ylläpito urheasti jaksaa pitää tätä palstaa. Kannattaako tätä palstaa tosiaa ylläpitää tuon yksinpuhujan vuoksi: Peelo, rinsa, rinsa-potaatti, taigina-manne, vogue-sauna ...jne sanoista on helppo tunnistaa tämä palstan häirikkö.
Hän puhuu täällä yksinään ja kuten huomaatte suurin osa viesteistä on jouduttu poistamaan.
Voisiko ylläpito vastata? Tai yleensä pitää palstaa siistinä?
Raskasta on koko ajan ilmoittaa nettipoliisillekin.
Miksi tämän palstan
8
632
Vastaukset
- väsyttääkö
Ihmettelen ettei palstahäirikkö ole vastannut tyypillisellä vakiovastuksellaan. Hän taisi mennä lepämään hetkeksi. Onhan tämän palstan vaki-höpöttäminen yllättävän raskasta. Töihinkään ei ennätä kun aamusta lähtien pitää ruveta kirjoittelemaan vale.petsko, rinsapotaatti, peelo, vogue ...jne höpinöitä.
- Anonyymi
Minäkin ihmettelen suuresti, miten tuo epäasiallinen ja rivo kirjoittelu sallitaan niin avoimesti tällä palstalla. Sama touhu jatkuu vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Ja asialliset kommentit tästä häiriköstä poistetaan, todennäköisesti
nämäkin. Missäköhän lienee syy. Yksi häirikkö
on tuhonnut koko palstan keskustelut ja järkevien mielipiteiden vaihdon. - Anonyymi
Tämän forumin "ylläpitäjä" ei ymmärrä moderoinnista tuon taivaallista. Henkilökohtaiset mielipiteet ei saa vaikuttaa siihen mitä sallitaan ja mitä ei. Selvät ylilyönnit toki tulee poistaa
- Anonyymi
Olisiko aiheellista Romano Forumin ottaa yhteyttä ylläpitoon häiriköinnin lopettamiseksi ja häirikön
henkilöllisyyden selvittämiseksi. Nuo viestit menevät monesti kunnianlokkauksen puolelle. Ja ajatelkaapa, miten tämä henkilö on solvannut myös vanhoja.- Anonyymi
Romanit osaavat myös "kunnioittaa" vanhuksia, ainakin valkolaisia. Olisiko tässä suurempi syy närkästyä.
- Anonyymi
Tuskin romanit tänne edes kirjoittavat, toivottavasti eivät myöskään lue. Vääräleukaisen kantaväestön irvailunimimerkkejä ja juttuja...hoh hoijaa.
- Anonyymi
Poliisia tuskin jaksaa asia kiinnostaa, turhaan sinne olette yhteydessä
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621