Kamala kiimainen olo.

Tyttis14

Kiimainen olo ollut kauaaaan. En viitsisi sormittaa itseäni kun tontut näkee.
Eikä viitsisi pannakkaan kun tontut näkee. 😲 Huom==äskeinen tontut näkee osio oli vain huumoria... Olen 14 v tyttö. Mä en kyllä enää kestä....... Help

12

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteli14

No hei jos nussisinkin oikein kunnolla jonkun kundin kaa ja tontut kurkkii ikkunoista ja näkee rajua panoa.....

• sluttyboialex

Voidaan panna vaikka kuinka kovaa esim. tonttujen nähden. ;)

Onks sul jotain somee?

• 568658

Ap on äijä 35v

• poitsutäält

Todellakin! Tytöt ei kirjota tolleen:) Aloittaja kiihottuu ajatuksesta, että joku kuviteltu 14-vuotias muija olisi noin kiimainen.

• Kaikkea somessa ei tarttis välttis uskoa...

; )

• Tytteli14

No kaipa mun on pakko tunnustaa...... Tää oli vähän niinku vitsi.. Ette menneet lankaan, vaikka tämä yksi taisi mennä. ;-)

• Tytteli14

Pahoittelut, taisin itse vähän kiihottua ajatuksesta että joku voisi olla noin kiimainen. Vaikka en nyt mikään 35v äijä olisikaan. Olen oikeasti kylläkin 14v tyttö, joka taitaa aavistuksen olla kiimassa.

• Tonttu22

melkein jäit ilman lahjoja

• sluttyboialex

Voin kuule kiihottaa sua vielä enemmän ;)

• Poikiskesi

ALAXXX?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????;)

• Anonyymi

Tuu snäppää nii voidaan voittaa asia pois

• Anonyymi

Mä voin auttaa voin nuolla tai tulla sormettaa kik kumitu 16v tyttö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2416
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1994
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1841
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1671
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1585
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      118
      1449
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      175
      1179
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1090
    Aihe