikä sen oppilaitoksen nimi on? Löytyykö hotellimajoitusta Joensuuta lähempää?

14

9530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissumies

      Startti lauantaina 4.6. klo 10:00 Kuoringan levähdyspaikalta, n. 20 km Joensuusta Kuopion suuntaan (tie 17).
      Letka kiertää Pielisen ja palaa lähtöpaikkaan missä illalla ruokailu ja ohjelmaa.
      Jos telttayöpyminen ei kiiinnosta niis se hostelli (matkaa 500m) löytyy:

      www.kaprakka.fi

      Ja sieltä valitset majoituspalvelut. Ainakin Ylämyllyllä, n. 10 km päässä löytyy motelli ja tietysti Joensuussa paljon hotelleja. Joensuuhun on kyytipalvelu, eli pyörän voi noutaa sunnuntaina.

      • Kri

        Olin muutamana alkuvuotena sekä mukana, että järjestelemässä Pielisen reissua. Silloin järjestelyistä vastasi muistaakseni Joensuussa vaikuttava Pohjois-Karjalan Moottorikerho (PKKM).

        Olen ollut välillä poissa pyöräilykuvioista noin 25 vuotta, kunnes viime kesänä innostuin aiheesta uudelleen.
        Kertokaas minulle, että mikä on Itä-Suomen nykyinen kerhotilanne ja kuka on nykyinen Pielisen reissun järjestäjä? Netin kautta kun en sieltäpäin löytänyt vanhoja/tuttuja kerhoja.


      • Rookie
        Kri kirjoitti:

        Olin muutamana alkuvuotena sekä mukana, että järjestelemässä Pielisen reissua. Silloin järjestelyistä vastasi muistaakseni Joensuussa vaikuttava Pohjois-Karjalan Moottorikerho (PKKM).

        Olen ollut välillä poissa pyöräilykuvioista noin 25 vuotta, kunnes viime kesänä innostuin aiheesta uudelleen.
        Kertokaas minulle, että mikä on Itä-Suomen nykyinen kerhotilanne ja kuka on nykyinen Pielisen reissun järjestäjä? Netin kautta kun en sieltäpäin löytänyt vanhoja/tuttuja kerhoja.

        No, ainakaan itse en ole tietoinen kuin seuraavista kerhoista. Kuka järjestää Pielisen reissun - ei tietoa.

        Joensuun MC-88. Joensuun Penttilässä päämajaansa pitävä kerho. Ei nettisivuja. Ei ole kerhosta paljon kuulunut, kerran olivat sanomalehdessä joku vuosi sitten.

        MC Pogosta lienee kuuluisampi, pääpaikkanaan Ilomantsi, mutta jäseniä luonnollisesti ympäri Suomen. On järjestänyt jo kuudet "Koitere Customit" ja äitienpäivänä on aina perinteinen äitienpäivä-näyttely & äitien kyyditys. Tuntuu hieman aktiivisemmalta kerholta. http://personal.inet.fi/yritys/hassinenky/pogosta/

        Kiteen Moottoripyöräklubi ry. Ei nettisivuja. Samoin Lieksan Moottoripyöräkerho ja Parikkalan Seudun Motoristit ry.


      • 107
        Kri kirjoitti:

        Olin muutamana alkuvuotena sekä mukana, että järjestelemässä Pielisen reissua. Silloin järjestelyistä vastasi muistaakseni Joensuussa vaikuttava Pohjois-Karjalan Moottorikerho (PKKM).

        Olen ollut välillä poissa pyöräilykuvioista noin 25 vuotta, kunnes viime kesänä innostuin aiheesta uudelleen.
        Kertokaas minulle, että mikä on Itä-Suomen nykyinen kerhotilanne ja kuka on nykyinen Pielisen reissun järjestäjä? Netin kautta kun en sieltäpäin löytänyt vanhoja/tuttuja kerhoja.

