Minusta tuntuu että ent pääministeri Aho on Venäjän agentti

Onkomaanpetos

Monet entiset ja nykyiset toimet ovat hyvin outoja Suomen näkökulmasta alkaen YYA allekirjoitusfiaskosta nykyiseen Sperbankin hallituksen jäsenyyteen. Toivottavasti Supo on valveilla. Suurimmat kalat mätänee ensin. Kepu mädättää Suomea edelleen.

18

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KempeleenKessu

Money talks eli raha ratkaisee.

No VL Jämsen hommasi aikoinaan SRK:lle KGB rahaa kaiketi Kekkosen avustuksella. Siis Kepu SRK akseli toimii kuten ennen. Mammona on tärkeimpiä asioita vl-puhujien elämässä. Sillä kerskaillaan ja menestyteologiaa opetetaan.

Ei ole mitään aitoa kristillistä jäljellä. Yhteiskunnan tukia maksimoidaan ja harmaalla alueella keikutaan.

Farisealaisilla on farieusten kohtalo viimeisellä tuomiolla. Ei auta hötötykset kun tietoisesti thhään syntiä synnin päälle.

• rivilesta

"Jämsen hommasi aikoinaan SRK:lle KGB-rahaa...."

Eikös se ollut CIA-rahaa kommunismin vastaista toimintaa varten?

• Vanhanen ja Aho hankkivat Konsulttitoimisto Mc Kinseyn selonteon, miten Suomea tulisi johtaa ja kehittää. Sen jälkeen Suomesta myytiin kaikki päälimmäinen kansan omaisuus, tehtaita yms. ja se maksoi satoja miljoonia yhteensä, ja rulianssi jatkuu, sillä Sipilälläkin on saman konsulttitoimiston ohjeet. Se on myös soten alullepania, kasvotonta kapitalismia, jossa kaikki tuottava myydään ja vähävaraiset pannaan hiljaiseksi.
      Kepu sekä osin Kokoomuskin on näitä rosvoja, jotka putsaavat Suomen. Saa nut nähdä, maksaako Sipilä omistaan Nuorisosäätiön töpit, jonka Hän teki vuotta ennen maksaessaan Kepun velat, kun asettui ehdolle. Hän toimii aina rahan ehdoilla, jopa nostaen sakkojen hintojakin, eikä iste juuri veroja maksa? Vai maksaako Pääministerin hommasta?

• pahuudenlietsojalle

Älä sinä katkera valejuutalainen morkkaa hyviä suomalaisia.

• kaksi.paskakasaa

Kaksi puupäätä, jotka halusivat ihan itse valtion johtoon, eivätkä osanneet hommiaan, vaan piti tilata ulkomailta apuja..

Ulkomaisilta toimijoilta ei ensinkään pitäisi kysyä neuvoja maan sisäisten asioiden hoitoon. Toisekseen ihmisten, joiden kyvyt ja äly ei riitä maan asioiden hoitoon, ei tule sellaisiin tehtäviin hakeutua.

En osaa sanoin kuvailla, kuinka minua raivostuttaa noiden molempien naamat. Onneksi ei usein tarvitse nähdä.

• VL-rules
        pahuudenlietsojalle kirjoitti:

Miten se etninen tausta Sinua kornii???

• pahuudenlietsojalle kirjoitti:

Miten se Sinua kornii? Etkö tiennyt?

• Mikälienee

Mutta eihän Sipilä ole uskovainen. Käsittääkseni kuuluu rauhansanaan, kuuluneeko edes sinne enää. Valitettavasti olen pettynyt kepuu. Kannattaneko enää edes äänestää.

• pelkkä.paskakasa

Minä luulen, että hän on ylikansallisten oligarkkien agentti.

Tätä puoltaa myös hänen saavuttamansa 'meriitit' : Suomen pääministerinä (nousi tyhjästä) ja amerikkalaisten huippuyliopistoissa 'proffana' (merkonomitutkinto, Kannuksen elinkeinoasiamies ennen pääministeriuraansa).

Kansanpetturi ja suuren luokan ahne pyrkyri.

• sdjfklhösjöä

Ei kannata kirjoittaa tälle palstalle.
        Tämä on väärä foorumi,

• ohoo

• suupo

*IP tallennettu*

• vetäkää.tumppuunne

Kiinnostaa yhtä paljon, kuin Vanhasen kalsareiden jarruraidat.

Laittakaahan kuulustelupyyntöä tulemaan, kerron ja syytän, ja se onkin sitten herrojen aika JULKISESTI kertoa oma versionsa asioista :)

• noöpööpöh

Jos Suomen pankissa olisi naapurista - hän voisi olla.

• Runkaus on Simon ja Tervolan kunnissa. Leppääkö pyhähengi siellä?

• ryytimaku

Mikä tai mitä on runkaus? (vai kuka??)

• Aho ei ole pitkäikäinen, jos linja jatkuu.

• lahoaholatvalaho

Täys rosvo ja muutenkin tollo tuo aho aina on ollut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe