Kiimainen olo ollut kauaaaan. En viitsisi sormittaa itseäni kun tontut näkee.
Eikä viitsisi pannakkaan kun tontut näkee. 😲 Huom==äskeinen tontut näkee osio oli vain huumoria... Olen 14 v tyttö. Mä en kyllä enää kestä....... Help
Kamala kiimainen olo.
12
831
Vastaukset
- Tytteli14
No hei jos nussisinkin oikein kunnolla jonkun kundin kaa ja tontut kurkkii ikkunoista ja näkee rajua panoa.....
- sluttyboialex
Voidaan panna vaikka kuinka kovaa esim. tonttujen nähden. ;)
Onks sul jotain somee?
- 568658
Ap on äijä 35v
- poitsutäält
Todellakin! Tytöt ei kirjota tolleen:) Aloittaja kiihottuu ajatuksesta, että joku kuviteltu 14-vuotias muija olisi noin kiimainen.
Kaikkea somessa ei tarttis välttis uskoa...
; )- Tytteli14
No kaipa mun on pakko tunnustaa...... Tää oli vähän niinku vitsi.. Ette menneet lankaan, vaikka tämä yksi taisi mennä. ;-)
- Tytteli14
Pahoittelut, taisin itse vähän kiihottua ajatuksesta että joku voisi olla noin kiimainen. Vaikka en nyt mikään 35v äijä olisikaan. Olen oikeasti kylläkin 14v tyttö, joka taitaa aavistuksen olla kiimassa.
- Tonttu22
melkein jäit ilman lahjoja
- sluttyboialex
Voin kuule kiihottaa sua vielä enemmän ;)
- Poikiskesi
ALAXXX?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????;)
- Anonyymi
Tuu snäppää nii voidaan voittaa asia pois
- Anonyymi
Mä voin auttaa voin nuolla tai tulla sormettaa kik kumitu 16v tyttö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1236374Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816187Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie706108Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1281439- 131279
- 1871118
- 63934