Kiimainen olo ollut kauaaaan. En viitsisi sormittaa itseäni kun tontut näkee.
Eikä viitsisi pannakkaan kun tontut näkee. 😲 Huom==äskeinen tontut näkee osio oli vain huumoria... Olen 14 v tyttö. Mä en kyllä enää kestä....... Help
Kamala kiimainen olo.
11
456
Vastaukset
- Tytteli14
No hei jos nussisinkin oikein kunnolla jonkun kundin kaa ja tontut kurkkii ikkunoista ja näkee rajua panoa.....
- sluttyboialex
Voidaan panna vaikka kuinka kovaa esim. tonttujen nähden. ;)
Onks sul jotain somee?
- 568658
Ap on äijä 35v
- poitsutäält
Todellakin! Tytöt ei kirjota tolleen:) Aloittaja kiihottuu ajatuksesta, että joku kuviteltu 14-vuotias muija olisi noin kiimainen.
Kaikkea somessa ei tarttis välttis uskoa...
; )- Tytteli14
No kaipa mun on pakko tunnustaa...... Tää oli vähän niinku vitsi.. Ette menneet lankaan, vaikka tämä yksi taisi mennä. ;-)
- Tytteli14
Pahoittelut, taisin itse vähän kiihottua ajatuksesta että joku voisi olla noin kiimainen. Vaikka en nyt mikään 35v äijä olisikaan. Olen oikeasti kylläkin 14v tyttö, joka taitaa aavistuksen olla kiimassa.
- Tonttu22
melkein jäit ilman lahjoja
- sluttyboialex
Voin kuule kiihottaa sua vielä enemmän ;)
- Poikiskesi
ALAXXX?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????;)
- Anonyymi
Tuu snäppää nii voidaan voittaa asia pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915