Vapaaehtoisesti työtön

Vapehttyötön

Kiinnostaako ketään miestä vapaaehtoisesti työtön mies? En pysty työelämään, joten haaveissa olisi liitto ihanan miehen kanssa, jonka kanssa voisi turvallisesti elää. Vastineeksi taloudellisesta elättämisestä toki pitäisin kodin kunnossa ja ruuat olisi aina valmiina jne. Ja olen vap.eht. työttömyydestä huolimatta hyvännäköinen ja fiksu, en mikään mitätön ressukka.

6

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tej

      Ehkäpä joo, miksi et pysty työelämään?

      • Vapehttyötön

        Se tuntuu henkisesti liian hallisevalta. Työssäkäynti veisi paljon energiaa eikä vapaa-aikaa pystyisi sitten enää elämään samalla tavalla kun seuraava työpäivä on jossain varjostamassa ja odottamassa. Toiset pystyvät siihen ihan hyvin, mutta minä en. Ehkä jotain pientä voisin tehdä joskus ns. ajankuluksi, mutta se ei tod.näk. olisi suuri tulonlähde. En näe tätä ongelmana, koska en elelisi niinkään yhteiskunnan rahoittamana vaan puolison. Tietysti vain jos toinen sellaiseen suostuu. Nyt kun olen sinkkuna (ja varmaan olen vielä joitakin vuosia) niin käyn osa-aikatöissä että pysyy yksin eläessä asiat jotenkin taloudellisesti järjestyksessä, mutta kaipaan toisenlaista elämää. Sellaista, että ei olisi painolastia selässä raahattavana. En tiedä, ymmärtääkö tätä olotilaa, jos sitä ei itse koe. Voi siksi kuulostaa oudolta.


      • tej

        Siis vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä vai missä?


      • vapehttyötön
        tej kirjoitti:

        Siis vaikeuksia sosiaalisessa kanssakäymisessä vai missä?

        Ei. Sosiaalinen kommunikaatio ihan täydellinen. Suurin osa ihmisistä on kyllä rasittavia, mutta tulen heidän kanssa toimeen. 8-16 malli on vaan liian rajoittava minulle.


    • TsäbäG

      No hyi helv... En ikinä vois ottaa tollasta loista vaikka kuin upea tyyppi...

    • matkaajat

      Vapaaehtoisesti työtön ja Jeppuboy ovat ihania homoja, jotka puolustavat miehekkäitä miehiä.
      Näinä aikoina sellainen on harvinaista.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe