Varasija 5

Oisko mitään mahiksia päästä Lahteen opiskelemaan saikkariks varasijalta 5?
Ilmoita

On mahiksia. Monet laittaa Lahden vasta toiseksi tai kolmanneksi vaihtoehdoksi, ja jos pääsee muualle, niin voi vapautua paikka. Tsemiä odotteluun!
Ilmoita
Mietin samaa Tampereen kohdalla...(?)
Ilmoita
Metropoliaan päässy yli 20 sisää varasijoilta ja sit lahteen ei oo liikkunu ollenkaa.. ärsyttää
16 VASTAUSTA:
Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa
Jepsss kirjoitti:
Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa
Onko tänään liikkunu?
Äähh kirjoitti:
Onko tänään liikkunu?
Eiii oo..
Jepsss kirjoitti:
Eiii oo..
Millä varasijalla oot?
Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)
Tulevahoitsu kirjoitti:
Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)
Outoo että metropoliaan ja turkuun ja muihin kouluihin on liikkunu hyvin nuo varasijat mut sit lahteen ei ollenkaa onkse niin suosittu koulu vai ? 😭
Jaaa kirjoitti:
Millä varasijalla oot?
2 varasijal
Stressaa kirjoitti:
2 varasijal
Jäis kyl niin pienestä kiinni!
Varasijalla kirjoitti:
Jäis kyl niin pienestä kiinni!
Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!
Juuuu kirjoitti:
Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!
En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼
Ärsyttäää kirjoitti:
En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼
Joo sama homma😂 menee päivä pilalle ku käy kattoos et mikä tilanne😅
Juuuu kirjoitti:
Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩
Äärrgh kirjoitti:
Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩
Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?
Mmmh kirjoitti:
Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?
Ei oo ainakaa mulla... edelleen 5 😣
Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.
Tulevahoitsu kirjoitti:
Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.
Mulla liikkunu 5—>3 ja uskon et se jää tohon...😭
+Lisää kommentti
Juu eipä pahemmin liiku nuo varasijat, mutta vastaavat opinnot alkaa toisessa koulussa varmasti🤔
Ilmoita
Yhteen paikkaan ollut nyt 3 viikkoa 1. Varasijalla. Toisessa paikassa varasijalta 2. Varasijalle 1. Noin viikko sitten eikä ole sekään liikkunut:)
Ilmoita
Onko kukaan vielä päässy?
Ilmoita
Aisaakeli, tänään liikahti koko ajan 1. varasijalla junnannut paikka Lahteen sisään fyssarin monimuotoon!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Varasija 5

Oisko mitään mahiksia päästä Lahteen opiskelemaan saikkariks varasijalta 5?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta