Miten nuo varasijat alkavat liikkua? Vasta kunnolla ensi viikolla vai oliko harppaus jo viime viikolla kun liikkui 6 ->2. :( Masentavaa jos jää nyt tuohon. Helsingin Diakiin hain. Ke liikku varasija ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään.
Varasijojen liikkuminen
4
756
Vastaukset
- tyhmäminä
Niin no sinä olet aika onnekas, että liikkui tolla tavalla. Itsellä liikkui yhdellä taaksepäin 3-->4. Laskin että n. 13% pitäisi luopua paikasta, että minä saisin oman. Harmittaaa ja ketuttaa koska olisin voinut hakea Lureaan johon piteet olisi riittäneet....
- Jännittynyt
Mä en ymmärrä tota,että miten voi liikkua varasija taaksepäin?
- Faktaatoja
Ei sinne amk kannata hakea jos ei pääkoppa ei riitä vaatimuksiin. Vain todellinen eliitti pääsee sisään. Amkista tullut viime vuosina sellane "joka pojan käytävä koulu" villitys ja perus jampat luulee pääsevänsä ineen mietitään että oispa siistiä hakea tuonne ja sit haetaa ja ruikutetaan viestipalstoilla kuinka jäi varasijalle 673 mutta oli niin motivoitunut.
Oispa siistiä ryypätä yhteiskunnan varoilla syödä kebabbi ja paskoa paikkoja seuraavat 4.vuotta.
Hain kerran lääkikseen ja pääsin ykkösellä. Alueen silmäilin tasan kerran läpi ja välinpitämättömyyttäni sutaisin yhden raksin väärään ruutuun kaikista. Tottakai. Kyllä ne keillä pää riittää pääsee heti. Uutta kertaa en olisi enää kehdannut hakea tai muutenkaan mitään varasijoja miehuus riittäisi ottamaan vastaan. - Heello
Onko mitään mahiksia päästä Lahteen sairaanhoitajaksi kun oon varasijalla 5?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818