Varasija 5

Heellou

Oisko mitään mahiksia päästä Lahteen opiskelemaan saikkariks varasijalta 5?

23

1936

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ononon

On mahiksia. Monet laittaa Lahden vasta toiseksi tai kolmanneksi vaihtoehdoksi, ja jos pääsee muualle, niin voi vapautua paikka. Tsemiä odotteluun!

• mmmjep

Mietin samaa Tampereen kohdalla...(?)

• Jepp

Metropoliaan päässy yli 20 sisää varasijoilta ja sit lahteen ei oo liikkunu ollenkaa.. ärsyttää

• Jepsss

Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
        Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa

• Äähh
        Jepsss kirjoitti:

Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
        Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa

Onko tänään liikkunu?

• Jepsss
        Äähh kirjoitti:

Onko tänään liikkunu?

Eiii oo..

• Jaaa
        Jepsss kirjoitti:

Eiii oo..

Millä varasijalla oot?

• Tulevahoitsu

Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)

• Ääääh
        Tulevahoitsu kirjoitti:

Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)

Outoo että metropoliaan ja turkuun ja muihin kouluihin on liikkunu hyvin nuo varasijat mut sit lahteen ei ollenkaa onkse niin suosittu koulu vai ? 😭

• Stressaa
        Jaaa kirjoitti:

Millä varasijalla oot?

2 varasijal

• Varasijalla
        Stressaa kirjoitti:

2 varasijal

Jäis kyl niin pienestä kiinni!

• Juuuu
        Varasijalla kirjoitti:

Jäis kyl niin pienestä kiinni!

Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!

• Ärsyttäää
        Juuuu kirjoitti:

Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!

En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼

• Juuuu
        Ärsyttäää kirjoitti:

En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼

Joo sama homma😂 menee päivä pilalle ku käy kattoos et mikä tilanne😅

• Äärrgh
        Juuuu kirjoitti:

Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩

• Mmmh
        Äärrgh kirjoitti:

Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩

Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?

• Naaah
        Mmmh kirjoitti:

Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?

Ei oo ainakaa mulla... edelleen 5 😣

• Tulevahoitsu

Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.

• Äääh
        Tulevahoitsu kirjoitti:

Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.

Mulla liikkunu 5—>3 ja uskon et se jää tohon...😭

• Juuuuu

Juu eipä pahemmin liiku nuo varasijat, mutta vastaavat opinnot alkaa toisessa koulussa varmasti🤔

• Asdf1331

Yhteen paikkaan ollut nyt 3 viikkoa 1. Varasijalla. Toisessa paikassa varasijalta 2. Varasijalle 1. Noin viikko sitten eikä ole sekään liikkunut:)

• Uhfyvuvu

Onko kukaan vielä päässy?

• Janedoe

Aisaakeli, tänään liikahti koko ajan 1. varasijalla junnannut paikka Lahteen sisään fyssarin monimuotoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      83
      843
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe