Voisitteko kertoa hyviä neitokakadun kesyttämismenetelmiä. Pari paivää sitten sain kyseisen linnun, olen antanut sen olla vapaasti huoneessani ja olen muutenkin yrittänyt kesyttää sitä mutta tähän mennessä en ole onnistunut, kun yritän koskeettaa sitä sormellani se vain puhisee ja yrittää purra, en tiedä miten saisin sen kesytettyä. esim. Murojen avulla olen yrittänyt saada sitä kesyyntymään. Muroja se kyllä kädestäni syö, mutta ei muuta... Olisin kiitollinen jos saisin edes yhden vastauksen.
Neitokakadun kesyttäminen
2
852
Vastaukset
- -M-
Esimerkiksi täällä löytyy keskustelua aiheesta, ja hakutoiminnolla löytyy lisääkin:
http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=711&highlight=kesytt%E4minen - ELÄIN HULLUT OY
ÄLÄ KOSKE SIIHEN!!!!!ÄLÄ PÄÄSTÄ SITÄ ULOS ENNENKÖ SE ON KESY!!!! EN OLE TYHMEMPÄÄ KUULLUT!!
TOTTAKAI SE SÄHISEE KUN SITÄ PELOTTAA!!!!!
ONKO SE YKSIN? SINUN OLISI PITÄNYT LUKEA ENNEMMIN KUN OTAT!MULLA ON 2 UNDUA JA 2 NEITOA.MÄ OON OLLU SYNTYMÄSTÄ ASTI LINTUJEN SEURASSA!!! OLETKOHAN IHAN VAAN VINKUNUT:MÄÄ HALUN LINNUN MÄÄ HALUN LINNUN!!
EIIIIIIII!!!! SE EI TULE IKINÄ KESYKSI KUN SE TIETÄÄ ETTÄ OLET VAARALLINEN. 1 SÄÄNTÖ,ÄLÄ KOSKE.PUHU RAUHASSA.2 KOITA SYÖTTÄÄ SILLE JOTAIN.JOS SE OTTAA KEHU SITÄ(OLEN ELÄIN SUEJELIA OLEN HERKKÄ SUUTTUMAAN JOS JOKU ONTOMMONEN)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045