koiranpaskat ärsyttää

paskoihinkyllästynyt

Tulkaa keskustelemaan FB sivustolle koiranpaskat ärsyttää
Miten tulisi toimia laiskojen koiranomistajien kanssa ym.

14

122

Vastaukset

• Koiran paska maatuu.
    Itseä ärsyttää roskat, tupakantumpit ja purukumit.

• Kannattaa jutella lääkärillekkin,heil voi olla vinkkejä,miten selviät arjesta.Ja pääset eroon elämää haittaavasta pakkomielteestä,jos siitä on kyse.

On paljon ihmisiä joita ärsyttää,kakat,roskat,tumpit,juopot,narkit,eläkeläiset,lapset,autot,pyörät,mopoautot,mopot,juoksijat,käveijät,kissat,koirat,linnut,hyttyset yms.
    Parasta on siis saada ongelmaan nopeasti apua,ennenkun se alkaa hallita liiaksi elämää.
    Onhan se jo liikaa, jos elämä kuluu haaskuun kytätessä ja miettiessä joitskin noista asioista.Lääkärin kautta saa varmasti apua,ettei siihen tule pakkomielle,josta kärsii lopunikää.Stressaaminen tuollasista ei oo terveydelle hyväksi.

• Koira saa paskantaa hoitamattomalle alueelle eli alueelle josta ei leikata nurmikkoa missä on korkeampaa ruohikkoa.

• nimim Näin, annatko viitteen kyseiseen lainkohtaan kiitos.

Plus, moni muukin kusipäinen asia on laillista. Muutama vuosi sitten sammuneen ihmisen raiskaaminen oli laillista.

• Kakit kuuluis ketätä hoidetuilta alueilta,mut kaikki ei siihen vaan pysty.
    Koiria ei saa pitää irti ilman maanomistajan lupaa,paitsi koirapuistossa,mut kaikki ei sitäkään tajua.

Lemmikkien hoito,ja lakien mukainen pito ei suju kaikilta.Sellaisten ihmisten ei pitäis ottaa mitään eläintä.Diitä kannattaa ohimennen mainitakkin.
    He mustamaalaavat teoillaan muidenkin koiran omistajien maineen.Ja heidän vuoksi on ihmisten ja koirien kimppuun hylkkäyksiä,kun eivät hoida koiriaan lakien mukaan.

• Naapurilla on koira. Käyn aina paskalla hänen pihallaan. Paskani maatuu, joten ketäs se haittaa.

• Ei kai haittaakkaan.Mutta kalliiksi tulee,jos jäisit kiinni touhuistasi.Kotirauhanrikkominen,itsensä paljastelu, ja varmasti muitakin syytöksiä.Suurin rangaistus,kun teko tulee naapurien tietoon,voi sitä supinaa ja tuijotusta.

• Aletaan kaikki paskaamaan kaduille! Se on vain lannoitetta luonnolle!

• Miksi?
      Minä kerään koirani kakat,ei se ole vakkeaa.Enkä lähtis jonkun laiskan ja välinpitämättömän ihmisen vuoksi ulostelemaaan kaduille.Järjetön koko ajatuksesi.
      Meinaatko sessiosi jälkeen kerätä,vai jättää jälkeesi? Onko kiva,jos sukulaiset,naapurit ja työkaveritkin touhun näkee tai siitä kuulee.Tai no ehkä olet työtön sitten.Ja tuttujesi silmissä jo itses nolannut,jos tuollaisia touhuja harrastat.

• Huolestuttavaa kirjoitti:

Miksi?
      Minä kerään koirani kakat,ei se ole vakkeaa.Enkä lähtis jonkun laiskan ja välinpitämättömän ihmisen vuoksi ulostelemaaan kaduille.Järjetön koko ajatuksesi.
      Meinaatko sessiosi jälkeen kerätä,vai jättää jälkeesi? Onko kiva,jos sukulaiset,naapurit ja työkaveritkin touhun näkee tai siitä kuulee.Tai no ehkä olet työtön sitten.Ja tuttujesi silmissä jo itses nolannut,jos tuollaisia touhuja harrastat.

Toimin täsmälleen samalla logiikalla kuin nämä koirafanaatikot, jotka kirkkain silmin väittävät että koiranpaska kadulla on kiva juttu.

• Missä ne niin väittää?

Asia on täysin eri.Koiraa tai sen omistajaa ei tuomita itsensä paljastelusta.

• ikinäkuullukkaan kirjoitti:

Missä ne niin väittää?

Asia on täysin eri.Koiraa tai sen omistajaa ei tuomita itsensä paljastelusta.

Palstan yksi vakiohokema on, että keräämättömät koiranpaskat ovat "vain lannoitetta luonnolle" ja toinen, ettei niitä huomaa kuin jos oikein etsimällä etsii ja onko niitä pakko haistella jne.

Anteeksi, minun pitää nyt mennä kadulle koska minulla on paskahätä.

• Huolestuttavaa kirjoitti:

Miksi?

Nimim huolestuttavaa, kuule se työyyömyys voi osua kelle vain ja todennäköisyys kasvaa siellä alemmisa sosiaaliluokissa, joihin taidat itse kuulua.

• Kyllä koiranomistajien keskinäinen kuri on tärkeää. Ystävällinen keskustelu voi auttaa jopa paremmin kuin rähjääminen.

Meidän lähipuistojen suurin ongelma on kuitenkin tupakan tumpit ja siihen ei oikein näytä auttavan mikään. Ikävää, tumpit aiheuttaa oikeasti enemmän haittaa luonnolle kuin koiran paska, vaikka ei paska kuulu puistoon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.