Eli oon15v tyttö ja tykkään yhestä pojasta mutta en uskalla kertoa tälle. Aioin kertoa silloin kun on aikaa mutta en uskalla. Mitä pitäisi tehdä!?!??
Ihastuminen
7
314
Vastaukset
- Bhyure33
Pystytkö puhumaan sille arkisia asioita vai etkö uskalla puhua yhtään? Jos pystyt, niin voit esim. Vihjailla sille että pidät hänestä. Eli ei suoraa kertomista vaan yrität olla lähellä ja kehua sitä. :)
- 15vakne
No voisin täs kertoa millä yksi tyttö sai kiinnitettyä paljon minun huomiota häneen.
1. Hän tuli välillä puhumaan minulle jotakin ihan perus kouluasioita, jota ei kyllä muut tytöt minulle oikeastaan tee.
2. Joskus on käyny kans silleen että hän esim. Ruokajonossa liikkuessa oli kyljessä ihan kiinni kosketuksessa tai joskus bussin penkeillä missä istutaan vastakkain huomasin hänen jalan vähä koskettavan minun jalkaani kun hän piti niitä osittain penkin reunalla ja tilaa olisi kuitenki jaloillekkin siinä ollut. Ja sitten on myös esim. Kengällä hellästi potkinu/liikutellu omaa jalkaani ja samassa yhteydessä kysyny jotakin et "miten menee"
3. Pitkä katsekontakti silmiin kertoessasi jotakin hänelle ja kans vähän hymyilevä ilme.
Ei siis olla tekemisissä keskenään lähes yhtään. Pelkästään koulussa ja koulumatkalla on nämä tapahtunut.
Siinä nyt oli muutama esimerkki millä minun huomion sai kiinnitettyä. Mutta eihän kaikki pojat pidä tuota ihastumisen merkkinä. Varsinkaan minun tapauksessa kun omaan ruman ulkonäön ja kyseinen tyttö on mielestäni tosi kaunis, nii tuntuu enemmän vitsiltä että sellanen kaunis kiva tyttö ihastuisi rumaan aknenaamaan. No piristää päiviä kuitenkin ihan hemmetin paljon kun kiva tyttö katsoo joskus silmiin vähän pidempään, hymyilee tai muuta vastaavaa:)
- poitsutäält
Kato sitä silmiin, kun tapaatte, moikkaa ja hymyile. Siitä se lähtee.
- Apua03
Koska me sitten tavataan?
- pippelihierooperseettäs
sano sille suoraa et tykkään sust
- Tonttu22
läheta nude nii varmana tulee kullia
- wooot
Mene vaan rohkeasti puhumaan sille ihan perus asioista, ja jos se näyttää vähänkään kiinnostuneelta, niin voit jossain vaiheessa pyytää vaikka kahville tai elokuviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915