Olen kyllästynyt nykyiseen helppoon työhöni. Haluaisin tehda jotain vaikeampaa kuten 3D-ohjelmointia, jota tein nuorempana harrastusmielessä. Missä sitä pääsisi tekemään paitsi pelifirmoissa, jotka kelpuuttavat vain kovimmat osaajat eli ei mua :(
3D-koodausta
3d3d3d3d
2
183
Vastaukset
- junnukoodari
Tee vaikka omia projekteja, joilla saa näyttöä osaamisesta. Tee vaikka 3D-animaatio. Vie tuollainen näytille taidemuseoon ja jätä yhteystietosi näkyville. Eiköhän kiinnostusta synny. Oletko miettinyt omaa yritystä?
- trollerson
Ala taas tekemään sitä harrastusmielessä.
Siitä saat taitoa ja osaamista ja ehkä löytyy sitten työkin jonkun ajan kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27826781
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?472265- 1991586
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1501508- 301248
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien301060- 122998
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex84831Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82786