Julkkikset, Ja kanta maahanmuuttoon..

Unelmaa.Rikkautta

Ei julkkikset uskalla ottaa kantaa maahanmuuttoon, Paitsi sitä yhden sortin kantaa. Tero vaara vähän otti kantaa, Ja hänet lähes kivitettiin.. Tuli vaan tämä asia mieleen kun lukee noita oulun tapahtumia...Kumman hiljaa ihmiset alistuneina ja mykkinä kyyhöttää..

16

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulunmatumiehet

      Julkkikset ja päättäjät on nynnyjä, Mamoja ja pelkureita.

    • mamujen.uhrit.ry

      Tavikset kirjoittelee ja puhuu, muut painavat päänsä pensaaseen ja vaikenevat..Suomessa vaietaan suuresta ongelmasta ja ollaan aiheesta mykkiä.

      • Google.Pt-media

        Tämä asia on nyt kaikkien huulilla, Google - Oulun raiskaukset.


    • Fakta.on.Faktaa

      Oulussa on nyt "unelmaa". Käykää piruuttaan lukemassa Oulun palstaa.

      • BussiterroriMatut

        Nyt on sattunut kaksi tapausta joissa Maahanmuuttaja on bussissa hyökännyt kuljettajan kimppuun, Ja yrittänyt suistaa auton tieltä. Mitä sanovat julkkikset ? Eivät mitään mykkiä ovat aina vaan...


      • AnssiPaskakela

        Julkkikset suvakoivat. Pelkureita ovat, Kukaan ei uskalla sanoa mitä mieltä oikeasti ovat.


    • aavikonraiskarit.oy

      Koska taas "meillä on unelma" Marssi ? kannattais varmaan järjestää nyt oulussa ! :0)

      • Nimi.googleen

        Uusin julkkis tässä maassa.. HUSSEIN ABDI NASIR MOVLIDIA.


      • läskipersesuvakki
        Nimi.googleen kirjoitti:

        Uusin julkkis tässä maassa.. HUSSEIN ABDI NASIR MOVLIDIA.

        Ehkäpä vihreiden seuraava puheenjohtaja ?


    • matujen.uhrit.ry

      Tikkurilassa varas puukotti hengenvaarallisesti vartijaa kaulaan veitsellä. No, Arvaa tekijä ? Kyllä vain..

      • ibrahim.shkupolli

        Niin siis tämä,. Google : Tikkurilan Puukotus mv.


    • Turvallisuus.Meni

      Suomi on pian pilattu ja tuhottu näiden tulijoiden toimesta.

    • Mahumetti

      Kyllä pikkulikoillekin on annettava avainnippu, jota heristämällä voi karkottaa raiskariapinalaumat.

      Lisäksi heille on opetettava, että ei saa antaa pelolle valtaa, ja että toistuvat laumaraiskariapinoiden hirmuteot ovat vain yksittäistapauksia.

    • joko.riittää.suvakointi

      Ja Pelkurijulkkikset vaikenevat...Ja taas "suvaitaan". Voi perkele !!

    • vihervegaanisuvakkigay

      Sitten kun suomalaiset tytöt ja naiset on kaikki raiskattu 6 kertaan, Niin sitten ehkä jopa suvakit heräävät.

    • Selvää on että julkkikset eivät uskalla ottaa kantaa maahanmuuttoon. Se on varma että ei kaikki ole maahanmuuton kannattajia. Eivät vaan uskalla, hävetkää !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe