Taitaa olla 35 vuotta edellisestä Torren reissusta. Silloin oli viinanhuuruinen viikko. Nyt etsin maisemia, ihmisiä ja rauhaakin naputella kirjoituksia. Millainen paikka Nykyään? Naapuri kävi 3 v sitten ja sanoi brittinuorison valloittaneen paikkakunnan, meno kuulemma melko hurjaa. Pitäisikö unohtaa Torremolinos ?
Vastaukset 7
- ÄläUnohda
Meno rauhoittunut huomattavasti niistä viinanhuuruisista ajoistasi.
Nuorison bilemesta taitaa olla viikonloppuisin Benalmadenan huvipursisataman lukuisat diskot.
Ympäristöäkin on siistitty huomattavasti noista 35 vuoden takaisista ajoista. - PerttiMo
No mistä saa halpaa viinaa Espanjassa? Kuppi kuitenkin maistuu.
- OlikoHauskaProvo
Jospa vaikka kaupasta ostaisit.
- 10xreissua_vuodessa
Kovin rauhalliselta vaikuttaa ainakin tällä hetkellä. Kissoja paljon ja koiranpaskaa joka puolella. Aika edullinen paikka mun mielestä.
- Rolle101
Torre hiljentynyt ainakin siitä kun itse olin ensimmäistä kertaa vuonna -1979.Olen senkin jälkeen käynyt monta kertaa.Ei ole entisen veroinen.Keskusta on "pilattu" kun siitä tehtiin kävelykatu.Muutenkin tuntunut siltä että ei ole enää kuin homobileitä ja kulkueita.Jotenkin tuntuu siltä että ei ole entisen veroinen.
- 10xreissua_vuodessa
Itse asiassa huomasin saman, en tiennyt Torren olevan näin sateekaarijengin suosiossa.
- la_no_dddpna
Vieläkö naistenNaurattaja mesoo,eikö päässyt uuteen avioliittoonkin) puhalsi hillot ensin sairaalta naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921108Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää229856Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73836- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien72693Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34612- 51565
- 41560
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535