        Kyllä Pielisen Ympäriajon järjestää edelleen PKn Moottorikerho. Toisena mukana on Guerrilleros MC, joka tarjoaa käsittääkseni paikan "jälkiajoille" eli iltabileet bändeineen ja ohjelmoineen. Gemsun nettisivu: www.gmc-finland.com
        Lisää kerhoja tuolla seudulla: Joensuussa Dirty Side MC ja Nurmeksessa Wolfsborder MC (molemmilta löytyy nettisivut).


      • Kri
        107 kirjoitti:

        Kyllä Pielisen Ympäriajon järjestää edelleen PKn Moottorikerho. Toisena mukana on Guerrilleros MC, joka tarjoaa käsittääkseni paikan "jälkiajoille" eli iltabileet bändeineen ja ohjelmoineen. Gemsun nettisivu: www.gmc-finland.com
        Lisää kerhoja tuolla seudulla: Joensuussa Dirty Side MC ja Nurmeksessa Wolfsborder MC (molemmilta löytyy nettisivut).

        Kun etsiskelin netin kautta Pielisen ajoon liittyvää tietoutta, niin en vahingossakaan törmännyt PKMK:oon. No siitä sitten hiipi epäilys mieleeni, että onko kerhoa enää olemassakaan. Mutta hyvä juttu, että se on vielä elossa ja voimissaan.

        Pitäkäähän lippua korkealla, vielä muutamia vuosia työt häiritsevät harmillisesti harrastustoimintaani. Mutta sitten palaan takaisin syntymäseudulleni (pyöräillen)!

        Hyviä ajopäiviä tulevalle kaudelle kaikille!


      • Arimikko
        Kri kirjoitti:

        Olin muutamana alkuvuotena sekä mukana, että järjestelemässä Pielisen reissua. Silloin järjestelyistä vastasi muistaakseni Joensuussa vaikuttava Pohjois-Karjalan Moottorikerho (PKKM).

        Olen ollut välillä poissa pyöräilykuvioista noin 25 vuotta, kunnes viime kesänä innostuin aiheesta uudelleen.
        Kertokaas minulle, että mikä on Itä-Suomen nykyinen kerhotilanne ja kuka on nykyinen Pielisen reissun järjestäjä? Netin kautta kun en sieltäpäin löytänyt vanhoja/tuttuja kerhoja.

        Pohjois-Karjalassa toimii myös MC-Juuka ja hieman nuorempi tapaus MC-Huhmari Polvijärvellä.
        MC-Huhmari järjestää 02.07 Lomakeskus Huhmarissa motoristihenkisen tapahtuman jossa on tarkoitus kartoittaa motoristien kiinnostusta ko. paikassa myöhempinäkin vuosina ko. ajankohtana järjestettävää tapahtumaa kohtaan.Ohjelmaakin on tarjolla kuin myös huippuhyvä ympäristö tapahtumalle.Molemmilla em. kerhoilla on omat nettisivut.Löytyvät hakukoneella.


      • Jotain tietää
        107 kirjoitti:

        Kyllä Pielisen Ympäriajon järjestää edelleen PKn Moottorikerho. Toisena mukana on Guerrilleros MC, joka tarjoaa käsittääkseni paikan "jälkiajoille" eli iltabileet bändeineen ja ohjelmoineen. Gemsun nettisivu: www.gmc-finland.com
        Lisää kerhoja tuolla seudulla: Joensuussa Dirty Side MC ja Nurmeksessa Wolfsborder MC (molemmilta löytyy nettisivut).

        Nurmeksessa vaikuttava MC-klubi on nimeltään Roadwolf MC, ja se kyllä löytyy netistä.
        Joensuussa vaikuttaa edelleen myös West Siberia MC, jonka sivut ovat avautumaan päin..ja Dirtyside MC tietysti.

        Nämä on ilmeisesti ainoat MC-klubit P-Karjalan alueella, Lieksaan on huhujen mukaan syntymässä jonkinlainen MC kokoonpano.

