Taitaa olla 35 vuotta edellisestä Torren reissusta. Silloin oli viinanhuuruinen viikko. Nyt etsin maisemia, ihmisiä ja rauhaakin naputella kirjoituksia. Millainen paikka Nykyään? Naapuri kävi 3 v sitten ja sanoi brittinuorison valloittaneen paikkakunnan, meno kuulemma melko hurjaa. Pitäisikö unohtaa Torremolinos ?
Torremolinos nykyään?
7
229
Vastaukset
- ÄläUnohda
Meno rauhoittunut huomattavasti niistä viinanhuuruisista ajoistasi.
Nuorison bilemesta taitaa olla viikonloppuisin Benalmadenan huvipursisataman lukuisat diskot.
Ympäristöäkin on siistitty huomattavasti noista 35 vuoden takaisista ajoista. - PerttiMo
No mistä saa halpaa viinaa Espanjassa? Kuppi kuitenkin maistuu.
- OlikoHauskaProvo
Jospa vaikka kaupasta ostaisit.
- 10xreissua_vuodessa
Kovin rauhalliselta vaikuttaa ainakin tällä hetkellä. Kissoja paljon ja koiranpaskaa joka puolella. Aika edullinen paikka mun mielestä.
- Rolle101
Torre hiljentynyt ainakin siitä kun itse olin ensimmäistä kertaa vuonna -1979.Olen senkin jälkeen käynyt monta kertaa.Ei ole entisen veroinen.Keskusta on "pilattu" kun siitä tehtiin kävelykatu.Muutenkin tuntunut siltä että ei ole enää kuin homobileitä ja kulkueita.Jotenkin tuntuu siltä että ei ole entisen veroinen.
- 10xreissua_vuodessa
Itse asiassa huomasin saman, en tiennyt Torren olevan näin sateekaarijengin suosiossa.
- la_no_dddpna
Vieläkö naistenNaurattaja mesoo,eikö päässyt uuteen avioliittoonkin) puhalsi hillot ensin sairaalta naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882