Huutonet alkoi perseilemään ja näyttää vain pelkkää sinistä tekstiä valkoisen pohjan vasemmassa reunassa, kirjautumaan eikä muutakaan pääse tekemään.
Aluksi luulin että on tullut joka päivitys ja sivu vaatii uuden lisäosan tms. mutta kyse eitodellakaan ole siitä. Eilen toimi vielä mozillalla ihan hyvin...
Jurppii kun olis kauppoja kesken.
Miksi huutonet ei toimi?!
6
261
Vastaukset
- firefoxubuntu
Linuxilla toimii ok.
- crazy-mad-insane
Miksiköhän ei sit mun Ubuntu 18.04:lla toimi? Sivu on aivan perseellään. Ei grafiikoita, ei muotoiluja, tekstit rivitetty vasempaan reunaan allekkain. Toimiiko tuo sinun mielestäsi? Ongelma ei ole selaimesta tai käyttöjärjestelmästä johtuva.
- onpa.köyhää
crazy-mad-insane kirjoitti:
Miksiköhän ei sit mun Ubuntu 18.04:lla toimi? Sivu on aivan perseellään. Ei grafiikoita, ei muotoiluja, tekstit rivitetty vasempaan reunaan allekkain. Toimiiko tuo sinun mielestäsi? Ongelma ei ole selaimesta tai käyttöjärjestelmästä johtuva.
Ei todellakaan, kyllä vika on nyt niilin lähteellä. Harmi, paljonkohan kauppoja menee v***iksi tään takia... Onko ylläpito todellakin noin peukalo p***eessä?!
- vikaa_on
Se on muutama päivä sitten alkanut temppuilemaan.
Nyt vika on pahempi.
Kirjautumaan pääsee mutta mitään muuta ei sitten pääsekään tekemään.
Ylläpito yleensä ilmoittaa huollosta etusivulla jo, nyt ei mitään ilmoitusta, niin että kyllä vika on todellinen. - adblock-plus
Eihän ole klikkailtu adblock plus ohjelmasta liian raakat asetukset? Koeta poistaa se tai joku muu adblockkeri jos sellainen on asennettu ja asentaa blankkoasetuksella ei samalla mikä oli jo käytössä
- lörpö-jörpö
Nyt tuntuu toimivan paremmin kuin aamulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014388Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743641121- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82853- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806