Ei näköjään Kainuun Sanomat palkkaa ketään hänen tilalleen. Kykenevät hoitamaan Viirretin työt ihan jakamalla hänen tehtävänsä muille työntekijöille. Näinkö Viirret on ollut pelkästään kuluerä lehdelle?
Viirret eläkkeelle
14
358
Vastaukset
- Hyvääsettiä
Viirretin tilalle ei voi palkata ketään, koska ketään yhtä taitavaa ja asioista selvää ottavaa pääkirjoitustoimittajaa ei löydy. Tarvetta varmaan olisi useammankin toimittajan palkkaamiseen, mutta jostain syystä ei palkata. Kainarin lukuarvo nousisi, jos siirtäisivät tään Granqvistin Sotkamosta maakuntalehden vahvuuteen. Jouduttu tilaamaan Sotkamo-lehti, on kaverilla niin mellevät jutut, ettei niitä voi olla lukematta.
- regulaattori
Viirret julisti vain omaa agendaansa ja ei osannut yhtään ottaa huomioon erilaisia näkemyksiä.
Kuvitteli olevansa joku suurikin tietäjä tässä maassa. Vaikka koulutuksen mataluus ja näköalattomuus tekivät hänen kirjoituksistaan naiviia. - Nato
Kouluja Viirret on tietääkseni käynyt. Minä ainakin olen tykännyt hänen jutuistaan, kuin myös tuon mainitun Granqvistin. Niin erityylisiä kuin ovatkin. Viirret kannattaa Natoa, epäilen ettei Granqvist kannata. Sotkamossa sanovat Granqvistia kansantoimittajaksi ja sitä hän onkin.
- Tennauuttaverta
Nyt päästiin irti Viirretistä ja lehdellä menossa lomautuksia , niin nyt on hyvä sauma uudistaa toimittaja kuntaa ja panna Seppo Turunen eläkkeelle . Hänen juttunsa ovat jo monta vuotta olleet ennalta määrättyyn muottiin kirjoitettuja .
- Eieroaentiseen
Eihän eläkkeelle lähtö sitä tarkoita, että jutut lehdestä loppuisivat. Kirjottihan Vasalakin eläkkeeltä pitkään, eihän sitä lehteä lukiessa ees huomannu, että Pekka on eläkkeellä. En tiedä, kirjoittaako yhä. Samoin KotiKajaanissa Simo Hyttinen jatkaa kirjoitteluaan.
- Makkoslovakiasta
Eläkkeellä kai on kohta Sotkamon mies. Muistelen hänen olleen samaan aikaa koulussa Vuokatissa. Menin kouluun ekaluokalle 1961.
- Rinnakkaisluokalla
Makkoslovakiasta kirjoitti:
Eläkkeellä kai on kohta Sotkamon mies. Muistelen hänen olleen samaan aikaa koulussa Vuokatissa. Menin kouluun ekaluokalle 1961.
No ei todellakaan ole. PG on syntynyt 1960. Oltiin samaan aikaan kansalaiskoulussa.
- debiilejäovat
Valtaosa Kainarin toimittajista nykyisinkin sivutuloja hankkivia kainarieläkeläisiä.
- Erkkipappi
Virret kuuluu kirkkoon.
- EntinenKainarinLukija
Kuluerähän erähän Viirret tosiaan oli, kuten koko kyseinen roskajulkaisu likasankojournalismineen muutenkin. Silkkaa ahdasmielistä agendajournalismia jota ei kukaan enää lue, eikä lehti siksi enää kannata, eikä näin myöskään ole varaakaan palkata uutta toimittajaa. Hyvä että yksi törkyjournalisti vähemmän, nähtäväksi jää paraneeko lehden taso vai huononeeko entisestään.
Harmi sinänsä kun kyseessä sentään entinen laatulehti. - journalistiPP
Kymäläisten lähdettyä lehden taso on koko ajan laskenut alaspäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617890- 1334534
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323797- 213158
- 232702
- 292637
- 502336
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932134- 322079