Torremolinos nykyään?

PerttiMo

Taitaa olla 35 vuotta edellisestä Torren reissusta. Silloin oli viinanhuuruinen viikko. Nyt etsin maisemia, ihmisiä ja rauhaakin naputella kirjoituksia. Millainen paikka Nykyään? Naapuri kävi 3 v sitten ja sanoi brittinuorison valloittaneen paikkakunnan, meno kuulemma melko hurjaa. Pitäisikö unohtaa Torremolinos ?

7

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläUnohda

Meno rauhoittunut huomattavasti niistä viinanhuuruisista ajoistasi.
      Nuorison bilemesta taitaa olla viikonloppuisin Benalmadenan huvipursisataman lukuisat diskot.
      Ympäristöäkin on siistitty huomattavasti noista 35 vuoden takaisista ajoista.

• PerttiMo

No mistä saa halpaa viinaa Espanjassa? Kuppi kuitenkin maistuu.

• OlikoHauskaProvo

Jospa vaikka kaupasta ostaisit.

• 10xreissua_vuodessa

Kovin rauhalliselta vaikuttaa ainakin tällä hetkellä. Kissoja paljon ja koiranpaskaa joka puolella. Aika edullinen paikka mun mielestä.

• Rolle101

Torre hiljentynyt ainakin siitä kun itse olin ensimmäistä kertaa vuonna -1979.Olen senkin jälkeen käynyt monta kertaa.Ei ole entisen veroinen.Keskusta on "pilattu" kun siitä tehtiin kävelykatu.Muutenkin tuntunut siltä että ei ole enää kuin homobileitä ja kulkueita.Jotenkin tuntuu siltä että ei ole entisen veroinen.

• 10xreissua_vuodessa

Itse asiassa huomasin saman, en tiennyt Torren olevan näin sateekaarijengin suosiossa.

• la_no_dddpna

Vieläkö naistenNaurattaja mesoo,eikö päässyt uuteen avioliittoonkin) puhalsi hillot ensin sairaalta naiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe