Miten saatais Humppilaan lisää työpaikkoja?
Työpaikkoja Humppilaan
8
190
Vastaukset
- Tip-Off
Eikö sinne niitä ollut tulossa runsaasti sen lentokenttähankkeen mukana?
Mut ei visiin kelvannut... - hohhoijaaa
Yhdessä Enemmän -hanke niitä runsaasti loi. Kunnan rahaa ainakin siihen paljon meni.
- info
Mikäs vuosi tälläinen hanke on ollut toiminnassa? Täällä Humppilassa tiedottaminen kusee.
- infoi
Mikäs se fakiiri oli, joka lupas outletkylän, vai dominon Humppilaan. Saiko hyvät korvaukset? Toinen oli joku Rauta-aika puisto. Oliko sama mies? Ja kiltisti kaikki maksettiin. On meillä ollu rahhaa joskus. Mut tuuli vei.
- rahaakunroskaa
Ei haittaa kun perintöjä tulee kunnan tilille. Kai luottavat että joku taas testamentissa muistaa. Viimeksi tuli yli puoli milliä.
- ogiy
Just joo, ei sellaisia Armas Puolimatkoja enää ole, jotka nyhjäisevät tyhjästä tehtaan. Vaikka nyt on tietokoneet ym. niin ei pystytä luomaan työpaikkoja.
Mutta onhan Humppilassa Suomen Telakone ja Maviteknik, sellaiset isommat työllistäjät.
Sit löytyy Kotipalvi, Kenkämaailma, Fiilis, Lasitorni, Kauppakeskus vanhalla lasitehtaalla ja Sale, joka on väärässä paikassa. Paikka olis ollut kakkostien vieressä. Asiakasvirta olis ollut hyvä. Ja Humppilan asiakkaat olis saanu pitää Sivan.
- kunnanisä
Onhan suoramyyntikauppa niin kauan kun kunta ja yhteiskunta lainaa
- höpöhöpöä
Tuo on väärinkäsitys! Ei pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395514
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253496Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142740- 472428
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631831Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491770- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201586- 281520
- 201516