KATSELTAVAA HUOMENNA.

arvo.e

Linnan juhlat pukuloistossaan. Meillä taviksilla ainoastaan katselun paikka. Kuka 6.12 kaunein - näyttävimmin pukeutunut?

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallisesti

      Tämä tavis aloitti jo itsenäisyyden juhlimisen! Haudoilla käyty jo illalla ja jotakin herkkua huomiselle päivälle jo tekemässä; pikkunaposteltavaa, punajuurisoppaa ( 0,55 eur/annos) ja herkkujäädykettä.

    • evvvk

      Sdp:n puheet ovat alkaneet vaalikuumeessa liikkua, joten kerrataanpa tähän ketjuun keskeiset kohdat SDP:n Maahanmuuttotyöryhmän muistiosta 27.5.2018, otsikoitu Vaalitavoitteet kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Ettei tule vaalien jälkeen äänestäjille yllätyksenä #vaalilupausSDP




      "Muiden kuin vakaviin rikoksiin syyllistyneiden henkilöiden maasta poistamiset jäädytetään kunnes valtioneuvoston nimeämä riippumaton taho on arvioinut heidän tapauksensa uudelleen" #vaalilupausSDP




      "Rikoksia tehneille ulkomaalaisille henkilöille avataan mahdollisuus hakea oleskelulupa muulla perusteella, esimerkiksi työntekijöinä" #vaalilupausSDP




      Hallitus jäädyttää muiden kuin vakavasta rikoksesta tuomittujen ulkomaalaisten maasta poistamiset. Hallitus nimittää n henkilöä tutustumaan konsultteina jokaiseen tapaukseen. Tarvittaessa maahanmuuttovirasta ryhtyy kielteisen päätöksen muuttamiseen itseoikaisuna #vaalilupausSDP

      • Anteeksi.vaan

        Eksyitkö aiheesta vai etkö huomannu mistä aloitus.



    • Bengalitikku

      Linnanjuhlat on must. Rouva presidentin iltapuku kiinnostaa materiaalin vuoksi ja voi olla, että ympäristö innottaa pukusunnittelijoita.
      Onhan se jonkinmoinen eturivin designereiden työnäytös.
      Rintalan iltapuvuista olen tykännyt.

      • divinysel

        Mistä materiaalista presidentin vaatteet on valmistettu? Ovatko alusvaatteet sama materiaalia?


    • Ei-mikään-ahmatti

      Täytekakun hommasin.
      En linnan juhlien vuoksi, en edes katso, vaan on pyhä keskellä viikkoa.
      Illalla huomenen saattaa olla, että kakusta on pohjalevy jäljellä.
      Ehkä jätän vähän perjantaiksi. Se ei ole iso kakku, ehkä 6-8 hengen, eli yhden raavaan hengen.
      Saattaa olla, että syön pari juustovoileipää lisukkeeksi.

      • Hallaahon.äänestäjä44

        panetko tahmaa päälle vai et

        olisiko hyvä idea jättää jopa lauantaiksi vähäsen
        ainakin pohjalevy

        ostitko kakun muuten ihan kondiittorilta vai vain Prismasta
        mitä hyvää siihen on pursotettu
        onko strösseliäkin ja
        onko vielä mansikoilla peitelty entä banaania
        tai karkkeja jopa


      • Ei-mikään-ahmatti
        Hallaahon.äänestäjä44 kirjoitti:

        panetko tahmaa päälle vai et

        olisiko hyvä idea jättää jopa lauantaiksi vähäsen
        ainakin pohjalevy

        ostitko kakun muuten ihan kondiittorilta vai vain Prismasta
        mitä hyvää siihen on pursotettu
        onko strösseliäkin ja
        onko vielä mansikoilla peitelty entä banaania
        tai karkkeja jopa

        Tilasin arkiselta "keittiö-leipurilta", suomalaiset naiset ovat kondiittoreita,
        olen niin mukava, että minulle tuodaan vaikka juusto taivaalta, eräs rouva kutoo villasukat,
        toinen esim leipoo, kolmas toimittaa kokkauksia silloin tällöin...jne


      • Ei-mikään-ahmatti
        Ei-mikään-ahmatti kirjoitti:

        Tilasin arkiselta "keittiö-leipurilta", suomalaiset naiset ovat kondiittoreita,
        olen niin mukava, että minulle tuodaan vaikka juusto taivaalta, eräs rouva kutoo villasukat,
        toinen esim leipoo, kolmas toimittaa kokkauksia silloin tällöin...jne

        Niin, kakku on kermavaahtokuorrutettu, kelmutettu, en tiedä vähääkään mitä se sisältää?


    • flegmaatti

      Eipä kiinnosta tippaakaan! Yleensä järkevänä pitämäni vaimoni tuijottaa tuota mielestäni yksitoikkoista rituaalia alusta loppuun.
      Olen yrittänyt osallistua tuijottamiseen mutta en näe vähäisintäkään syytä siihen.

    • ei_järkeä

      Uskotteko todella, että linnaan kutsutut ovat jotenkin erityisen ansioituneita tai taitavia tai osaavia tms.? Ja että kutsumattomat ovat vain taviksia? Linnassa ei todellakaan juhli eliitti, jokunen osaava toki joukossa. Loput laskelmoivia pyrkyreitä, joilla ei mitään annettavaa, mielenkiinnon kohteena vain oma napa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe