Fuge-lehti mainostaa etusivulla Sevillan ja Cordoban retkiä. Olemme rannikolla joulukuun ja kiinnostaisi ainakin toinen noista käydä. Onko kokemuksia centro Finlandian retkistä? Saako rahoille vastinetta?
Retket Sevillaan ja Cordobaan
11
305
Vastaukset
- SuomiLisää
Suomi retket ovat 40-50% ylihinnoiteltuja ja niistä ovat valmiita maksamaan vain kielitaidottomat umpisuomalaista seuraa kaipaavat. Oikeasti markkinahintaiset jznsainväliset retket saa diis halvemmalla paikallisista toimistoista.
- Kannattamennä
Olettaen tietysti, että puhut espanjaa tai englantia sujuvasti!!!
Kannattaa hieman maksaa saadakseen selostuksen omalla äidinkielellään. Nuo prosentit on hatusta vedettyjä, eivätkä pidä yhtä totuuden kanssa. - Raikki
Minulla on kokemusta sekä noista paikallisten matkatoimistojen että centro Finlandian retkistä. Olimme 6 vuotta sitten semmoisella Sevillan retkellä missä bussissa opas puhui kolmea kieltä. Vaikka puhun sujuvaa englantia en voi olla tyytyväinen matkan antiin. Saatu informaatio oli suorastaan surkea. Myös kaupunkikierros oli hätäisesti hoidettu. Viime keväällä olimme centro Finlandian Sevillan matkalla jonka opasti miesopas suomeksi. Ei voi puhua samana päivänä. Retki oli kerrassaan loistava. Ei kannata aina tuijottaa pelkkää hintaa. Maksat vähän enemmän mutta saat paljon enemmän. Voin suositella ainakin tuota Sevillan retkeä todella vahvasti. Cordoban retkestä ei ole kokemusta
- Feria-alueen-narkkari
Käykää vain Tauskin barissa oluella, tulee halvemmaksi.
- retkeilemään
Feria-alueen-narkkari kirjoitti:
Käykää vain Tauskin barissa oluella, tulee halvemmaksi.
Taitaa olla kyseinen baari edesmennyt?
Paljon on Centron retkien ohella kehuttu myös Ole-kustannuksen retkiä. Nekin ovat suomenkielisiä. - Faktaapeliin
Otetaanpa tähän oikeaa faktaa tuon maksetun mainostajan sijaan. Suomi hinta 75€ ja paikallinen hinta 46€ eli junttilisä 63%.
- KUKAsINULLEmAKSOI
Faktaapeliin kirjoitti:
Otetaanpa tähän oikeaa faktaa tuon maksetun mainostajan sijaan. Suomi hinta 75€ ja paikallinen hinta 46€ eli junttilisä 63%.
ja tietysti suomeksi tulkattuna???
- Jaanabee
KUKAsINULLEmAKSOI kirjoitti:
ja tietysti suomeksi tulkattuna???
Mun mielestä tässä tapauksessa on itse asiassa nimenomaan aika junttimaista ajatella ainoastaan sitä hintaa. Onhan se tietty niinkin, että autostakin voi maksaa 300€ tai vaikka 100000€ ja molemmanhintaisilla varmaan pääsee paikasta a paikkaan b. Vai mitä? Mutta mikäs siinä, kaikilla on omat prioriteettinsä!
- käyttäkäänettiä
Kun jaksaa ja malttaa pikkuisen selvittää, löytyy kohtuu hyvin toimivaa paikallisliikennettä jolla voi toteuttaa monenlaisia retkiä vaikka Gordobaan ja Sevillaan yms., yms., jne. Ko. selvittelyä pystyy tekemään ihan netin kautta suomesta käsin ja varsin heikollakin kielitaidolla.
- Tiinajapentti
Kiitos asiallisista vastauksista! Käyttäkäänettiä:lle: haluamme nimenomaan osallistua opastetulle retkelle, koska jos ne ovat hyvin järjestettyjä ja jos opas on asiantunteva, niin lyhyen päivän aikana saa kohteesta irti paljon paljon enemmän kuin itse hakemalla. Ja nimenomaan ne tärkeimmät asiat. Tottakai joka paikkaan pääsee julkisilla, mutta sitä emme nyt ole tekemässä.
- Selma1234
Olimme pari vuotta sitten Olé-lehden retkellä Cordobassa ja Centro Finlandian retkellä Gibraltarilla. Olé-lehden retkellä sai enemmän rahoille vastinetta, mutta ei Centronkaan retki huono ollut. Toivottavasti tammikuussa jommalla kummalla on retkiä jonnekin, missä ei olla käyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882