Kiimainen olo ollut kauaaaan. En viitsisi sormittaa itseäni kun tontut näkee.
Eikä viitsisi pannakkaan kun tontut näkee. 😲 Huom==äskeinen tontut näkee osio oli vain huumoria... Olen 14 v tyttö. Mä en kyllä enää kestä....... Help
Kamala kiimainen olo.
12
838
Vastaukset
- Tytteli14
No hei jos nussisinkin oikein kunnolla jonkun kundin kaa ja tontut kurkkii ikkunoista ja näkee rajua panoa.....
- sluttyboialex
Voidaan panna vaikka kuinka kovaa esim. tonttujen nähden. ;)
Onks sul jotain somee?
- 568658
Ap on äijä 35v
- poitsutäält
Todellakin! Tytöt ei kirjota tolleen:) Aloittaja kiihottuu ajatuksesta, että joku kuviteltu 14-vuotias muija olisi noin kiimainen.
Kaikkea somessa ei tarttis välttis uskoa...
; )- Tytteli14
No kaipa mun on pakko tunnustaa...... Tää oli vähän niinku vitsi.. Ette menneet lankaan, vaikka tämä yksi taisi mennä. ;-)
- Tytteli14
Pahoittelut, taisin itse vähän kiihottua ajatuksesta että joku voisi olla noin kiimainen. Vaikka en nyt mikään 35v äijä olisikaan. Olen oikeasti kylläkin 14v tyttö, joka taitaa aavistuksen olla kiimassa.
- Tonttu22
melkein jäit ilman lahjoja
- sluttyboialex
Voin kuule kiihottaa sua vielä enemmän ;)
- Poikiskesi
ALAXXX?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????;)
- Anonyymi
Tuu snäppää nii voidaan voittaa asia pois
- Anonyymi
Mä voin auttaa voin nuolla tai tulla sormettaa kik kumitu 16v tyttö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027