Mitä haluaisit tehdä kaivattusi kanssa jos tapaisitte. Kävely? Elokuviin? Soutelemaan järvelle?
Mitä haluaisit tehdä kaivattusi kanssa jos tapaisitte?
45
1097
Vastaukset
- aamiaisnainen
Kävelylle. Elokuviin. Soutelemaan sängylle. Joskus paremmalla säällä sitten.
- Tiedoksietukäteen
Pitää hellästi kädestä kiinni
- tuoontärkeintä
Ihana viesti.
- voitaisvaikka
mennä koklaa avantouintia ja saunoa eri saunoissa.
- Helläkäsi
Ihan mitä vaan, vaikka itikoiden syöttinä!
Kiikaroida tähtiä😉
- kiikaroimmeelokuvia
Elokuvissakin voisi kiikaroida "tähtiä" pienen hampurilaistuokion jälkeenkin.
- mukava_ilta
Soutelut on nyt tällä erää soudeltu kun järvet jäässä mutta teatteri- tai tanssi-ilta olisivat mielestäni viihdyttäviä.
- EnTahvo
Hyh. Hyh. Antero ei tykkää.
- hajuvoiestää
Presidentinlinnaan kävelyllä ja sanomaan presidentille ja hänen vaimolleen: hitto teillä on huot deodorantit, haisetti kumpikin pkalla :D
... kiitos kutsusta, mutta tästä hajuesteen takia olen esteellinen, katsos astmat ja allergiat.... - Hkkhkl
Tehtäis liiketoimintasuunnitelma. Minä tekisin aterian. Varattaisiin aika DanskeBankiin. Käytäisiin ajelulla vaikka äitiäni tapaamassa jossa rutistettaisiin häneltä valtakirja. Pötköteltäisiin sängyllä vaatteet päällä. Pimeän tultua ehkä otettais vaatteet pois. Aamulla hän kenties halutessaan saisi suihinoton.
Tämä kaikki mutta ei tässä järjestyksessä.
Tilanteen mukaan soveltaen. - Vastausmieheltä
Tekisin, mitä hän haluaisi.
- eitarvitsemuuta
Parhaat treffit mulla on ollu abc:llä kahvia juoden ja kädestä pitäen toisen sormilla leikkien. Joku tuollainen kävisi, mut ei tarvitse edes abc:lle mennä kahville :)
Ei sillä paikalla niin ole väliä, eikä sillä mitä tekee. Seura se on mikä tekee ne parhaat treffit. Ei mitään hälyä tms. Jossain kahdestaan, jutellen. Muuta en nyt häneltä kaipaa. Yksi kunnon keskustelu, vähintään lopun tälle jos ei enempää.
- Näintehdään
Juurikin noin👌
- Tehdäänniinsitten
Millon jutellaan kahdestaan?
- mitenolisi
Ettekö te siellä töissä pysty ikinä pitämään kaksinkeskistä tuokiota?
- mitenolisi
Kahviakiitos kirjoitti:
Ei kuulu nämä jutut töihin.
Työkaveristasihan sinä puhut. Pitäkää sitten yhteinen lounastauko, se on työntekijöiden omaa aikaa.
- Uskoisitjo
Ei ole mitään olemassa. Et ole sellainen nainen johon voisin ihastua.
- sitkeäsydänjossaintäällä
Ois vaan mukava kun olisi se entinen kahdenkeskinen yhteys. Se riittäisi.
<3
Levollista yötä.- sydän.edelleen
Tuota minäkin haluaisin. Halunnut jo pitkään.
- sitkeäsydänjossaintäällä
Se on haastavaa täällä murheellisten laulujen maassa. Taitaa voimat loppua ennenkuin yhteys löytyy...
- sydän.edelleen
Toivottavasti ei lopu. Haastavaahan se on, mutta hyvien asioiden takia jotain kestänkin.
- huononnilkankanssajoo
Jonnekin tyttöporukan kanssa seikkailemaan metsikköön, luulisin että pitäisivät minusta sitten huolta, kun todellakin on nilkka aika huono, ollut jo kauan aikaa...
- reppariinottavat
Reppuselkään ottavat tyttöset hänet, lepuutat nilkkaasi siinä sitten seikkaillessa
- hiljainenpaikka
Jos noista pitäisi valita niin kävely jossain rauhallisessa paikassa. Liikenteen melu stressaa.
- mitenvainmieshaluaa
Kyllä ihan kävely ulkona riittäisi ja viellä, kun saisin kädestä pitää kiinni <3
- rakastansinua
Niin kovasti paljon on tehty ja puhuttu, että haluis vain olla hiljaa lähellä. Kattoo ja koskettaa. Rakastaa.
- näinoiskiva
Syödä kahdestaan, sitten vähän taas totutella olemaan yhdessä, sitten sellainen sessio että oksat pois.
- IhanastiSinulle
Suudella, sormettaa ja nuoleskella alakertaa, rakastella rajusti ja hellästi. Pelkkää seksiä, en kaipaa mitään muuta. Olen niin puutteessa että ei ole toisinaan, nyt kelpaa ihan kuka nainen vaan. Vaatimuksesta voin käyttää kondomia. Voin 2. Tai 3. Kertaa heti uudestaan, taukoja ei tarvi.
- huonoviestitosiaan
Ihanasti Sinulle ja kuka nainen vaan kelpaa, seksistä vaan puhe. Ei tämä ainakaan tunteistasi mitään kerro.
- Puutteenperälle
Kertoo vain omista tarpeista.
Tervemenoa pornopalstalle ja jäädä sinne.
hmmm..
tuli mieleen että ensin voisin istua hänen sylissään hetkisen, juteltaisiin... suudeltaisiin.
sitten voitais keksiä muutakin tekemistä.- Kysyn_vaant
Paljonko Rouvalla on painoa?
Polveni eivät kestä leikkausten jälkeen mitään kovin painavaa leidiä
- RakkaudellaM
Halata ja pusutella..
Nuuhkia hänen ihanaa tuoksua keuhkot täyteen..
Rakastella ihanasti.., hitaasti , hellästi ja rajusti..
Lähtisi ihan ns.mopo käsistä ihan totaalisesti , niin kauan olen odottanut ..
Antaisin paljon rakkautta ja hellyyttä.- RakkaudellaE
Minäkin antaisin hellyyttä ja läheisyyttä...
- RakkaudellaM
Nainen olen.
- RakkaudellaE
Niin minäkin
- oisinonnellinen
Ihan ensin vain jutella rauhassa ja vaihtaa kuulumiset oikein pitkän kaavan kautta. Sitten jos edes halata saisi...
- halauslämmittää
Halaus kyllä sopii, jos tää olis mulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483