Varasija 5

Heellou

Oisko mitään mahiksia päästä Lahteen opiskelemaan saikkariks varasijalta 5?

23

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ononon

      On mahiksia. Monet laittaa Lahden vasta toiseksi tai kolmanneksi vaihtoehdoksi, ja jos pääsee muualle, niin voi vapautua paikka. Tsemiä odotteluun!

    • mmmjep

      Mietin samaa Tampereen kohdalla...(?)

    • Jepp

      Metropoliaan päässy yli 20 sisää varasijoilta ja sit lahteen ei oo liikkunu ollenkaa.. ärsyttää

      • Jepsss

        Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
        Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa


      • Äähh
        Jepsss kirjoitti:

        Juu ei tampereellekkaa oo liikkunu..
        Et tota nii mikäs täs sit ku odotelles vaa

        Onko tänään liikkunu?


      • Jepsss
        Äähh kirjoitti:

        Onko tänään liikkunu?

        Eiii oo..


      • Jaaa
        Jepsss kirjoitti:

        Eiii oo..

        Millä varasijalla oot?


      • Tulevahoitsu

        Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)


      • Ääääh
        Tulevahoitsu kirjoitti:

        Mulla on Lahteen paikka, mutta olen 1. varasijalla Laureaan. Otan tuon Laurean vastaan mikäli saan paikan. :)

        Outoo että metropoliaan ja turkuun ja muihin kouluihin on liikkunu hyvin nuo varasijat mut sit lahteen ei ollenkaa onkse niin suosittu koulu vai ? 😭


      • Stressaa
        Jaaa kirjoitti:

        Millä varasijalla oot?

        2 varasijal


      • Varasijalla
        Stressaa kirjoitti:

        2 varasijal

        Jäis kyl niin pienestä kiinni!


      • Juuuu
        Varasijalla kirjoitti:

        Jäis kyl niin pienestä kiinni!

        Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!


      • Ärsyttäää
        Juuuu kirjoitti:

        Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!

        En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼


      • Juuuu
        Ärsyttäää kirjoitti:

        En oo ees menny enää kattoo ku ärsyttää vaa joka kerta ku käyn kattoo niin katon vasta maanantaina jos jotai on muuttunu😂🤞🏼

        Joo sama homma😂 menee päivä pilalle ku käy kattoos et mikä tilanne😅


      • Äärrgh
        Juuuu kirjoitti:

        Mmm nii-i..vähä stressaa tää vaihe ku ei nytte tiiä mitä täs tapahtuu😬 toivottavasti hyvin kävis!

        Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩


      • Mmmh
        Äärrgh kirjoitti:

        Ei oo varmaa enää mitää toivoa ainakaa mulle 😒 en usko et 5 varasijalt enää ees pääsis 😩

        Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?


      • Naaah
        Mmmh kirjoitti:

        Juu toivo täs rupee menemää itelläki vaikka paikkoja täytetään vielä sinne 18.12 asti🤔 onko kellään liikkunu sijat?

        Ei oo ainakaa mulla... edelleen 5 😣


      • Tulevahoitsu

        Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.


      • Äääh
        Tulevahoitsu kirjoitti:

        Siis ärsyttää ihan sikana, kun oon nyt 1,5 viikkoo ollut yhteen paikkaan 1. varasijalla. Nyt kun kävin kattoo niin oon toiseenkin paikkaan 1. varasijalla, liikkunu 3 ——> 1. Yhen paikan oon ehdollsena vastaanottanut, mutta häiritsee jos noi muut jää tollasesta kiinni.

        Mulla liikkunu 5—>3 ja uskon et se jää tohon...😭


    • Juuuuu

      Juu eipä pahemmin liiku nuo varasijat, mutta vastaavat opinnot alkaa toisessa koulussa varmasti🤔

    • Asdf1331

      Yhteen paikkaan ollut nyt 3 viikkoa 1. Varasijalla. Toisessa paikassa varasijalta 2. Varasijalle 1. Noin viikko sitten eikä ole sekään liikkunut:)

    • Uhfyvuvu

      Onko kukaan vielä päässy?

    • Janedoe

      Aisaakeli, tänään liikahti koko ajan 1. varasijalla junnannut paikka Lahteen sisään fyssarin monimuotoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe