Tosiaan olen 12-vuotias tyttö jolla ei ole kuukautisia alkanut. Epäilen, että minulla on bakteerivaginoosi (en osaa kirjoittaa). Voiko tämä tulehdus estää menkkojen tulemisen? Olen pitkään tässä mietiskellyt milloin omat kuukautiseni alkavat. Tänään, kun leikin veljeni kanssa tuntui kun yhtäkkiä olisin kakannut housuun vetistä kakkaa. Näin ei kuitenkaan ollut. Kun riensin vessaan ja katsoin pikkuhousuihini näin siellä PALJON kirkasta limaa. Päätin ottaa vessapaperia ja pyyhkiä alapäätäni. Otin paperin pois ja koko paperi oli ihan tuossa limassa. Onko lima vaarallista? Estääkö bakteerivaginoosi menkkojen tulon? Laitoin äidilleni viestiä tästä kyseisestä limasta ja äitini kertoi, että kun paljon kirkasta limaa on tullut menkkojen pitäisi alkaa siinä n. 7-32 pv sisällä. (Poikkeuksia toki tapahtuu.) En ole kuitenkaan aivan vakuuttunut äidin sanomisista. Yritin netistä löytää tietoa tästä limasta, mutta löysin liman olevan normaalia joko synnyttäneille naisille sekä seksiä harrastaneille naisille. En ole kuitenkaan kumpikaan noista. Siksi tässä pohdiskelen onko lima normaalia. Entä alkavatko menkkani pian. Painan 46kg, rintani ovat kasvaneet alapäähän tullut karvoja sekä iho on rasvoittunut. Voiko joku vastata!
T:tyttö hädissä!!
LIMAA ALAPÄÄSTÄ!
tytttttö
7
476
Vastaukset
- Mammas_kostee
Laukesit, onneksi olkoon
- Minävaantässähei
Itelläkin oli pari vuotta sitte sama ongelma, mutta menkat alkoi vuosi sen jälkeen. Eli saattaa olla ettei lima kerro mitään menkoista.
- Nimimerkki45i2i2
Sitä sanotaan valkovuodoksi
- MirandaUusi
Valkovuotoo.
Ja ne menkat tulee kun tulee, et ei se valkkiksen paljous kyl merkitse p*skan v*rtaa siihen että me tulis tyylii 7-32p sisällä. Ne alkaa, lun alkavat.
Ei tässä muuta. - fddaddasd
viestissäsi ei käy ilmi onko immenklvo ehjä vielä avatko asiaa enemmän
- Anonyymi
Bakteerivaginoosissa valkovuoto haisee voimakkaasti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058