Torremolinos nykyään?

PerttiMo

Taitaa olla 35 vuotta edellisestä Torren reissusta. Silloin oli viinanhuuruinen viikko. Nyt etsin maisemia, ihmisiä ja rauhaakin naputella kirjoituksia. Millainen paikka Nykyään? Naapuri kävi 3 v sitten ja sanoi brittinuorison valloittaneen paikkakunnan, meno kuulemma melko hurjaa. Pitäisikö unohtaa Torremolinos ?

7

325

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläUnohda

Meno rauhoittunut huomattavasti niistä viinanhuuruisista ajoistasi.
      Nuorison bilemesta taitaa olla viikonloppuisin Benalmadenan huvipursisataman lukuisat diskot.
      Ympäristöäkin on siistitty huomattavasti noista 35 vuoden takaisista ajoista.

• PerttiMo

No mistä saa halpaa viinaa Espanjassa? Kuppi kuitenkin maistuu.

• OlikoHauskaProvo

Jospa vaikka kaupasta ostaisit.

• 10xreissua_vuodessa

Kovin rauhalliselta vaikuttaa ainakin tällä hetkellä. Kissoja paljon ja koiranpaskaa joka puolella. Aika edullinen paikka mun mielestä.

• Rolle101

Torre hiljentynyt ainakin siitä kun itse olin ensimmäistä kertaa vuonna -1979.Olen senkin jälkeen käynyt monta kertaa.Ei ole entisen veroinen.Keskusta on "pilattu" kun siitä tehtiin kävelykatu.Muutenkin tuntunut siltä että ei ole enää kuin homobileitä ja kulkueita.Jotenkin tuntuu siltä että ei ole entisen veroinen.

• 10xreissua_vuodessa

Itse asiassa huomasin saman, en tiennyt Torren olevan näin sateekaarijengin suosiossa.

• la_no_dddpna

Vieläkö naistenNaurattaja mesoo,eikö päässyt uuteen avioliittoonkin) puhalsi hillot ensin sairaalta naiselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      92
      1108
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      229
      856
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      73
      836
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      734
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      72
      693
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      612
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      51
      565
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      41
      560
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      557
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      535
    Aihe