        Muut porukat, joista osa tosin käyttää MC-kirjainyhdistelmää, eivät käsittääkseni ole siinä mielessä "MC-kerhoja" miten itse sen miellän.

        Ajokelejä odotellen..


      • Biker05
        Arimikko kirjoitti:

        Pohjois-Karjalassa toimii myös MC-Juuka ja hieman nuorempi tapaus MC-Huhmari Polvijärvellä.
        MC-Huhmari järjestää 02.07 Lomakeskus Huhmarissa motoristihenkisen tapahtuman jossa on tarkoitus kartoittaa motoristien kiinnostusta ko. paikassa myöhempinäkin vuosina ko. ajankohtana järjestettävää tapahtumaa kohtaan.Ohjelmaakin on tarjolla kuin myös huippuhyvä ympäristö tapahtumalle.Molemmilla em. kerhoilla on omat nettisivut.Löytyvät hakukoneella.

        Kuten jossain joku mainitsikin, ei MC -tunnus tee mistään porukasta vielä MC -klubia. Jokunen vuosi tämä surullisen kuuluisa "MC" -Juuka nolasi itsensä eräässä MP -tapahtumassa, josta kyllä riitti puheenaihetta ns.oikeissa MC -piireissä. Biker kulttuuri kunniaan, ja MC -tunnukset oikeaan käyttöön!!


      • nhy
        Jotain tietää kirjoitti:

        Nurmeksessa vaikuttava MC-klubi on nimeltään Roadwolf MC, ja se kyllä löytyy netistä.
        Joensuussa vaikuttaa edelleen myös West Siberia MC, jonka sivut ovat avautumaan päin..ja Dirtyside MC tietysti.

        Nämä on ilmeisesti ainoat MC-klubit P-Karjalan alueella, Lieksaan on huhujen mukaan syntymässä jonkinlainen MC kokoonpano.

        Muut porukat, joista osa tosin käyttää MC-kirjainyhdistelmää, eivät käsittääkseni ole siinä mielessä "MC-kerhoja" miten itse sen miellän.

        Ajokelejä odotellen..

        toimii pajati mc


      • nhy
        nhy kirjoitti:

        toimii pajati mc

        Pajari mc


      • biker77
        Biker05 kirjoitti:

        Kuten jossain joku mainitsikin, ei MC -tunnus tee mistään porukasta vielä MC -klubia. Jokunen vuosi tämä surullisen kuuluisa "MC" -Juuka nolasi itsensä eräässä MP -tapahtumassa, josta kyllä riitti puheenaihetta ns.oikeissa MC -piireissä. Biker kulttuuri kunniaan, ja MC -tunnukset oikeaan käyttöön!!

        samaa mieltä! monet kerhot ei tajua mitä MC tarkoittaa!!! muutkin kun että parikymmentä finninaamaa ajamassa peräpuikoilla rinkiä!!!!


      • chopperisti
        Biker05 kirjoitti:

        Kuten jossain joku mainitsikin, ei MC -tunnus tee mistään porukasta vielä MC -klubia. Jokunen vuosi tämä surullisen kuuluisa "MC" -Juuka nolasi itsensä eräässä MP -tapahtumassa, josta kyllä riitti puheenaihetta ns.oikeissa MC -piireissä. Biker kulttuuri kunniaan, ja MC -tunnukset oikeaan käyttöön!!

        Mikähän juttu tuo mc juuka homma on kun on päässyt menemään aivan ohi korvien ja silmien todennäköisesti se jatkuva alkoholin suurkulutus aiheuttaa tällaist....

        mutta tosiaan mitä ne papparaiset on oikein touhunnut "mc" nimellä??


    • Fak Juu(ka)

      MC Juuka. No huh huh. Niiltä pitää viedä MC tunnukset pois.

    • Valtimo(t) poikki

      MC Valtimo seuraavaksi? Buahaha!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      130
      7661
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3673
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1313
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      997
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      995
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      688
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe